Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2016, 16:43
Alara07
Alara07 is offline
H

Laatst gewijzigd op 19-11-2016 om 19:16.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 16:55
Obelise
Obelise is offline
Je kan hem vertellen dat je het hebt gedaan, er eerst mee stoppen, en bij de ethos ofzo anti-litteken spul halen.

Hij zal misschien even schrikken als het er erg uitziet.
Ik zou er in ieder geval niet veel over praten, hooguit over waarom je t deed, zonder te vertellen waarom je daar pijn bij wilde

In t geval dat hij er over gaar roddelen.

Kan je gewoon vertellen dat het ongelukken waren, hij zal je misschien niet geloven, maar je kan in die tijd stoppen en met het spul ze laten vervagen, en misschien het dan een ingeluk noemen als hij t nog niet heeft gezien
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 17:09
Alara07
Alara07 is offline
Hi Obelise bedankt voor je antwoord!
Ben er al mee gestopt maar het resultaat met die producten krijg je pas na een jaar misschien zelfs langer want littekens zijn al heel oud, vraag is zelfs of je wel enig verschil zult zien...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 17:39
Obelise
Obelise is offline
Heb t zelf ook wel eens gebruikt, als je nog jong bent, moet je gewoon om de zoveel tijd gebruiken, en volgende zomer beetje bruinen.

Tenminste na enkele jaren zie je het bijna niet meer
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 17:40
Obelise
Obelise is offline
Neem aan dat je nief dieper snijd dan een paar mm
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 18:44
Alara07
Alara07 is offline
Heb wel eens mijn pees gezien in mijn hand en diepere wonden op arm gehad. Maar nu een erg lage pijngrens dus zou het nooit en never meer doen. Schrik ook van automutilatie littekens van anderen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 21:35
Elin3
Elin3 is offline
Ik kwam ooit op een feestje een meisje tegen met haar armen vol littekens. Eerst was ik een beetje verbaasd dat ze een shirt met korte mouwen droeg. Later kreeg ik er heel veel respect voor. Die schrammen waren deel van haar verleden. Die wonden die ze gemaakt had waren een stukje van haar verleden waar ze mee had leren leven. Zij had het geaccepteerd en dat moest haar omgeving ook maar doen. Dat meisje, was een prachtig meisje, met een krachtige uitstraling. Daar konden die littekens uit haar verleden niets aan af doen.

Als je deze jongen vertrouwd kan je best zeggen dat je littekens uit je verleden op je lichaam draagt. Hij hoeft zich geen zorgen te maken maar dan is hij er op voorbereid. Als je er nog niet aan toe bent om dit te delen met hem of met wie dan ook, geef dan duidelijk je grenzen aan.

Regels voor berichten