Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2016, 20:19
Mr Soija
Mr Soija is offline
Nu al een beetje een hekel aan het team dat de bananen meenam.
Oud 08-09-2016, 20:32
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik ook. Ben sowieso voor het andere team. Bartho, Bertie en Thomas
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 20:37
Mr Soija
Mr Soija is offline
Het ene team lijkt wel intellectueler. Het leukere team dus.

Lastige keuze die wapens. Ik twijfel tussen stemmen en voer (waarvan ze volgens mij de psychologische waarde sterk onderschatten).
Oud 08-09-2016, 20:39
Tink*
Tink* is offline
Noooooo, blijkbaar de eerste aflevering gemist. Ik heb even gemist dat het weer ging beginnen.
Oud 08-09-2016, 20:40
Mr Soija
Mr Soija is offline
Oud 08-09-2016, 22:38
Verwijderd
Ik kijk 'm nu.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2016, 02:16
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Noooooo, blijkbaar de eerste aflevering gemist. Ik heb even gemist dat het weer ging beginnen.
Ai.
Oud 09-09-2016, 19:39
Tink*
Tink* is offline
Boerin Bertie doet mee. Hahaha.
Oud 10-09-2016, 03:24
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Beide teams hebben bananen
Oud 10-09-2016, 08:41
Verwijderd
Bertie met de Machetie
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 10:47
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Die Jayjay mag er wat mij betreft gelijk uit, wat een vervelende smartass is dat zeg.
Oud 11-09-2016, 11:18
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Die Jayjay mag er wat mij betreft gelijk uit, wat een vervelende smartass is dat zeg.
Haha, hij is de vriend van een oudleerling van mij. Ze had toen ook al een talent voor het uitkiezen van domme krachten
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 22:52
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Haha, hij is de vriend van een oudleerling van mij. Ze had toen ook al een talent voor het uitkiezen van domme krachten
Alweer een bekende in jouw viaviakring.
Oud 12-09-2016, 03:54
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Vajayjay
Oud 16-09-2016, 14:58
Mr Soija
Mr Soija is offline
Wat een idioten zeg, Bertie wegstemmen. En dan doen alsof zij dat wil. Echt respectloos naar haar toe, vind ik het. Ik vind met name Bartho en Anna leuk uit dat team, ja en Bertie, maar die is 'weg'. Thomas irriteert me.

Uit het andere team vind ik Koos de leukste denk ik. Jayjay walg ik van.
Oud 16-09-2016, 18:00
Abby.
Abby. is offline
Ik vind Alex ook leuk, maar was ook wel een beetje teleurgesteld in hoe makkelijk hij Bertie eruit knikkerde. Anna vind ik ook verrassend leuk. En Bartho is zo cool als ik hem verwacht had
Met citaat reageren
Oud 16-09-2016, 18:15
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ja daarom zijn Alex en Kraantje niet meer mijn favoriet. Wel nog steeds leuk verder.
Oud 16-09-2016, 18:16
Abby.
Abby. is offline
Alex = Kraantje

Ik bedoelde niet Lex
Met citaat reageren
Oud 16-09-2016, 18:17
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ow wacht, Alex is natuurlijk Kraantje. Kraantje en Lex dan.
Oud 16-09-2016, 18:17
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Alex = Kraantje

Ik bedoelde niet Lex
Ja dat bedacht ik ineens.
Oud 23-09-2016, 20:37
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ugh weer geen kans om Jayjay eruit te stemmen. Zo dik leggen Kraantje en hij het er bovenop dat ze vrienden zijn, gelukkig heeft Koos het door.

En Bertie wàt een vrouw, wat een heerlijke nuchterheid. Zelden iemand zo geschikt gevonden voor afvallerseiland.
Oud 15-10-2016, 21:17
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dit was een van de beste afleveringen van ER ooit een samenspanning van 2 teams om 1 lul eruit te krijgen
EINDELIJK ligt jayjay eruit. Hopelijk houdt hij het niet vol op afvallerseiland maar dat zal wel weer goed aflopen voor hem -_-
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 21:42
Abby.
Abby. is offline
En wat viel Kraantje Pappie me tegen zeg. Mijn hemel, wat een sufkut.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 21:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit was een van de beste afleveringen van ER ooit een samenspanning van 2 teams om 1 lul eruit te krijgen
EINDELIJK ligt jayjay eruit. Hopelijk houdt hij het niet vol op afvallerseiland maar dat zal wel weer goed aflopen voor hem -_-
Ik had niet goed gekeken welk topic dit was. Las je eerste zin en dacht serieus even dat het over de serie ER ging, en iets met een superweirde operatie van een lul die ergens uit moest, maar dat dat zo complex was dat twee operatieteams daarbij samen moesten werken
Oud 15-10-2016, 22:11
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
inderdaad, dacht eerst nog wel dat hij humor zou hebben. Maar het is een chagrijnige, pessimistische meelopende sfeerverzieker. Opgeruimd staat netjes.
Citaat:
Ik had niet goed gekeken welk topic dit was. Las je eerste zin en dacht serieus even dat het over de serie ER ging, en iets met een superweirde operatie van een lul die ergens uit moest, maar dat dat zo complex was dat twee operatieteams daarbij samen moesten werken
Oud 30-10-2016, 14:55
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:

