Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2016, 03:12
Petermaasje
Petermaasje is offline
Hallo ik zit in een groot dilemma ik ben peter 22 jaar en ik zit namelijk in een hele moeilijke situatie ik had een vriendin al twee en half jaar dat is ongeveer 15 maanden geleden uitgegaan omdat zij bi of lesbisch is ma tot dan er nooit voor uit durfde te komen en ze was verliefd op een meisje geworden toen dat uit ging kregen wij weer contact en toen zijn wij weer beste vrienden geworden ze betekent nog steeds super veel voor mij als gwn vrienden dan wel maar ze heeft nu een nieuwe vriendin die ik al heel lang ken ma lang niet gesproken heb nu ik weer contact met die vriendin van mijn ex heb begin ik elke dag steeds gekker (verliefder) op haar te worden we doen elkaar ook uitdagen (teasen) via WhatsApp en uitdagende foto’s sturen via snapchat maar ik weet niet of zij hetzelfde voelt voor mij zoals ik t nu voel of dat zij het gewoon voor de lol doet allemaal maar dat uitdagen enzo doet toch wat met mij maar ik durf nu niet de eerste stap te nemen omdat ik bang ben dt zij t nie zo voelt en dat ik haar als vriend kwijt raak en daardoor ook mijn ex kwijtraak wt nu men beste vriendin is weet iemand een tip wnt zit echt in twijfel t speely ook mee dat het meisje wa ik gek op geworden ben de biseksuele vriendim van mijn ex zeg maar niet uit xe kast kan komen door thuissituatie en daardoor zit het in mijn hoofd dt hun samen niet gelukkig kunnen worden door dt zij er niet voor kunnen uitkomen en het altijd stiekem moet en dat vind ik ook geen fijne relatie denk ik dan weet misschien iemand wat ik het beste kan doen want heb afentoe n gevoel dt dt meisje ook iets voor mij voelt maar durf het niet te vragen omdat ik bang ben voor de vriendschap met men ex en met het meisje waar ik verliefd op ben te verliezen ik hoop van jullie te horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2016, 06:15
bierkoning
bierkoning is offline
Dit is meer iets voor.liefde en relaties. Ik ga je topic verplaatsen. En als je reacties wil hebben zou ik wat interpunctie toevoegen.
Oud 23-11-2016, 07:41
Verwijderd
Gristus te paard, dit is toch onleesbaar? Samengevat: je bent verliefd op iemand, maar durft daar niet voor uit te komen, want je wilt de vriendschap niet verpesten. Dit deelforum staat vol met dergelijke gebeurtenissen, maar goed. Twee keuzes: je praat er toch met haar over en dan zie je wel wat er uitkomt (er zijn meer opties dan de twee die jij lijkt te zien) of je praat er niet met haar over en accepteert dat de verliefdheid geen vervolg krijgt. Succes.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2016, 23:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ben je nou verliefd op de huidige vriendin van je ex?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten