Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2016, 21:34
Bobdebouwer1818
Bobdebouwer1818 is offline
Heey mensen,
Ik ben 18 en ik ben verliefd geworden op iemand die 14 jaar ouder is als mij.
Dit is niet de eerste keer dat ik verliefd ben geworden op een oudere dame.
De eerste keer is dat goed afgelopen met die vrouw en zijn we vrienden gebleven en is er nooit iets gebeurt, ookal had zij hetzelfde gevoel voor mij maar nu, op mijn werk is er iemand die ik leuk vindt, en ben ik sinds een maand beter en beter mee overeen aan het komen en ik krijg er gevoelens voor en gisteren was er een feestje van het werk en hebben wij ook gedanst en blijkbaar had ik die opgepakt zoals je doet als je trouwt mooi in de armen. En nu jha die gevoelens komen nog en blijven komen maar die vrouw heeft een man en kind maar het gaat niet tussen hun en das al veel geweest. Maar wat moet ik doen, ik wil niet vriendschap kwetsen tussen mij en haar want we komen wel goed overeen en lachen wel wat. Zoals laatste keer had ik die 2 keer laten verschieten en ze zei nu moogde is trakteren, ik zei jha das goed ma zou ze dat als grapje bedoelen of om echt is iets te gaan drinken ofzo? Want bij die andere vrouw had waar ik vroeger op was, (16) had ook zoiets gezegd en die wou da echt en die was ook op mij. Maar hoe kom ik te weten als deze vrouw waar ik nu op ben verliefd is of gevoelens heeft ? Want ik wil daar geen problemen mee maken met haar en niets van misbruiken dat die weg wilt van haar man. Zou ik da gewoon zeggen tegen haar van, ik heb een oogje op u of zoals ik bij die andere vrouw deed, wat smsen en zo stiekem uithoren tot dat aan bod komt. Ik weet gewoon niet waarom ik in oudere vrouwen meer geinterreseerd ben. Waarom word ik op oudere vrouwen sneller verliefd?zou ik mss eens voorstellen om iets te gaan drinken ofzo?
Iemand die hulp heeft voor mij?
Alvast bedankt
Groetjes Bob de Bouwer 😂
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2016, 07:44
Verwijderd
Ten eerste, niet vervelend bedoeld, maar je tekst leest niet gemakkelijk weg. Het lijkt wel alsof je te veel informatie in iedere zin wilt stoppen.

Ten tweede, je stelt verschillende vragen, geloof ik.

- Je vraagt je af of deze oudere vrouw echt een keer iets met je wilt gaan drinken. Dat zou kunnen, als jij dat wilt, vraag het haar. Wij kunnen dat echt niet aanvoelen.
- Je vraagt je af hoe je te weten komt of zij ook gevoelens voor jou heeft. Wederom, dat kan alleen zij aan jou vertellen, er is geen magische manier om dat te weten te komen. Zeker aangezien ze een man en kind heeft, zou ik geen spelletjes spelen, maar het haar op de vrouw af vragen. Doe dat wel op een geschikt moment, uiteraard. Wellicht combineren van beiden? Vraag haar eens om wat te gaan drinken, als ze daar op in gaat dan kun je wellicht, als het gezellig is, open kaart spelen.
- Je vraagt je af waarom je op oudere vrouwen valt. Geen idee, vind je het zelf dan zo erg? Maakt toch niets uit joh?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten