Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2017, 06:03
nathaliexx
nathaliexx is offline
Hii ik ben een meisje van 15 jaar ik heb al 2jaar een vriendje waar ik al wel wat verder mee ben gegaan een tijdje geleden... we doen t altijd veilig checke na de seks of er een gat in de condoom zit. Maar ik werd een keer heel lang niet ongesteld al 2maanden niet dus had ik voor de zekerheid een test gedaan ookal wist ik bijna 100% zeker dat ik niet zwanger was. Dus ik had 1x getest negatief ik d8 mooi dan zal het wel ergens anders aan liggen. Maar ik had dus nog een test liggen.(zaten 2 in een pak) dus heb ik dat doosje verstopt. Mijn vader heeft het dus gevonden en heeft t bij mij op bed gelegd als teken dat hij erachter is gekomen.toen ik thuis kwam en dat gezien had was hij werken maar mn moeder weet het nu ook. Mijn vader zou t niet zo'n probleem ervan maken als ik sex zou hebben (wel veilig) maar mn moeder moet er niet aan denken. En nu denken ze vast ook verkeerd dat ik het onveilig doe met mn vriend terwijl dat niet zo is. want die test was voor mn geruststelling. Alleen nu durft ik niet meer naar beneden te lopen of ze aan te kijken
Kunnen jullie me tips geven??
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 07:50
bikinigek
bikinigek is offline
Jah toch doen of heel je leven op je kamer blijven.

Maar nog de vraag ben je nog steeds niet ongesteld geweest?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 08:26
nathaliexx
nathaliexx is offline
Jawel week daarna
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 14:40
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou als ouder juist blij zijn met zo'n verantwoordelijke dochter. Als je ouders moeilijk gaan doen hebben ze ongelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 14:55
Verwijderd
Als je vader dat gedaan heeft dan kan je vast met hem praten hierover. Zeg tegen hem dat je ff met hem wil praten en vraag of jullie samen, zonder mama, een ijsje kunnen gaan eten. Zoals je het hier neerzet ben je compleet redelijk en je vader ook, probeer eerlijk te blijven en open tot zo ver je wil.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 22:17
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
Dit bericht is verwijderd door één van de forumbazen.
Eeh wat? Zelfs als ik er iets van zou kunnen lezen, ondanks je gebrek aan interpunctie, zou ik er waarschijnlijk nog steeds bar weinig van snappen.

Laatst gewijzigd op 30-05-2017 om 22:54.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 22:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eeh wat? Zelfs als ik er iets van zou kunnen lezen, ondanks je gebrek aan interpunctie, zou ik er waarschijnlijk nog steeds bar weinig van snappen.
Bij dit soort berichten, liever rapporteren dan reageren.

Regels voor berichten