Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Raar voorbeeld: als je met een hamer op je vinger slaat dan voel je pijn. Je kan toch niet naar die pijn verlangen als je dat nog nooit gevoeld hebt. ( Ik weet het raar voorbeeld, kon niks anders bedenken.) Tell me if im wrong |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb nu jaren later nog enorm goed contact met vriendinnen die ik al sinds de basisschool ken, op die mensen kan ik echt bouwen en bij hen kan ik altijd terecht. Bij sommige mensen waar ik ooit serieus mee gedate heb, of een relatie mee heb gehad is dat heel anders.
|
Oké, dus als ik het goed begrijp hebben je vrienden een vriendin en ze vinden dat jij er ook één moet zoeken. En nu heb jij een soort druk en vervelend gevoel, omdat dat nog niet gelukt is.
Maar je bent pas 15. Er zijn genoeg mensen die hun eerste vriend(in) krijgen als ze 17/18/19 zijn. En daarnaast werkt het niet om zsm een vriendin te "zoeken", want het is niet aantrekkelijk als een jongen wanhopig is (niet lullig bedoelt). Kijk, dat dat meisje je afgewezen heeft kan zij 100 redenen voor hebben, maar daar moet jij je zelfvertrouwen niet op baseren. Het wil niet zeggen dat het aan jou ligt en wie weet zegt het volgende meisje wel "ja". Dus maak je niet zo druk. Doe lekker je eigen ding en houd je niet zo bezig met de vriendinnetjes van je vrienden. Ga ook leuke dingen doen met andere jongens/meiden en wie weet klikt het met een ander meisje en ontstaat daar iets uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Lifestyle |
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een plaatje van een top. Linda161 | 1 | 17-06-2007 19:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
SK => vergelijking geven, kan iemand mij helpen?? pleazz skippy65 | 0 | 17-09-2004 13:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kan iemand mij helpen bij PO Wiskunde??? Telraam | 1 | 09-06-2003 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
please! kan iemand mij helpen?!?! secretgirl | 0 | 17-01-2002 19:04 |