Citaat:
Mijn logica zegt, dat als het verdovende stofje niet schadelijk is voor het slijmvlies, waarmee de eikel van je vriendje bedekt is, het zeker ook niet schadelijk zal zijn voor het slijmvlies van jouw (en mijn) vagina.
Misschien zal het anders zijn als je zwanger bent, want dan spelen er ook andere zaken!
Groetjes,
|
De slijmvliezen zijn wel hetzelfde, maar intern gebruik (in de vagina) is wel anders dan extern gebruik (op de penis).
Ik denk overigens ook niet dat het kwaad kan.
Maar ik vind het wel vreemd dat TS eerst zei dat het goedje er niet af te wassen valt, terwijl dat niet waar is (?) en hij eigenlijk gewoon het effect wilde weten. Dat komt op mij over alsof hij het stiekem wil proberen bij zijn vriendin. En dát doet natuurlijk wél schade.
Voor wie mijn gevoel cynisch of vergezocht vindt: vraag maar eens aan mensen die het vaak met mannen doen hoe vaak het voorkomt dat een jongen stiekem het condoom afdoet. En ik heb weleens gedate met iemand die een verdovend-spul-inbrengen-bij-vrouwen-fetisj had. Prima als je het allebei kinky vindt, niet prima als je het stiekem bij iemand gaat doen.