Ik zit heel vaak aan mijn bureau te "leren" en fap dan wel vaak. Ook nog eens s'ochtends en s'avonds in bed. Volgens mij doe ik het zo'n 15-20 keer per week.
Meestal sws wel 1x per dag. Ligt er ook aan wat ik op die dag doe enzo, als ik namelijk druk bezig ben doe ik t niet. Maar 't is wel lekker om je stress weg te werken
Ik word altijd beetje wakker met een nat kutje en dan vinger ik even en voor dat ik ga slapen vinger ik me zelf en als er niemand thuis is doe ik het ook vinger en soms kom ik spuitend klaar
Ik word altijd beetje wakker met een nat kutje en dan vinger ik even en voor dat ik ga slapen vinger ik me zelf en als er niemand thuis is doe ik het ook vinger en soms kom ik spuitend klaar
Alleen ik wil keer gelikt worden
Zo speciaal is het niet om gelikt te worden hr. Mr hoe oud ben je?
Van een meisje dat soms wel intieme contacten heeft met andere girls weet ik dat er zowel meisjes als jongens zijn die het echt lekker kunnen en anderen bakken er niks van.
Doe het elke dag vaak ook in school bij de wc daar hang vrouw posters die naakt zijn daar word je wel geil van of ik vraag mijn vriedin wel of zij mij kan pijpen of rukken
Doe het elke dag vaak ook in school bij de wc daar hang vrouw posters die naakt zijn daar word je wel geil van of ik vraag mijn vriedin wel of zij mij kan pijpen of rukken
Meerdere keren per week maar best onregelmatig. Soms 3x op een dag, dan weer 3 dagen niet..
Had het laatst een keer 118,5 uur volgehouden om niet te rukken, vond ik best een prestatie van mezelf
Ben ik dan zo'n vreemd geval?😅 mezelf vingeren kan ik nauwelijks lol aan beleven. Vind mijn vibrator eens per week wel leuk. Voor de rest heb ik liever een gozer waarmee ik mijn plezier kan beleven😈
Ben ik dan zo'n vreemd geval?😅 mezelf vingeren kan ik nauwelijks lol aan beleven. Vind mijn vibrator eens per week wel leuk. Voor de rest heb ik liever een gozer waarmee ik mijn plezier kan beleven😈
Of je vreemd ben kan ik niet beoordelen, ik ken je niet
Maar als je liever een vent hebt , niks mis mee toch?!