Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo maar een vriendin willen omdat je vrienden dat hebben, is niet de goede basis om een vriendin te zoeken. Sterker nog, ik denk dat een vriendin "zoeken" sowieso averechts werkt. Om aan je onzekerheid te werken, is het juist wel handig om met meisjes te praten, dan wen je er aan. Doe dit niet met in gedachte "dit kan mijn vriendin worden!" maar gewoon om met meisjes te praten. Zit je niet op een sportverenging of iets dergelijks waar je gemakkelijk op een natuurlijke manier met meisjes in contact kan komen? Als niet, is dat misschien een goed idee. Zoals voor vrijwel alles in het leven geldt ook voor omgang met het andere geslacht: oefening baart kunst. In het begin moet je je echt over je angst heen zetten, maar al na een paar keer zal je merken dat het allemaal wel meevalt. Uit nieuwsgierigheid: wat bedoel je precies met "uit de hand" lopen als je een gesprek met een meisje aan zou gaan? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
17 jaar en nooit een relatie gehad danielDTC97 | 5 | 16-10-2014 14:26 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Psychologie |
Leegte en vragen.... Tinuviel II | 3 | 21-10-2002 15:43 | |
Liefde & Relatie |
is uit met me vriend en ik voel me verschrikkelijk lees mijn verhaal please!!! **~yvie~** | 3 | 23-07-2002 16:56 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |