Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zelfde reden waarom puberjongens gaan voor sletterige meisjes.
Toen ik vijftien was wilden we gewoon neuken op een steiger. De lieve, sociaal onhandige, verlegen jongens en meisjes straalden niet uit dat ze dat wilden. Dat respecteerden we, dus waren we losbandig met andere losbandigen. Dat betekent verder niet dat we (M/V) zaten te wachten op misbruik of dat casual seks 'fout' is. |
![]() |
||
Citaat:
maar als je stevig in je schoenen staat gewoon doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sommige vrienden zijn hetzelfde. Vind het eigenlijk best goor, die sletterige meisjes. Laat ik ook goed merken aan dat soort types. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom denk je er iets van te moeten vinden en zeggen als iemand zich anders gedraagt dan jij graag doet? |
![]() |
||
Citaat:
Waarom voel je je persoonlijk gekrenkt door andermans seksualiteit? Prima dat je zelf andere prioriteiten hebt, er zijn inderdaad ook een hoop pubers die meer op verlegen vallen, maar hoezo moeten andere mensen zich aan jouw persoonlijke standaard houden? Specifiek onzekere meisjes uitzoeken vind ik zelfs een beetje exploitatief klinken. |
![]() |
||
![]() |
@fizzle-fluffy
Het is mijn mening over sletterige meisjes. Zo zal jij ook een mening hebben over Trump, Hillary of ik? Dat ik iemand niet in zijn waarde laat. Stom. Moet misschien meer aan andere denken en ik hou misschien te weinig rekening met andermans gevoelens. Goed dat je het zegt kan er dan mee aan de slag. @Dekaloog Een medaille. Soms misschien wel omdat sletterige meisjes alle aandacht krijgen. Ze kijken 0 naar de inhoud van een meisje en gaan alleen maar voor de grootste slet. Dit irriteert mij dat meisjes die in principe zo veel meer inhoud hebben en leuker zijn links wordt gelaten. Puur omdat ze zich niet sletterig gedragen. Zulke meisjes verdienen in mij ogen ook aandacht. Citaat:
Ieder heeft z'n eigen voorkeur, dat maakt de mensheid zo tof...iedereen is zo anders ![]() Alleen jammer dat de meeste voorkeuren van de puberende jongen uitgaat naar de grootste slet. Ik spreek mij tegen met beide antwoorden, dat weet ik. Het ene ben ik " Ieder zijn eigen mening, ieder een eigen voorkeur" maar ik vind de het zo...maar dan ook zo irritant dat grotendeels van de jongens voor de slet gaan. Erg jammer. |
![]() |
|||
Citaat:
Verder kun je natuurlijk prima inhoud hebben als je geïnteresseerd bent in seks. Schreeuwerige aandachtzoekende mensen zijn vervelend ongeacht op welke manier ze overheersen, dat heeft niks te maken met seks of inhoud. Citaat:
Of eigenlijk snap ik het wel: het gaat je volgens mij niet om eerlijkheid of rechtvaardigheid, maar gewoon om het ouderwets seksistische idee dat meisjes die seks hebben vies zijn. Zo vies dat jij ze wel op hun gedrag kan aanspreken, zogenaamd omdat je opkomt voor (andere) vrouwen. Maar opkomen voor iemand door het dehumaniseren van een ander werkt niet, en vrouwen vooruithelpen door de seksuele vrijheid van andere vrouwen proberen te beperken werkt al helemaal niet. Al helemaal niet als dit morele kader gebaseerd is op wat jij toevallig aantrekkelijk vindt. Brr. |
![]() |
|
Dit nog los van dat sommige vrouwen ook gewoon lesbisch, aseksueel of om andere redenen ongeïnteresseerd zijn in mannelijke aandacht. Het is niet alsof alle verlegen meisjes zitten te smachten tot een jongen ze eens aanspreekt. Een hoop 'ingetogen' meisjes kan het niks schelen wat andere meisjes doen.
En ook nog: die 'sletten zijn goor'-houding van jou wordt ook regelmatig gebruikt om aanranding of verkrachting van vrouwen goed te praten. Dus je bent eerder een enabler van een schadelijk en gewelddadig gedachtegoed dan een witte ridder die zo goed is dat hij medailles verdient. Ik zou echt eens kijken naar wat je zo stoort aan seksueel actieve vrouwen, want het klinkt alsof je er persoonlijke issues mee hebt die je afreageert op anderen. |
![]() |
|
![]() |
Mijn mening over dat soort types is fout, dat is een feit omdat iedereen zichzelf mag zijn en dat is mijn motto zoals eerder aangegeven.
Maar er is een verschil tussen de seksueel actieve vrouwen waar jij het over hebt en over mijn bedoeling met "slet". Slet is inderdaad de benaming voor een vrouw die met veel mannen naar bed gaat maar ik bedoel meer de typerende slet van deze generatie. Het meisje die naar bed gaat voor populairiteit of weet ik veel wat. "Seksueel actieve vrouwen" klinkt al heel anders. Als ik het daar over had had ik het wel op die manier gezegd. Volgens mij snap je mij wel ergens, niet over mijn mening over dat soort types maar over welke type ik het over heb. En het is toch juist goed dat ik één type niet kan uitstaan. Ik kan niet van iedereen houden ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 |