Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2017, 22:07
JohnDeer2830
JohnDeer2830 is offline
Hoi allemaal,

Stel, het goedje in de Durex condoom is op m'n grote (kleine) vriend is ingewerkt, hij is min of meer wat verdoofd. Als ik vervolgens mijn condoom af doe (mijn vriendin en ik zijn al een hele poos samen en zij slikt trouw de pil), dan voelt hij nog steeds doof genoeg aan om langer door te kunnen. Heeft het goedje (wat niet 100% volledig te verwijderen is) een slecht effect op mijn vriendin en of haar vagina?

Groet en kus,
Een John Deere liefhebber
Met citaat reageren
Oud 04-05-2017, 22:15
Elin3
Elin3 is offline
Stel deze vraag aan Durex, zij kunnen je dit vast vertellen. Zij weten welke ingrediënten hier in zitten. Mogelijk heeft dit spul hetzelfde effect op de vagina als op de penis.

Waarom zou je de condoom niet gewoon gebruiken zoals deze bedoeld is?
Oud 04-05-2017, 22:17
JohnDeer2830
JohnDeer2830 is offline
Omdat zij (net als ik) het fijner zonder vindt en we zeker zijn dat wel beiden geen soa's hebben
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 16:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom helpt je penis grondig wassen niet?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 16:50
JohnDeer2830
JohnDeer2830 is offline
Dat helpt vast, maar ben toch benieuwd naar een antwoord op mijn vraag.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 16:58
Verwijderd
Omdat er een verdovingsmiddel in zit. Wassen helpt trouwens wel wat maar als het goed is blijft het effect nog steeds aanhouden omdat het erin trekt.
In dit geval is de werkzame stof benzocaïne, wat net zoals codeïne en cocaïne pijnstillers zijn die op open wonden ook goed effect hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 19:00
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, ik begrijp dat het effect niet helemaal weggaat, maar het stofje zelf toch wel?

Als het wel 100% te verwijderen is (i.t.t. tot wat er in de OP staat) dan zie ik geen probleem met penetratie. Als het níet 100% te verwijderen is vraag ik me af waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 19:02
JohnDeer2830
JohnDeer2830 is offline
Dankjewel voor jullie reacties, maar ik bedoel het toch anders. Ik snap dat het te verwijderen is, maar ik ben gewoon benieuwd wat het stofje bij een vrouw zou doen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 21:13
Verwijderd
Hetzelfde! Het verdooft op contact de zenuwreceptoren, of de overdracht van de zenuwreceptoren, waarmee het in contact komt.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 21:16
Verwijderd
Maar dat is alleen als je het condoom verkeerd om omdoet zodat de desensiterende laag aan de buitenkant zit en je dus de vulva ermee raakt, waarop het verdovende middel in aanraking met haar huid komt.

Het kan echter geen kwaad. Er kunnen wel bijwerkingen optreden maar die zijn zo te lezen erg zeldzaam.

Laatst gewijzigd op 05-05-2017 om 21:23. Reden: words
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 21:21
JohnDeer2830
JohnDeer2830 is offline
Ah kijk! Super bedankt!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2017, 23:30
bikinigek
bikinigek is offline
Je hebt ook cremes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2017, 00:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het een beetje raar dat je eerst zei dat je 't goedje er niet goed af kreeg, maar later gewoon benieuwd bleek te zijn.

Daardoor komt het over alsof je van plan bent om dit stiekem bij je vriendin te doen, maar eerst even wilde checken of het schade doet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 18:37
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Mijn logica zegt, dat als het verdovende stofje niet schadelijk is voor het slijmvlies, waarmee de eikel van je vriendje bedekt is, het zeker ook niet schadelijk zal zijn voor het slijmvlies van jouw (en mijn) vagina.
Misschien zal het anders zijn als je zwanger bent, want dan spelen er ook andere zaken!
Groetjes,
Met citaat reageren
Oud 08-05-2017, 18:52
Verwijderd
Er zijn op dit punt geen complicaties bij zwangere vrouwen te verwachten. We hebben het hier over een minimale hoeveelheid.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2017, 11:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Mijn logica zegt, dat als het verdovende stofje niet schadelijk is voor het slijmvlies, waarmee de eikel van je vriendje bedekt is, het zeker ook niet schadelijk zal zijn voor het slijmvlies van jouw (en mijn) vagina.
Misschien zal het anders zijn als je zwanger bent, want dan spelen er ook andere zaken!
Groetjes,
De slijmvliezen zijn wel hetzelfde, maar intern gebruik (in de vagina) is wel anders dan extern gebruik (op de penis).

Ik denk overigens ook niet dat het kwaad kan.

Maar ik vind het wel vreemd dat TS eerst zei dat het goedje er niet af te wassen valt, terwijl dat niet waar is (?) en hij eigenlijk gewoon het effect wilde weten. Dat komt op mij over alsof hij het stiekem wil proberen bij zijn vriendin. En dát doet natuurlijk wél schade.

Voor wie mijn gevoel cynisch of vergezocht vindt: vraag maar eens aan mensen die het vaak met mannen doen hoe vaak het voorkomt dat een jongen stiekem het condoom afdoet. En ik heb weleens gedate met iemand die een verdovend-spul-inbrengen-bij-vrouwen-fetisj had. Prima als je het allebei kinky vindt, niet prima als je het stiekem bij iemand gaat doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten