Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2016, 19:29
annome24
annome24 is offline
Hey! Ik heb dus een vraag : Kijken jongens naar een neus van een meisje? Maar is een knobbelneus bij een meisje bijv een afknapper?

Laatst gewijzigd op 22-10-2016 om 19:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2016, 20:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Voor sommige jongens wel, voor sommige jongens niet.

Je kan jezelf beter afvragen waar jíj graag op beoordeeld zou willen worden. En voor de rest werken aan je eigen prioriteiten. Plus goed proberen te zijn voor jezelf en anderen, dan komt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 21:43
Skyle
Skyle is offline
Zoals Dekaloog al zegt, dat verschilt per persoon. Maar als iemand al op je afknapt om je neus, is hij het dan wel waard?

(Past dit niet beter op Lifestyle of Liefde & Relatie?)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2016, 22:08
Durian
Durian is offline
Wat is een knobbelneus precies?
Oud 23-10-2016, 11:49
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Wat is een knobbelneus precies?
Zie http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...handeling.html
Oud 23-10-2016, 14:11
esin2001melegim
esin2001melegim is offline
Dat verschilt echt super per jongen. Sommige zijn heel erg met uiterlijk bezig en die zullen je daarom niet willen. Maar er zijn ook heel veel goede voor wie innerlijk belangrijker is of die hoe dan ook knap vind.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 16:49
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Dit slaat dus nergens op.

Citaat:
Sommige zijn heel erg met uiterlijk bezig en die zullen je daarom niet willen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 16:59
Boii
Boii is offline
als je voor de rest een mooi gezicht je hebt niet vind ik ik kijk ook niet direct naar een meid haar neus haha
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 17:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
als je voor de rest een mooi gezicht je hebt niet vind ik ik kijk ook niet direct naar een meid haar neus haha
Als een jongen mij wekelijks uit eten kan nemen kijk ik voor de rest ook niet naar zijn inkomen, haha.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 20:07
Boii
Boii is offline
haha is waar
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 02:24
Dekaloog
Dekaloog is offline
Nou, ik was eigenlijk niet echt serieus.

Ik denk dat het voor mensen (ook knappe en succesvolle mensen) beter is om partners uit te zoeken op gezamenlijke interesses, humor, overeenkomsten in levenshouding, libido, etc. Maar vaak zie je dat jongens oordelen op uiterlijk, en meisjes oordelen op status.

Jouw post legde de nadruk op uiterlijk, dus zullen de meisjes die jij aantrekt ook nadruk leggen op status. TS legt ook nadruk op uiterlijk: ze heeft kennelijk een rare neus en maakt zich zorgen of ze dan nog wel een goede partner kan zijn. De oplossing is bewust mikken op mensen die ook wat lager staan qua status, of schijt hebben aan maatschappelijke patronen en uiterlijk/status beide loslaten als relevante beoordelingscriteria. In beide gevallen is die neus niet zo'n probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 02:27
Dekaloog
Dekaloog is offline
Verder niks tegen rare uiterlijksvoorkeuren, trouwens. Ik val zelf ook alleen op mannen met een bepaald soort neus.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2016, 04:16
Anonymous John
Anonymous John is offline
Eerlijk gezegd denk ik dat een rare neus bij dames best wel een afknapper is voor veel jongens. Tenminste, geen 100% dealbreaker, maar wel een factor.
Oud 24-10-2016, 08:46
bierkoning
bierkoning is offline
Het zou wellicht voor sommigen een reden kunnen zijn om er op af te knappen. Maar voor een ander wellicht niet. Wat dekaloog als eerste aangaf lijkt mij het beste advies.

Wees jezelf en maak je er niet zo druk om. Verder verplaats ik hem even naar liefde en relatie.
Oud 24-10-2016, 19:54
E2001
E2001 is offline
Voor een aantal jongens is het wel een afknapper en voor de andere niet. Het ligt echt aan hun persoonlijke voorkeur. Ikzelf vind dit geen probleem en mijn vrienden ook niet. De meeste jongens letten ook op alles bij elkaar. Als ze een wipneusje heeft valt het natuurlijk ook op, maar door de vorm van haar gezicht staat het haar misschien wel. Het ligt echt aan de omstandigheden en aan de jongen zelf. En een goede persoonlijkheid is veel belangrijker dan het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 18:32
Raymond2003
Raymond2003 is offline
Nee hoor, een goede jongen oordeelt niet op uiterlijk alleen op innerlijk, natuurlijk zeggen jongens (dat doe ik ook) hoe mooi je als meisje zijnde bent, zo ver ik weet is dat omdat veel meisjes dat fijn vinden om te horen (ik kan ernaast zitten).

-Raymond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten