Hey!
nog een gelukkig nieuw jaar allemaal bij deze.
Op oud en nieuw, toen ik behoorlijk wat op had, ging ik door naar een huisfeest van vrienden.
Het was echt heel erg leuk, en rond half drie kwam ook nog even de jongen langs waarmee ik ''bezig ben''. We zijn twee keer op date geweest, en dat was heel gezellig. Toch had ik na die dates wel twijfels, of ik wel verliefd ben en of ik niet liever een iets oudere jongen heb met iets meer diepgang.?!
Toen hij langskwam bij Oud en Nieuw zoenden we gelijk, en gingen we kort daarna even naar boven. Toen we half op bed lagen te zoenen, zei hij dat hij misselijk was, en vijf minuten daarna was hij aan het overgeven in de wc. Behoorlijk onaantrekkelijk, maar kan gebeuren, ik was zelf ook erg ver. Niet lang daarna ging hij alweer weg, omdat het best laat was en omdat hij niet lekker was.
Toen hij weg was, kwam een goede vriend naar mij toe (laten we hem even M noemen.) M en ik hebben altijd al een klik voor elkaar gehad, maar ik vind hem eigenlijk alleen leuk op feestjes omdat hij dan veel meer praat dan op school. M kwam naar me toe en we gingen even gezellig praten, toen het 2:55 uur was zei hij; ''zie ik je over vijf minuutjes boven? Om iets te doen wat niet mag? ''
Ik dacht dat het een beetje een grapje was, zoals we elkaar altijd een beetje pesten, maar ik vond het ook wel geil klinken aangezien ik al zoveel op had, dus ik lachte en knikte ja. Vijf minuten later liepen we samen naar boven. Naar een slaapkamer. Niemand had het door. De kamer was helemaal donker, en ik liep naar de hoek van de ruimte en stond tegen een kast aan. Hij kwam dichterbij, keek me aan, en toen zoenden we. Wat natuurlijk echt super erg in de lucht hing en logisch was. Het móest gewoon gebeuren ofzo. Het erge was, dat het niet gewoon een simpele zoen was. Het was echt heel intens en misschien wel de beste zoen die ik ooit heb gehad. Na een tijdje ging hij ook met zijn hand onder mijn shirt, echt half onder mijn bh ook, terwijl ik dat nog nooit had gedaan. Het was zó'n geil moment, hoe kut ik nu ook klink. Hij vond het ook, maar we wisten ook dat dit eigenlijk echt niet kon, aangezien ik bezig ben met een andere jongen. Na een tijdje, omdat we niet te erg wilden opvallen, liepen we de kamer uit en verlieten we niet lang daarna het feest. M en ik hebben hierover geappt, de volgende ochtend, en ook nog gister. Dat het echt niet kan allemaal, hoe leuk en wild het ook was. En dat we het er met niemand,
niemand over mogen hebben. Dus dat hebben we afgesproken. Alleen ik voel me nu behoorlijk kut en schuldig, aangezien ik half bezig ben met die andere jongen, maar door te zoenen met M vind ik de jongen waarmee ik bezig ben minder leuk. En ik heb eigenlijk nog meer twijfels gekregen.
Wat moet ik hiermee?
en is het goed dat ik het tegen niemand zeg, en het iets tussen M en mij blijft?
ik denk namelijk dat dat het beste is.
ik zit best wel in de stress hierdoor, en voel me schuldig.

x