Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2017, 23:33
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
De titel zegt het al. Mijn vraag is: "Waarom is het zo dat de meiden van mijn leeftijd(15/16) meestal op de stoere/foute jongens vallen?". Is het de puberteit of gaat dit nog heel lang door?.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2017, 00:09
bikinigek
bikinigek is offline
Omdat ze dan nog dom/onzeker zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2017, 14:02
Verwijderd
Beantwoord mijn vraag eens Maarten.
Waarom doen jongens stoer bij meiden?
Om aandacht te krijgen?
Want meiden merken dat het niet echt is of zien die jongens niet staan en dan heb je van die wat jij noemt foute jongens. Die dan stoerder overkomen en dan is dat meisje gelijk onder de indruk en wordt ze meestal wel verliefd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2017, 19:18
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Beantwoord mijn vraag eens Maarten.
Waarom doen jongens stoer bij meiden?
Om aandacht te krijgen?
Want meiden merken dat het niet echt is of zien die jongens niet staan en dan heb je van die wat jij noemt foute jongens. Die dan stoerder overkomen en dan is dat meisje gelijk onder de indruk en wordt ze meestal wel verliefd.
gok dat die niet stoer bedoeld maar jongens die vrouwen als prijs zien om aan hun maatjes te laten zien hoeveel sletjes ze geronseld hebben en dus ook slecht zijn voor deze meiden oa vreemdgaan, ze gebruiken en weer dumpen enz.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2017, 08:45
Verwijderd
Citaat:
gok dat die niet stoer bedoeld maar jongens die vrouwen als prijs zien om aan hun maatjes te laten zien hoeveel sletjes ze geronseld hebben en dus ook slecht zijn voor deze meiden oa vreemdgaan, ze gebruiken en weer dumpen enz.
Maar dan nog die jongens vallen op omdat ze stoerder gedragen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2017, 22:29
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Maar dan nog die jongens vallen op omdat ze stoerder gedragen
Vind stoer anders dan gebruiken.
Stoer vind ik meer showen met je scooter op zun achterwiel dan een chickie regelen voor 1avond en je matties er ook overheen late gaan ook al zegt ze nee
Met citaat reageren
Oud 07-01-2017, 23:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jij vindt verkrachten stoer en geen misbruik, bikinigek?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 05:55
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat zulke (trieste) foute figuren dat stoer vinden.
Oud 09-01-2017, 16:33
blaches
blaches is offline
Wat is er mis mee dat meiden op foute jongens vallen. Alsof een onzekere toekomst gerichte broekie gezellig is?

Elk type, persoon of weet ik veel wat heeft z'n voordelen en nadelen. Gelukkig verschillen we allemaal van elkaar en zijn we allemaal niet hetzelfde. Voor ieder wat
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 20:25
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Wat is er mis mee dat meiden op foute jongens vallen. Alsof een onzekere toekomst gerichte broekie gezellig is?

Elk type, persoon of weet ik veel wat heeft z'n voordelen en nadelen. Gelukkig verschillen we allemaal van elkaar en zijn we allemaal niet hetzelfde. Voor ieder wat
Nee, je snapt het niet. Het is toch onbegrijpelijk dat meisjes niet vallen voor zo'n aardige normale jongen zoals de topicstarter.
Oud 10-01-2017, 12:21
Dekaloog
Dekaloog is offline
Zelfde reden waarom puberjongens gaan voor sletterige meisjes.

Toen ik vijftien was wilden we gewoon neuken op een steiger. De lieve, sociaal onhandige, verlegen jongens en meisjes straalden niet uit dat ze dat wilden. Dat respecteerden we, dus waren we losbandig met andere losbandigen. Dat betekent verder niet dat we (M/V) zaten te wachten op misbruik of dat casual seks 'fout' is.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 18:55
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Jij vindt verkrachten stoer en geen misbruik, bikinigek?
Citaat:
Ik denk dat hij eerder bedoelt dat zulke (trieste) foute figuren dat stoer vinden.
dit dus,
vaak ook die types die niet aan andermans grens denken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 18:58
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:

niks mis mee, maar uit mijn ervaring (wat ik van dames hoor over vroeger) hebben er een hoop spijt omdat ze dachten dat ze de waren voor zo'n type waren en dus verder gingen dan ze zelf klaar voor waren.

maar als je stevig in je schoenen staat gewoon doen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 19:39
blaches
blaches is offline
Citaat:
Zelfde reden waarom puberjongens gaan voor sletterige meisjes.

