Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2016, 19:16
Bas83@
Bas83@ is offline
Hoi weet iemand ook er een app is die video maakt en dan zie je die mens naakt weet je de naam van de app zeg het tegen mij plz
Met citaat reageren
Oud 10-12-2016, 21:18
bloodyb
bloodyb is offline
Een app die mensen digitaal uitkleedt?wow, spannond!😛
Oud 11-12-2016, 06:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zijn dat niet fop-apps?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2016, 12:22
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat bestaat uiteraard niet.

Maar vind je het oké om mensen naakt te bekijken als zij dat zelf niet willen? Wat als iemand dat bij jou zou doen?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2016, 20:23
Bas83@
Bas83@ is offline
Citaat:
Dat bestaat uiteraard niet.

Maar vind je het oké om mensen naakt te bekijken als zij dat zelf niet willen? Wat als iemand dat bij jou zou doen?
Als zij dat bij mij doen laat ik hoe gewoon boeit mij dat als ze dat bij mij doen
Oud 11-12-2016, 21:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als zij dat bij mij doen laat ik hoe gewoon boeit mij dat als ze dat bij mij doen
En wat nu als een vies oud mannetje die app gebruikt om jou naakt te kunnen zien? Die gaat zich misschien wel heerlijk zitten aftrekken op jouw naakte puberlijf.

Het gaat er niet zozeer om of jij het vervelend vind om naakt gezien te worden, het gaat er vooral om dat mensen de keuze moeten hebben om zich wel of niet naakt aan iemand te laten zien. Gluren in een kleedkamer is dus ook niet de bedoeling. Dan worden die mensen bespied zonder dat ze de keuze hebben.
Oud 11-12-2016, 21:30
Bas83@
Bas83@ is offline
Citaat:
En wat nu als een vies oud mannetje die app gebruikt om jou naakt te kunnen zien? Die gaat zich misschien wel heerlijk zitten aftrekken op jouw naakte puberlijf.

Het gaat er niet zozeer om of jij het vervelend vind om naakt gezien te worden, het gaat er vooral om dat mensen de keuze moeten hebben om zich wel of niet naakt aan iemand te laten zien. Gluren in een kleedkamer is dus ook niet de bedoeling. Dan worden die mensen bespied zonder dat ze de keuze hebben.
Als iemand dat zou doen loop ik er op af waar om doe je dat kan je tocht tegen me zegen dat je dat doet dan kan die mij net zo goed pijpen
Oud 11-12-2016, 21:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als iemand dat zou doen loop ik er op af waar om doe je dat kan je tocht tegen me zegen dat je dat doet dan kan die mij net zo goed pijpen
Niet de hele wereld draait om jouw lusten. Mensen hebben grenzen en die zal je moeten respecteren. Als iemand voor jou uit de kleren wil, prima, maar zomaar naar iemand gluren is absoluut niet netjes.
Oud 11-12-2016, 22:47
Mark52
Mark52 is offline
Hahahaha
Met citaat reageren
Oud 11-12-2016, 22:48
Mark52
Mark52 is offline
Oké serieus. Gozer als je mensen wilt "begluren" ga dan gewoon op chatroulette ofzo
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 21:32
Bengel
Bengel is offline
Toen ik 13 jaar was heb ik wel een paar keer mijn moeder begluurt, als ze voor het aankleden even naakt in de huiskamer verbleef. Daar na vluchtte ik dan met een stijve naar mijn slaapkamer, en kwam snel afrukkend dan klaar, met de fantasie heer te mogen neuken. Ik denk dat ze dit heeft op gemerkt, want ineens deed die kans zich niet meer voor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten