Beste scholieren, ik hoop dat jullie me wat kunnen helpen bij mijn probleem, laat ik maar meteen ter zake komen.
Een heel lief leuk meisje (laten we haar Anna noemen) en ik vinden elkaar erg leuk. We hebben al een paar keer samen gezoend. Ik ben haar leuk gaan vinden sinds ik in contact ben gekomen met haar via een vriend van mij (laten we hem Bas noemen). Bas had hulp nodig met het fixen van Anna. Anna en Bas waren al 6 jaar lang hele goede vrienden, maar nu wilde Bas dus meer. Echter zag Anna dit anders en heeft ze Bas afgewezen.
Toch bleef ik wel in contact met haar, en zo begonnen we elkaar leuker en leuker te vinden.
Hoewel Anna me leuk vond en ze wel graag een relatie met me zou willen, heeft ze alsnog een schuldgevoel richting Bas. Omdat ze vindt dat ze er nu 'vandoorgaat' met een vriend van haar beste vriend Bas, met mij dus.
Bas heeft Anna echter al opgegeven en heeft nu zelfs alweer een andere vriendin. Toch heeft Anna nogsteeds dat schuldgevoel, waardoor ze niet denkt dat ze met mij een relatie aan kan gaan, hoewel ze me toch erg leuk vind.
Hebben jullie enig idee wat ik hiermee moet?
En nee ik 'naai' Bas niet door met Anna te gaan. Bas heeft mij al verteld (en dat blijkt ook uit die vriendin), dat hij alweer verder is gegaan met zijn leven.
Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen, hierbij al bedankt.
|