Toen ik vijftien was wilden we gewoon neuken op een steiger. De lieve, sociaal onhandige, verlegen jongens en meisjes straalden niet uit dat ze dat wilden. Dat respecteerden we, dus waren we losbandig met andere losbandigen. Dat betekent verder niet dat we (M/V) zaten te wachten op misbruik of dat casual seks 'fout' is.
Ik ben momenteel 19 en ben nog redelijk puberig of kom er net uit en ik heb nooit maar dan ook nooit op de sletterige meisjes gevallen. Bij mij was hoe meer verlegen en hoe meer onzeker hoe liever ik die gene wilde (niet voor liefde trouwens).

Sommige vrienden zijn hetzelfde.

Vind het eigenlijk best goor, die sletterige meisjes. Laat ik ook goed merken aan dat soort types.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 19:40
blaches
blaches is offline
Citaat:
niks mis mee, maar uit mijn ervaring (wat ik van dames hoor over vroeger) hebben er een hoop spijt omdat ze dachten dat ze de waren voor zo'n type waren en dus verder gingen dan ze zelf klaar voor waren.

maar als je stevig in je schoenen staat gewoon doen
Precies gewoon doen, als het niks is is het niks.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vind het eigenlijk best goor, die sletterige meisjes. Laat ik ook goed merken aan dat soort types.
Wat vind jij ervan als iemand jou plaagt of zegt dat je goor bent omdat je verlegen bent?

Waarom denk je er iets van te moeten vinden en zeggen als iemand zich anders gedraagt dan jij graag doet?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 02:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik ben momenteel 19 en ben nog redelijk puberig of kom er net uit en ik heb nooit maar dan ook nooit op de sletterige meisjes gevallen. Bij mij was hoe meer verlegen en hoe meer onzeker hoe liever ik die gene wilde (niet voor liefde trouwens).

Sommige vrienden zijn hetzelfde.

Je klinkt alsof je vindt dat je daar een medaille voor verdient.

Waarom voel je je persoonlijk gekrenkt door andermans seksualiteit? Prima dat je zelf andere prioriteiten hebt, er zijn inderdaad ook een hoop pubers die meer op verlegen vallen, maar hoezo moeten andere mensen zich aan jouw persoonlijke standaard houden?

Specifiek onzekere meisjes uitzoeken vind ik zelfs een beetje exploitatief klinken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 16:32
blaches
blaches is offline
@fizzle-fluffy

Het is mijn mening over sletterige meisjes. Zo zal jij ook een mening hebben over Trump, Hillary of ik?
Dat ik iemand niet in zijn waarde laat. Stom. Moet misschien meer aan andere denken en ik hou misschien te weinig rekening met andermans gevoelens. Goed dat je het zegt kan er dan mee aan de slag.

@Dekaloog

Een medaille. Soms misschien wel omdat sletterige meisjes alle aandacht krijgen. Ze kijken 0 naar de inhoud van een meisje en gaan alleen maar voor de grootste slet. Dit irriteert mij dat meisjes die in principe zo veel meer inhoud hebben en leuker zijn links wordt gelaten. Puur omdat ze zich niet sletterig gedragen. Zulke meisjes verdienen in mij ogen ook aandacht.

Citaat:
Specifiek onzekere meisjes uitzoeken vind ik zelfs een beetje exploitatief klinken.
Zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven. "Elk type, persoon of weet ik veel wat heeft z'n voordelen en nadelen. Gelukkig verschillen we allemaal van elkaar en zijn we allemaal niet hetzelfde. Voor ieder wat "

Ieder heeft z'n eigen voorkeur, dat maakt de mensheid zo tof...iedereen is zo anders
Alleen jammer dat de meeste voorkeuren van de puberende jongen uitgaat naar de grootste slet.