Citaat:
Ach ja, niet iedereen kan Expeditie Robinson aan.
Oud 30-10-2016, 16:46
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wat heerlijk dat Bertie als laatste in het water viel
Oud 30-10-2016, 16:51
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wat heerlijk dat Bertie als laatste in het water viel
Maar wel heel jammer van Bartho
Verder: Bertie
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 18:52
flyaway
flyaway is offline
Bertieeee
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 21:49
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Maar wel heel jammer van Bartho
Verder: Bertie
ja, vonden wij ook! Echt een ontzettend aangenaam persoon.

Ik moest lachen om Lex, toen JayJay zei dat ie blij was hen te zien en dat hij zei 'dat is in elk geval niet wederzijds' en 'ik ga jou helemaal kapot maken jayjay'
Ik hoop echt echt echt dat Lex de proef gaat winnen, anders komt dit programma gewoon niet meer van die kwal af. Het is toch geen prettige gedachte, Jayjay als winnaar.

Ben ook blij dat Chloe weg is, wat een zwak en zielig vogeltje (met bijpassend stemgeluid).
Oud 31-10-2016, 05:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
ja, vonden wij ook! Echt een ontzettend aangenaam persoon.

Ik moest lachen om Lex, toen JayJay zei dat ie blij was hen te zien en dat hij zei 'dat is in elk geval niet wederzijds' en 'ik ga jou helemaal kapot maken jayjay'
Ik hoop echt echt echt dat Lex de proef gaat winnen, anders komt dit programma gewoon niet meer van die kwal af. Het is toch geen prettige gedachte, Jayjay als winnaar.

Ben ook blij dat Chloe weg is, wat een zwak en zielig vogeltje (met bijpassend stemgeluid).
Eens wb Chloe. Die stem, ugh
Maar ik vind inmiddels Lex vele malen irritanter dan JayJay. Dus van mij mag Lex naar huis
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 12:40
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja Lex is behoorlijk saai, maar ik snap niet dat je Jayjay boven hem verkiest
Oud 31-10-2016, 13:14
Abby.
Abby. is offline
Omdat JayJay nu en heel menselijke kant laat zien. Ik denk dat hij liever is dan hij in eerste instantie overkwam. Lex vind ik niet alleen saai, maar ook dom, arrogant, achterbaks en ontzettend niet-grappig.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 10:25
Mr Soija
Mr Soija is offline
JayJay speelt nu toneel. Overduidelijk nep. Niet oprecht. Valse bescheidenheid/slijmbal. Oprotten daarmee.
Oud 01-11-2016, 10:43
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Helemaal mee eens, ik geloof hem niet.
Oud 01-11-2016, 12:50
Abby.
Abby. is offline
Mwa, ik denk dat ie oprecht geschrokken is van wat Lex zei. Dat ie nu dan een beetje extra zijn best doet, is dan ongetwijfeld waar, maar ik denk dat zijn intenties wel ok zijn. Ik geef hem in elk geval het voordeel van de twijfel.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 23:45
flyaway
flyaway is offline
Jayjay bedoelt het niet slecht volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 01:49
Mr Soija
Mr Soija is offline
Arrogante kwallen en klootzakken bedoelen het bijna nooit slecht. Who cares.
Oud 03-11-2016, 15:20
flyaway
flyaway is offline
Je hebt mensen die expres vervelend doen, en mensen die gewoon niet beter weten (bord voor de kop). Dat vind ik wel een verschil.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 15:43
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Je hebt mensen die expres vervelend doen, en mensen die gewoon niet beter weten (bord voor de kop). Dat vind ik wel een verschil.
Dat dus.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 18:08
Mr Soija
Mr Soija is offline
Of je nou beseft dat je een kut bent of niet doet er voor mij niet toe. Als het niet beseft komt dat meestal wel door slechte opvoeding (verwend nest bijvoorbeeld) denk ik, maar toch, oud genoeg voor zelfreflectie en aanpassen aan omgeving. Niet mijn probleem.
Oud 03-11-2016, 19:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Of je nou beseft dat je een kut bent of niet doet er voor mij niet toe. Als het niet beseft komt dat meestal wel door slechte opvoeding (verwend nest bijvoorbeeld) denk ik, maar toch, oud genoeg voor zelfreflectie en aanpassen aan omgeving. Niet mijn probleem.
Denk aan je hart, Soija.

