Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 00:14
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
tja... ik weet niet zo goed of ik dit wel moet plaatsen de vraag zal al wel vaker gesteld zijn maar ik doe het toch.

ik ben nog maagd en heb sinds kort een vriend ik heb altijd gezegd als ik verkering heb wil ik eerst een tijdje w88 voordat ik met die jongen naar bed ga maar ja elke avond als ik bij hem ben of hij bij mij verlang ik gewoon echt naar hem en wil ik heel graag met hem naar bed. Ik wil het echt graag maar ja aan de ene kant ben ik heel bang dat ik er spijt van krijg en ook dat mensen gaan denken dat ik een of ander hoertje ben die al heel snel met een jongen naar bed gaat en dat wil ik niet aan de andere kant denk ik schijt aan wat hebben anderen er nou mee te maken en wil ik het gewoon. We hebben nou 2 week verkering is het te snel???
Oud 17-08-2002, 01:03
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Misschien dat je aan deze tread iets hebt. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=185183
Lijkt op jouw probleempje.
Oud 17-08-2002, 01:27
AngelInDisguise
tsja een beetje wel bedankt
Oud 17-08-2002, 09:42
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ehm , ik zou zeggen doe wat jezelf wilt. Als jij met hem naar bed wilt dan doeje het , twijfel je dan kun je er het nbest nog es ff over nadenken
Oud 17-08-2002, 10:12
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Twijfelen staat gelijk aan wachten...

Doe het alleen als je er 100% zeker van bent.

Als je twijfelt kan je de gok wagen, het kkan geweldig zijn, of juist vreselijk en dat je wou dat je het nooit gedaan had. Beiden kan, maar als ik jou was zou ik nog even wachten.
Oud 17-08-2002, 11:07
Black Sugar
Black Sugar is offline
Het is wel redelijk snel, bij ons heefd het iets langer dan een maand geduurt.
Mischien moet je gewoon wat dingetjes doen en het daar nog even bij laten, kun je lekker spanning opbouwen voor als het dan echt gaat gebeuren. En dan gebeurt het ook vanzelf, waarschijnlijk alles behalve gepland op die dag.
Oud 17-08-2002, 14:21
Roxy
Roxy is offline
je zegt dat je nog een twijfelt omdat je bang bent dat andere je een slet vinden en dat je spijt krijgt... dat tweede is een hele goede reden, maar dat eerste zou ik nie zo veel rekening mee houden... zowiets verschilt namelijk enorm per persoon... wat voor de een heel lang is is voor de andere normaal, ik kon het bijvoorbeeld pas op het moment dat ik hem eigenlijk al kwijt was, het was een nu of nooit situatie.. je moet het voor jezelf beslissen maar te lang wachten bestaat eigenlijk nie...
Oud 17-08-2002, 18:59
Bor
Bor is offline
doen doen doen en achteraf pas beslissen of je er spijt van hebt, dat werkt t beste..

Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:57
verbal-violence
Citaat:
Roxy schreef:
je zegt dat je nog een twijfelt omdat je bang bent dat andere je een slet vinden en dat je spijt krijgt... dat tweede is een hele goede reden, maar dat eerste zou ik nie zo veel rekening mee houden... zowiets verschilt namelijk enorm per persoon... wat voor de een heel lang is is voor de andere normaal, ik kon het bijvoorbeeld pas op het moment dat ik hem eigenlijk al kwijt was, het was een nu of nooit situatie.. je moet het voor jezelf beslissen maar te lang wachten bestaat eigenlijk nie...
Ik vind zelf dat een meisje het mag zeggen , ik bedoel wat boeit het meeste jongens nou wanneer je sex hebt, ALS ZE MAAR SEX HEBBEN. Jongens zijn de grootste sletten eiglijk. Ik zelf wil echt neit meteen sex met een meisje geef mij maar een knuffel, ik bewijs me later wel in bed
Oud 17-08-2002, 20:04
verbal-violence
Citaat:
Mennuz schreef:

PIM FORTUYN!
Lame
Oud 17-08-2002, 20:16
stout!
stout! is offline
Citaat:
Mennuz schreef:

PIM FORTUYN!
Het deed me eerlijk gezegd meer denken aan Emile Ratelband
Oud 17-08-2002, 20:19
stout!
stout! is offline
Ooh en om antwoord te geven op je vraag:
als het goed voelt, is het goed. Ik denk niet dat daar een bepaalde tijd aan verbonden is. Ik zou me al helemaal niets aantrekken van wat andere mensen ervan vinden, simpelweg omdat ze er geen r*et mee te maken hebben! Het is iets tussen jou en je vriendje en als het goed voelt voor jullie zou ik er gewoon voor gaan.

Oh ja en nog een wijze toevoeging:
"we wouldn't care so much about what other people think about us, if we knew how little they do."
Oud 17-08-2002, 21:54
LM
LM is offline
Je bent 14 Misschien nog een jaartje wachten?
Oud 17-08-2002, 22:02
AngelInDisguise
ehm... ik word dinsdag 15

bedankt voor alle reacties btw
Oud 17-08-2002, 22:04
verbal-violence
Citaat:
AngelInDisguise schreef:

ik blijf bij mijn standpunt
Oud 18-08-2002, 11:59
Verwijderd
hoever staan jullie op gebied van seks eigenlijk? kussen en knuffelen, of ook al meer?
ik persoonlijk zou precies voorstellen te beginnen bij het begin en zo langzaamaan opbouwen. raak eerst gewend aan elkaars lichaam, leer elkaar kennen en vertrouwen. twee weken is wel héél snel, maakt niet uit hoe oud je bent...
als je elkaar(s lichaam) nog niet kent moet je er niet direct invliegen, daar krijg je echt spijt van...
hoe zeker ben je trouwens na twee weken van je relatie?

...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Twijfelen staat gelijk aan wachten...

Doe het alleen als je er 100% zeker van bent.
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik twijfelde ook en kreeg er dus spijt van... Niet van dat het te vroeg in de relatie was of zo, of met hem, maar gewoon omdat ik het toch niet écht wou en het dus niet erg goed ging... veel pijn, veel bloed, terwijl ik weet dat het makkelijker had gekund....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:56
Verwijderd
Citaat:
AngelInDisguise schreef:

Zoals zoveel mensen, trek je je waarschijnlijk teveel aan van je omgeving. En als het goed voelt, doe het dan. Je moet alleeen geen spoortje twijfel meer hebben...
En bovendien, moet iedereen het weten dan? Gaat toch tussen jullie 2?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 22:20
Verwijderd
Als je twijfelt zou ik wachten.. alleen doen als je echt helemaal zeker bent dat je het wil.. zou erg jammer zijn als je er daarna spijt van krijgt..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 07:03
Verwijderd
je twijfelt heel duidelijk.
Ik zelf vind dat je nogal opblaas. Want je bent onderandere
bang dat andere gaan denken dat je een hoertjuh ben als je nu al met hem naar bed gaat. Waarom? Vind je het zo belangrijk wat andere van je denken. Je leeft voor jezelf en niet voor hun. Dus hou ook geen rekening met hun meningen maar met die van je eigen. Jij zegt dat je heel graag met hem naar bed wilt. Als je het echt heel graag wilt dan moet je het ook doen. Ookal is het pas 2 weken aan, ookal ben je pas 14. Wat maakt dat nou allemaal uit.
En ja.. mischien zou je er later spijt van kunnen krijgen. Maar je hebt in iedergeval wel van dat moment genoten. Niet dan? Dat is toch belangrijk.

Ohwja... hebben julie wel al de rest gedaan zoals trekken vingeren pijpen beffen etc. etc.? Zoniet.. dan begin je toch eerst daar mee
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:53
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
3307 schreef:
je twijfelt heel duidelijk.
Ik zelf vind dat je nogal opblaas. Want je bent onderandere
bang dat andere gaan denken dat je een hoertjuh ben als je nu al met hem naar bed gaat. Waarom? Vind je het zo belangrijk wat andere van je denken. Je leeft voor jezelf en niet voor hun. Dus hou ook geen rekening met hun meningen maar met die van je eigen. Jij zegt dat je heel graag met hem naar bed wilt. Als je het echt heel graag wilt dan moet je het ook doen. Ookal is het pas 2 weken aan, ookal ben je pas 14. Wat maakt dat nou allemaal uit.
En ja.. mischien zou je er later spijt van kunnen krijgen. Maar je hebt in iedergeval wel van dat moment genoten. Niet dan? Dat is toch belangrijk.

Ohwja... hebben julie wel al de rest gedaan zoals trekken vingeren pijpen beffen etc. etc.? Zoniet.. dan begin je toch eerst daar mee
Je meot het niet doen omdat je heel graag wil, maar je moet het doen wanneer je er klaar voor bent EN het heel graag wil.

Als je twijfelt moet je wachten, zo simpel is dat.
Oud 19-08-2002, 18:41
Verwijderd
je twijfelt en je bent geil. je bent vrolijk en je bent geil. je bent verliefd en je bent geil. ok, ik snap je lichamelijke toestand (echt waar! niemand snapt dit meer dan ik!) maar doe geen dingen waar je misschien later spijt van hebt. hoe lang ken je deze jongen al? ken je hem pas twee weken of ken je hem 2 jaar?
misschien vind je 'm over een maand de grootste klootzak die op deze aarde rondloopt. (laatste zin weggehaald, beetje te erg)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:51
AngelInDisguise
Citaat:
Jadie schreef:
je twijfelt en je bent geil. je bent vrolijk en je bent geil. je bent verliefd en je bent geil. ok, ik snap je lichamelijke toestand (echt waar! niemand snapt dit meer dan ik!) maar doe geen dingen waar je misschien later spijt van hebt. hoe lang ken je deze jongen al? ken je hem pas twee weken of ken je hem 2 jaar?
misschien vind je 'm over een maand de grootste klootzak die op deze aarde rondloopt. (laatste zin weggehaald, beetje te erg)
k'ken hem nu ong een jaar denk ik

Regels voor berichten