Ik spreek mij tegen met beide antwoorden, dat weet ik. Het ene ben ik " Ieder zijn eigen mening, ieder een eigen voorkeur" maar ik vind de het zo...maar dan ook zo irritant dat grotendeels van de jongens voor de slet gaan. Erg jammer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 16:33
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
ehh volgens mij leren jongens hun kennis van liefde echt uit een steen want dit is helemaal niet zo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 17:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je met 'steen' de heersende moraal bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 19:18
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Een medaille. Soms misschien wel omdat sletterige meisjes alle aandacht krijgen. Ze kijken 0 naar de inhoud van een meisje en gaan alleen maar voor de grootste slet. Dit irriteert mij dat meisjes die in principe zo veel meer inhoud hebben en leuker zijn links wordt gelaten. Puur omdat ze zich niet sletterig gedragen. Zulke meisjes verdienen in mij ogen ook aandacht.
Als het je om de 'oneerlijkheid' van de aandacht gaat, waarom pak je het probleem dan niet aan bij de bron, d.w.z. bij de heteromannen? Moeten meisjes reguleren hoeveel aandacht andere meisjes krijgen? Zijn mannen willoze wezentjes die daar geen keuzes in maken?

Verder kun je natuurlijk prima inhoud hebben als je geïnteresseerd bent in seks. Schreeuwerige aandachtzoekende mensen zijn vervelend ongeacht op welke manier ze overheersen, dat heeft niks te maken met seks of inhoud.

Citaat:
Ieder heeft z'n eigen voorkeur, dat maakt de mensheid zo tof...iedereen is zo anders
Alleen jammer dat de meeste voorkeuren van de puberende jongen uitgaat naar de grootste slet.

Ik spreek mij tegen met beide antwoorden, dat weet ik. Het ene ben ik " Ieder zijn eigen mening, ieder een eigen voorkeur" maar ik vind de het zo...maar dan ook zo irritant dat grotendeels van de jongens voor de slet gaan. Erg jammer.
Het is prima dat je dat jammer vindt, maar praat daar dan lekker onderling met de mannen over. Ik snap niet waarom je de verantwoordelijkheid bij de vrouwen legt.

Of eigenlijk snap ik het wel: het gaat je volgens mij niet om eerlijkheid of rechtvaardigheid, maar gewoon om het ouderwets seksistische idee dat meisjes die seks hebben vies zijn. Zo vies dat jij ze wel op hun gedrag kan aanspreken, zogenaamd omdat je opkomt voor (andere) vrouwen. Maar opkomen voor iemand door het dehumaniseren van een ander werkt niet, en vrouwen vooruithelpen door de seksuele vrijheid van andere vrouwen proberen te beperken werkt al helemaal niet. Al helemaal niet als dit morele kader gebaseerd is op wat jij toevallig aantrekkelijk vindt.

Brr.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 20:07
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dit nog los van dat sommige vrouwen ook gewoon lesbisch, aseksueel of om andere redenen ongeïnteresseerd zijn in mannelijke aandacht. Het is niet alsof alle verlegen meisjes zitten te smachten tot een jongen ze eens aanspreekt. Een hoop 'ingetogen' meisjes kan het niks schelen wat andere meisjes doen.

En ook nog: die 'sletten zijn goor'-houding van jou wordt ook regelmatig gebruikt om aanranding of verkrachting van vrouwen goed te praten. Dus je bent eerder een enabler van een schadelijk en gewelddadig gedachtegoed dan een witte ridder die zo goed is dat hij medailles verdient.

Ik zou echt eens kijken naar wat je zo stoort aan seksueel actieve vrouwen, want het klinkt alsof je er persoonlijke issues mee hebt die je afreageert op anderen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 20:56
blaches
blaches is offline
Mijn mening over dat soort types is fout, dat is een feit omdat iedereen zichzelf mag zijn en dat is mijn motto zoals eerder aangegeven.

Maar er is een verschil tussen de seksueel actieve vrouwen waar jij het over hebt en over mijn bedoeling met "slet". Slet is inderdaad de benaming voor een vrouw die met veel mannen naar bed gaat maar ik bedoel meer de typerende slet van deze generatie. Het meisje die naar bed gaat voor populairiteit of weet ik veel wat.

"Seksueel actieve vrouwen" klinkt al heel anders. Als ik het daar over had had ik het wel op die manier gezegd. Volgens mij snap je mij wel ergens, niet over mijn mening over dat soort types maar over welke type ik het over heb.

En het is toch juist goed dat ik één type niet kan uitstaan. Ik kan niet van iedereen houden
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 21:17
Mark52
Mark52 is offline
Veel meiden houden van jongens die zelfvertrouwen uitstralen. En de stoere badboys stralen vaak meer zelfvertrouwen uit dan lieve verlegen jongens.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2017, 13:49
Zina16
Zina16 is offline
Badboys are good!!!! And bad!!!
Ze stralen zelfverzekerdheid en lef uit en dat trekt aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten