Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik moest lachen om Lex, toen JayJay zei dat ie blij was hen te zien en dat hij zei 'dat is in elk geval niet wederzijds' en 'ik ga jou helemaal kapot maken jayjay' ![]() Ik hoop echt echt echt dat Lex de proef gaat winnen, anders komt dit programma gewoon niet meer van die kwal af. Het is toch geen prettige gedachte, Jayjay als winnaar. Ben ook blij dat Chloe weg is, wat een zwak en zielig vogeltje (met bijpassend stemgeluid).
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind inmiddels Lex vele malen irritanter dan JayJay. Dus van mij mag Lex naar huis ![]() |
![]() |
|
Of je nou beseft dat je een kut bent of niet doet er voor mij niet toe. Als het niet beseft komt dat meestal wel door slechte opvoeding (verwend nest bijvoorbeeld) denk ik, maar toch, oud genoeg voor zelfreflectie en aanpassen aan omgeving. Niet mijn probleem.
||
![]() |
Citaat:
En hij past zich nu aan, dus ![]() |
![]() |
|
Volgens mij was dat geen slimme zet van die drie. Ze worden gehaat en ze hebben minder stemmen en ze zijn nog steeds in de minderheid. Ik snap de frustratie rondom Gaby, snap niet dat ze niet gewoon zelf opgeeft voor de eilandraad, maar t is niet tactisch.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Dat team moet zich nu niet heel hypocriet aangevallen gaan voelen, want zij wilden precies hetzelfde met Yalou doen. Gaby's heimwee was in het voordeel van team Dave, maar niet in het voordeel van team Yalou. Dus wat dat betreft slim dat Dave er alvast uit is, met zijn Immuniteit. Helemaal niet stemmen had ook gekund natuurlijk, maar dan was Dave er nog geweest en hadden ze niet meer Gaby als lokaas en Yalou met immuniteit. Wat betreft het stemmen was het sowieso meest eerlijk geweest, qua voorstel, als niemand had gestemd, behalve Gaby en die Miss Holland, want die laatste had een zwarte stem. En Gaby had eigenlijk 6 keer op zichzelf moeten stemmen. ![]()
|
Ja echt heel raar die reactie van met name Dio en Anna :') En ik was het met Koos eens, als Gaby daar gaat lopen huilen is nog geen reden om dan meteen naar haar pijpen te gaan dansen. Ga gewoon weg als je dat wil.
Echt heerlijk dat Jalou de immuniteit won, wat een uithoudingsvermogen. Is voor haar de enige manier om te overleven daar. Volgende week Dave vs Jayjay, dat gaat spannend worden! Verder vind ik dat Anna ontzettend onderschat wordt door iedereen want zij is echt manipulatief en slim.
|
In het begin vond ik Jalou ook onsympathiek toen ze haar bed kwam ophalen zoals zij dat deed. Maar kan haar al wat meer waarderen. Ik vond die 'aanval' op Dave, geen aanval. Plus ze had gewoon honderd procent gelijk. Dave is een huilebalk. Alleen kwajongens krijgen altijd de schuld, omdat ze 99% van de keren de schuldige zijn.
En Gaby echt een doos ja met haar "ik ben een vrouw van mijn woord". Terwijl ze eerst zegt mee te werken aan verzwakking van Daves team door hem weg te zullen stemmen en dan ineens het tegenovergestelde doet. Niet alleen houdt ze hem in het spel en het team intact, het team van Koos verzwakt ze. Plus ze verraadt aan beide teams wie er weg gestemd gaat worden. Nog lekker nastoken. En dan ook nog eisen dat team Koos waardevolle stemmen verspilt. Alles draait om haar, dus ik snap wel dat ze ging huilen omdat Dave haar als laatste koos en daarom naar huis wil. Anna valt mij tegen. Ik vond haar bij Boulevard altijd wel leuk en sympathiek. Maar hier komt ze ietwat hypocriet en achterbaks over en een beetje bitchy.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |