Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2017, 18:53
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Aye sup,
ik praat dus al tijdje met een superknappe jongen en ik ken hem al best lang.
We hadden 5 jaar geleden op dezelfde school gezeten en sinds vorig jaar kwamen we weer aan een gesprek. Nu heeft hij dus een vriendin en nog voordat hij met dr had, hadden hij en ik een soort 'fuckbuddy'-relatie. Ik heb vaker tegen hem gezegd dat het fout is maar elke keer haalt hij me over met dat zij ook vreemdgaat en shii, terwijl ik er daarna achterkom dat het helemaal niet zo is. Dus het is zegmaar nog steeds gaande, maar mijn beste vriendin kwam er dus achter en werd zo verdomme boos op me. Ze legde me haarfijn alles uit dat hij me gebruikt en dat hij vreemdgaat op zijn vriendin& dat k niet de enige ben enzo. Ofcourse heeft dat me 's goed aan het denken gezet en ik besef hoe erg fout ik heb gehandeld, om zo door zijn uiterlijk verleid te worden. Nu heb k geen bewijs dat hij vreemd is gegaan maar stel ik zou het vertellen aan die vriendin, zou hij de situatie omdraaien en mij de schuld geven en natuurlijk gelooft ze haar geliefde meer dan een onbekende. Maar als ik het stilhou voel ik me zo slecht. Besides, ik kom over een maand op dezelfde school te zitten als hij& ik zit niet te wachten op haters en allemaal mensen die hij tegen me heeft opgezet.
Idk what to do tho, advies?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 19:00
Dekaloog
Dekaloog is offline
"Hey, ik wil niet meer meewerken aan dat jij vreemdgaat. Ik ga je voortaan vermijden. Succes met je relatie."

Dat hij jou onder druk zette om seks te hebben is trouwens ook niet oké. Een mooi uiterlijk zegt niks, kijk naar wie hij is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 19:03
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
"Hey, ik wil niet meer meewerken aan dat jij vreemdgaat. Ik ga je voortaan vermijden. Succes met je relatie."

Dat hij jou onder druk zette om seks te hebben is trouwens ook niet oké. Een mooi uiterlijk zegt niks, kijk naar wie hij is.
Yeah right, je weet niet hoe intimiderend zo'n mooi uiterlijk kan zijn als het voor je staat. Zo sexy en gevaarlijk, maar zo fucking fout. Ik slik me tong elke keer door als k moet zeggen dat het moet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 09:12
Loner
Loner is offline
Citaat:
Yeah right, je weet niet hoe intimiderend zo'n mooi uiterlijk kan zijn als het voor je staat. Zo sexy en gevaarlijk, maar zo fucking fout. Ik slik me tong elke keer door als k moet zeggen dat het moet stoppen.
Mijn god wat droevig dit :')
Oppervlakkig figuur
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Oppervlakkig figuur
Oppervlakkig figuur
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 10:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan je de verleiding niet weerstaan? Ga het dan uit de weg. Zorg voor minder/ geen contact meer met deze jongen.

Zelfbeheersing is te trainen en ergens aan toegeven is een keuze.
Oud 26-04-2017, 11:48
bikinigek
bikinigek is offline
Appje sturen dat je niet meer wil. En als je niet kan weerstaan.. Werk daar aan! zo gebruikt die je gewoon. Hij geeft niks om je dan je kut.
En anders nodig je zijn vriendin uit tegelijk als hij wil komen.
Zou jij zo,n vriend willen? Die naast je vast nog meer fuckbuddy,s heeft?
Trouwens wel veilig gedaan? Anders ook ff testen.. Zulke types naaien meer makkelijke types.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 12:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Oppervlakkig figuur
Liefde & Relatie staat vol met topics van jongens die alleen verliefd zijn vanwege 't uiterlijk van een meisje.

Het is oppervlakkig en een beetje dom, maar het is ook menselijk om een zwak te hebben voor iemand die je aantrekkelijk vindt. Ook meisjes hebben daar last van.

Citaat:
Ik heb ook weleens sprakeloos naar iemand staan staren omdat hij zo mooi was, hoor. Zag er heel raar uit in de metro, kon letterlijk mijn ogen niet van hem afhouden. En ik heb een ex die met veel meer is weggekomen dan had gemoeten, puur omdat hij er zo mooi en onschuldig uitzag.

Het is gewoon niet zo'n goed idee om met je kut te denken. Kijk naar wie hij is, kijk naar wie jij bent. Kijk naar wat jij belangrijk vindt, hoe je je voelt, en naar wat op zijn beurt belangrijk is voor hem. Kijk of hij belang hecht aan jouw normen en waarden, en of hij je respecteert. Kijk dus niet alleen naar zijn uiterlijk, maar ook naar jullie identiteit. Volgens mij kom je er dan vrij snel achter wat je moet/wil doen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2017, 12:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom gevaarlijk, trouwens?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 00:30
robbie14
robbie14 is offline
Domme kut.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2017, 04:48