Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2016, 16:33
kippie007
kippie007 is offline
beste mensen ik heb eens een vraagje ik ben 14j en ik was 2 weekends geleden met veel vrienden van mijn ouders op weekend geweest en er was een meisje van 5/6 jaar en die sleepte me altijd naar haar kamer en ging op mij liggen na lange duur heb ik haar broek uitgedaan en met mijn penis tegen haar poes beginnen duwen ze vond dat heel leuk en begon te lachen en toen opeens deed ze met haar vingers haar schaamlippen open en mn penis ging naar binnen we hebben zo doorgedaan tot mijn hoogtepunt en heb mn zaad in haar geloost maar kan ze daar nu zwanger van worden of niet ?

plz laat het me weten
Oud 28-12-2016, 16:42
Elin3
Elin3 is offline
Ik hoop van harte dat dit verhaal niet waar is. Zo'n jong meisje is zich nog helemaal niet bewust van seksualiteit op de manier waarop jij dat al wel bent. Voor haar is het een spel, mogelijk gebaseerd op wat ze over seks gehoord of gezien heeft (ze wist immers prima dat jouw penis in haar vagina kon), maar denk je echt dat dit meisje al een bewuste keuze kon maken om wel of niet seks met jou te hebben? Dat ze volledig begrijpt wat seks is. Wat jij hebt gedaan is op alle mogelijke manieren fout.

Een meisje kan alleen zwanger worden als ze al vruchtbaar is. En dat is ze pas in de periode dat ze voor het eerst ongesteld wordt. Dat zo'n jong meisje al vruchtbaar is is zeer onwaarschijnlijk. Maar dat maakt jou niet minder schuldig.
Oud 28-12-2016, 16:43
geilJongetje16
geilJongetje16 is offline
ja als een jongen zonder condoom in een meisje spuit kan ze zwanger worden
Oud 28-12-2016, 16:44
kippie007
kippie007 is offline
oef ik weet dat het fout was maar zij vond het leuk dus ik dacht het is oke
Oud 28-12-2016, 16:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ja als een jongen zonder condoom in een meisje spuit kan ze zwanger worden
Gelukkig alleen als dat meisje ook vruchtbaar is.

Citaat:
oef ik weet dat het fout was maar zij vond het leuk dus ik dacht het is oke
Ook al vond ze het leuk, was het nog jouw verantwoordelijkheid om het niet te doen. Jij bent immers ouder, en je wel bewust van wat er gebeurd is. Voor haar was het mogelijk net zo onschuldig als doktertje spelen, wilde ze puur nadoen wat volwassenen ook doen. Jij was je er wel van bewust dat dit iets seksueel was, kreeg er zelfs een stijve van en luisterde naar je opgewonden gevoel i.p.v. naar je gezonde verstand.

Dit meisje zal hoogstwaarschijnlijk niet zwanger raken, maar er is best een kans dat ze een keer verteld wat jullie samen gedaan hebben.

Wat jij hebt gedaan is wettelijk ook niet toegestaan:
Citaat:
Handelingen met minderjarigen onder de twaalf die bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam zijn verboden. Hierbij hoeft dus niet te worden gekeken of deze handelingen vrijwillig of onvrijwillig hebben plaatsgevonden. Maximumstraf: 12 jaar gevangenisstraf.
Bron: http://www.wetrecht.nl/seks-met-minderjarigen/
Oud 28-12-2016, 19:23
Pluis
Pluis is offline
Doe normaal man. Dit kan helemaal niet bij meisjes van 6. Fantasie verhaaltjes vertel je maar ergens anders

Regels voor berichten