Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2016, 10:03
nathaliexx
nathaliexx is offline
Ik heb al meer dan 1,5 jaar met mn vriend dus ik wilde wel wat verder gaan.
Ik heb m van de week gepijpt zonder condoom hij is klaargekomen maar heb t sperma uitgespuugd toch heb ik niet mn mond gespoeld.t was voor ons allebij de eerste x dat we zo ver zijn gegaan. Ik keek op internet en zag dat best veel meiden en jongens pijpen en gwn t sperma doorslikken. Maar nu ben ik best bang dat ik hiv heb... dus mn vraag is heb ik nu hiv en/of hoe groot is de kans?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2016, 10:47
bikinigek
bikinigek is offline
Gewoon alle 2 late testen. Dan weet je zeker. Je mag banger zijn voor een andere soa dan hiv meestal. Klaarkomen maakt niks uit!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2016, 11:33
Pluis
Pluis is offline
Als jullie elkaars eerste zijn kun je geen hiv krijgen. De ander moet namelijk hiv hebben om je te kunnen besmetten. Overigens is de kans gaat je van pijpen hiv krijgt ook heel laag
Oud 31-12-2016, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoewel hij best hiv kan hebben zonder ooit seks gehad te hebben, maar dan heeft zijn moeder hiv en hem besmet voor zijn geboorte en is hij ervan op de hoogte. Denk niet dat hij je dan zonder condoom je gang zou laten gaan.

Maar verder zijn er meer soa's die je makkelijker kan krijgen, zoals herpes. Dat kan je al krijgen van orale seks met een koortslip! Wees dus voorzichtig en gebruik een condoom.
Oud 01-01-2017, 09:57
nathaliexx
nathaliexx is offline
dus je kan herpes makkelijker krijgen dan hiv??
Met citaat reageren
Oud 01-01-2017, 11:19
Pluis
Pluis is offline
Ja want hiv kun je alleen overdragen met bloed, zaad en vaginaal/anaal vocht + wondjes. Herpes (het koortslip virus en de genitale variant ervan) kun je al overdragen met huidcontact, vooral als iemand op dat moment blaasjes heeft. Maar het voordeel van herpes is dat je er niet dood aan gaat.
Oud 01-01-2017, 11:42
betercore
betercore is offline
Waar gaat het fout met de seksuele educatie dat mensen (in Nederland) denken dat ze na een blowjob (beiden eerste keer) HIV oplopen? wtf?

Ontopic: nee, de kans is 0,000000000001
Oud 01-01-2017, 12:36
nathaliexx
nathaliexx is offline
Ik twijfelde omdat ik op verschillende websites zag dat je het ook van sperma kan krijgen. Drm werd ik een beetje bang zegmaar... maar heel erg bedankt xx voel me een stuk beter❤
Met citaat reageren
Oud 01-01-2017, 13:14
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik twijfelde omdat ik op verschillende websites zag dat je het ook van sperma kan krijgen. Drm werd ik een beetje bang zegmaar... maar heel erg bedankt xx voel me een stuk beter❤
Je kunt een SOA oplopen door besmet te raken, maar dat kan alleen als degene waar jij intiem mee bent die SOA heeft. Als je allebei geen SOA hebt kan je elkaar ook niet besmetten.
Oud 01-01-2017, 13:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iemand kan jou alleen ergens mee besmetten als ze iets hebben. Het is wel slim om eens in de zoveel tijd een testje te doen, er zijn namelijk soa's waar je geen/weinig last van hebt, maar dus wel iemand anders mee kan besmetten. Dit hoeft natuurlijk niet als je gewoon een condoom gebruikt!
Oud 01-01-2017, 13:26
nathaliexx
nathaliexx is offline
Oke😊 Heel erg bedankt❤
Met citaat reageren
Oud 02-01-2017, 07:16
Anonymous John
Anonymous John is offline
Volgende keer dat je hem PZC'd, kan je dat voor ons filmen? Dan kunnen wij kijken of er HIV op zijn lul zit.
Oud 02-01-2017, 07:47
nathaliexx
nathaliexx is offline
Ja jmmr weer...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten