![]() |
|
Misschien dat je aan deze tread iets hebt. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=185183
Lijkt op jouw probleempje.
|
Ooh en om antwoord te geven op je vraag:
als het goed voelt, is het goed. Ik denk niet dat daar een bepaalde tijd aan verbonden is. Ik zou me al helemaal niets aantrekken van wat andere mensen ervan vinden, simpelweg omdat ze er geen r*et mee te maken hebben! Het is iets tussen jou en je vriendje en als het goed voelt voor jullie zou ik er gewoon voor gaan. Oh ja en nog een wijze toevoeging: "we wouldn't care so much about what other people think about us, if we knew how little they do."
|
Verwijderd
|
hoever staan jullie op gebied van seks eigenlijk? kussen en knuffelen, of ook al meer?
ik persoonlijk zou precies voorstellen te beginnen bij het begin en zo langzaamaan opbouwen. raak eerst gewend aan elkaars lichaam, leer elkaar kennen en vertrouwen. twee weken is wel héél snel, maakt niet uit hoe oud je bent... als je elkaar(s lichaam) nog niet kent moet je er niet direct invliegen, daar krijg je echt spijt van... hoe zeker ben je trouwens na twee weken van je relatie? ... *blue* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien, moet iedereen het weten dan? Gaat toch tussen jullie 2? |
![]() |
|
Verwijderd
|
je twijfelt heel duidelijk.
Ik zelf vind dat je nogal opblaas. Want je bent onderandere bang dat andere gaan denken dat je een hoertjuh ben als je nu al met hem naar bed gaat. Waarom? Vind je het zo belangrijk wat andere van je denken. Je leeft voor jezelf en niet voor hun. Dus hou ook geen rekening met hun meningen maar met die van je eigen. Jij zegt dat je heel graag met hem naar bed wilt. Als je het echt heel graag wilt dan moet je het ook doen. Ookal is het pas 2 weken aan, ookal ben je pas 14. Wat maakt dat nou allemaal uit. En ja.. mischien zou je er later spijt van kunnen krijgen. Maar je hebt in iedergeval wel van dat moment genoten. Niet dan? Dat is toch belangrijk. Ohwja... hebben julie wel al de rest gedaan zoals trekken vingeren pijpen beffen etc. etc.? Zoniet.. dan begin je toch eerst daar mee |
![]() |
||
Citaat:
Als je twijfelt moet je wachten, zo simpel is dat.
|
Verwijderd
|
je twijfelt en je bent geil. je bent vrolijk en je bent geil. je bent verliefd en je bent geil. ok, ik snap je lichamelijke toestand (echt waar! niemand snapt dit meer dan ik!) maar doe geen dingen waar je misschien later spijt van hebt. hoe lang ken je deze jongen al? ken je hem pas twee weken of ken je hem 2 jaar?
misschien vind je 'm over een maand de grootste klootzak die op deze aarde rondloopt. (laatste zin weggehaald, beetje te erg) |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Liefde & Relatie |
mijn ex doet vaag! (alwéér) rabecca | 9 | 02-10-2002 06:44 | |