En hij past zich nu aan, dus
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 21:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Volgens mij was dat geen slimme zet van die drie. Ze worden gehaat en ze hebben minder stemmen en ze zijn nog steeds in de minderheid. Ik snap de frustratie rondom Gaby, snap niet dat ze niet gewoon zelf opgeeft voor de eilandraad, maar t is niet tactisch.
Oud 03-11-2016, 23:39
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Denk aan je hart, Soija.

En hij past zich nu aan, dus
Totaal geen opwinding hiero hoor.

Citaat:
Volgens mij was dat geen slimme zet van die drie. Ze worden gehaat en ze hebben minder stemmen en ze zijn nog steeds in de minderheid. Ik snap de frustratie rondom Gaby, snap niet dat ze niet gewoon zelf opgeeft voor de eilandraad, maar t is niet tactisch.
Mwoah. Ze waren sowieso next geweest. Dus verandert niks voor hen, maar het verandert wel wat voor het tegenteam. Die zijn Dave kwijt.

Dat team moet zich nu niet heel hypocriet aangevallen gaan voelen, want zij wilden precies hetzelfde met Yalou doen. Gaby's heimwee was in het voordeel van team Dave, maar niet in het voordeel van team Yalou. Dus wat dat betreft slim dat Dave er alvast uit is, met zijn Immuniteit.

Helemaal niet stemmen had ook gekund natuurlijk, maar dan was Dave er nog geweest en hadden ze niet meer Gaby als lokaas en Yalou met immuniteit.

Wat betreft het stemmen was het sowieso meest eerlijk geweest, qua voorstel, als niemand had gestemd, behalve Gaby en die Miss Holland, want die laatste had een zwarte stem. En Gaby had eigenlijk 6 keer op zichzelf moeten stemmen.
Oud 04-11-2016, 08:31
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ja echt heel raar die reactie van met name Dio en Anna :') En ik was het met Koos eens, als Gaby daar gaat lopen huilen is nog geen reden om dan meteen naar haar pijpen te gaan dansen. Ga gewoon weg als je dat wil.

Echt heerlijk dat Jalou de immuniteit won, wat een uithoudingsvermogen. Is voor haar de enige manier om te overleven daar.

Volgende week Dave vs Jayjay, dat gaat spannend worden!

Verder vind ik dat Anna ontzettend onderschat wordt door iedereen want zij is echt manipulatief en slim.
Oud 04-11-2016, 08:45
Abby.
Abby. is offline
Ik vind Jalou heel onsympathiek, vooral die aanval op Dave was nogal naar. Verder uiteraard slim gespeeld en vooral van Koos kan ik deze keuze en toelichting zeker waarderen
En Gaby is een doos.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2016, 10:52
Mr Soija
Mr Soija is offline
In het begin vond ik Jalou ook onsympathiek toen ze haar bed kwam ophalen zoals zij dat deed. Maar kan haar al wat meer waarderen. Ik vond die 'aanval' op Dave, geen aanval. Plus ze had gewoon honderd procent gelijk. Dave is een huilebalk. Alleen kwajongens krijgen altijd de schuld, omdat ze 99% van de keren de schuldige zijn.

En Gaby echt een doos ja met haar "ik ben een vrouw van mijn woord". Terwijl ze eerst zegt mee te werken aan verzwakking van Daves team door hem weg te zullen stemmen en dan ineens het tegenovergestelde doet. Niet alleen houdt ze hem in het spel en het team intact, het team van Koos verzwakt ze. Plus ze verraadt aan beide teams wie er weg gestemd gaat worden. Nog lekker nastoken. En dan ook nog eisen dat team Koos waardevolle stemmen verspilt. Alles draait om haar, dus ik snap wel dat ze ging huilen omdat Dave haar als laatste koos en daarom naar huis wil.

Anna valt mij tegen. Ik vond haar bij Boulevard altijd wel leuk en sympathiek. Maar hier komt ze ietwat hypocriet en achterbaks over en een beetje bitchy.
Oud 04-11-2016, 10:58
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
JayJay speelt nu toneel. Overduidelijk nep. Niet oprecht. Valse bescheidenheid/slijmbal. Oprotten daarmee.
Dit bleek trouwens weer toen hij heel arrogant en niet-meelevend ff een balletje erin moest gooien.
Oud 04-11-2016, 11:42
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Dit bleek trouwens weer toen hij heel arrogant en niet-meelevend ff een balletje erin moest gooien.
Ik denk vooral dat hij dat in een onbewaakt jochie-moment van 'FUCK YEAH' deed, niet zozeer uit arrogantie of bewust niet-meeleven. Je kan er ook veel te veel achter zoeken.
Oud 04-11-2016, 11:51
Mr Soija
Mr Soija is offline
Er valt niks te achter te zoeken. Het is zoals het is.
Reageren

Regels voor berichten