Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2017, 22:45
Rayen023
Rayen023 is offline
Ik ben nu 17 jaar oud. Toen het gebeurde was ik 10 jaar oud en mijn zus was 5 jaar oud. het begon met mijn oma in limburg ze had een bad. Ik en mijn zus ging samen in bad we zagen dat we allebij een andere geslachtsdeel hadden. Ik begon te zitten aan haar bloem, en mijn zus aan mijn steel hoe we het noemden toen. Na die eerste keer dat we begonnen met mondeling en ik ging met mijn pik tussen haar billen soort neuken. mijn zus vond het leuk en Ik ook. en dus gingen we enkele maanden zo door. Op een gegeven moment moesten we allebij het huis uit door andere problemen tussen mijn ouders. toen we terug naar huis mochten wist ik niet of mijn zusje nog die dingen met mij wou doen en ook niet hoe ik het opnieuw kon doen. dus in de avond, toen ze sliep, ging ik naar haar kamer deed ik de dekens van haar af en der slaap jurk voorzichtig omhoog en ging ik spelen met haar kutje en likken. Ik ging tussen me zusters billen soort neuken en ik kwam tussen haar billen klaar. Ik heb dat een paar weken gedaan. tot dat ik een keer wilde doen en mijn vader kwam naar boven snel heb ik mijn zus der deken over haar heen getrokken en ging naar mijn kamer. mijn vader ging naar mijn zus en ik wist niet of hij het zou merken. totdat hij in mijn kamer kwam, hij was hij zeer boos, hij trok me mee naar mijn zus en liet me haar zien ze lag op haar bed met blote billen. Ik durfde niets te zeggen en de volgende dag moest ik uit huis sinds dien heb ik het er niet meer echt met haar er over gehad maar mijn zusje word geiler en geiler ik zou haar zo graag willen neuken nemen ze woont bij mijn vader en ik bij mij moeder ze komt alleen in het weekend naar mijn moeder. Ik vraag me af hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ik mijn zusje kan neuken als ze bij mijn moeder is in het weekend en ik ben er ook slaapt ze bij mijn moeder in bed dusja zou je mij goeie tips kunnen geven
Oud 17-01-2017, 23:16
Verwijderd
In een ander topic verschillen jullie 3 jaar ipv 5 jaar..
Oud 17-01-2017, 23:23
Elin3
Elin3 is offline
Als jij iemand neukt of betast zonder toestemming van die persoon is dat strafbaar. Je pleegt dan aanranding, of maakt je zelfs schuldig aan verkrachting. Geheel terecht dat je vader boos was! Seksuele ervaringen hoor je te delen met instemming van alle partijen, of voor jezelf te houden. Zonder haar toestemming moet je dus gewoon van je zusje afblijven!
Oud 18-01-2017, 01:39
bloodyb
bloodyb is offline
En ook als ze het wel zou willen lijkt het me beter om van haar af te blijven.
Oud 18-01-2017, 05:21
bierkoning
bierkoning is offline
Ik geloof er niets van.

Regels voor berichten