Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2017, 00:24
personelijkemai
personelijkemai is offline
Hallo mensen ik ben een meisje van 13 jaar en zit met een probleem want ik heb een vriendje van 17 en we zijn een keer naar het zwembad gegaan en ik had gwn een bikini aan en we hebben ook apart omgekleed en toen we in het zwembad waren begon hij plotseling zonder te vragen over mijn vagina heen te wrijven en toen hij dat deed keek ik hem raar aan en toen liep hij gewoon weg met een knalrode kop.
Dus mijn vraag is wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 01:25
MisterShy
MisterShy is offline
Aangifte doen aangezien het zo te horen zonder toestemming is gebeurd en het ook nog eens illegaal is omdat hij ouder is dan zestien jaar.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 09:09
Pluis
Pluis is offline
Nou nou, aangifte doen is ook zo wat over je vriendje.

Heb je het al eens met je vriend gehad over seks? Over of jullie al ervaring hebben, en waar jullie aan toe zijn? Hij is een stuk ouder dan jij, dus het zou best kunnen dat hij al toe is aan dingen die jij nog niet wil. Als je maar onthoudt dat jij de baas bent over je lijf en dat je dus niets hoeft te doen dat je zelf niet wil. Dus als hij seks wil, en jij niet, dan moet hij wachten tot jij er ook aan toe bent.
Oud 17-12-2017, 13:16
Loner
Loner is offline
Knap dat je 2 jaar jonger wordt binnen twee berichten
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 13:40
robbie14
robbie14 is offline
En je vriendje zelfs 3 jaar...

''
Hallo mensen die dit lezen ik ben een meisje van 15 jaar en heb een vriendje van 15 jaar.

Op een dag waren wij alleen bij mij thuis en begon hij heel aardig te doen en begon me ook te strelen (soort van) dat was voor mij heel nieuw want het enigste wat we ooit hadden gedaan was zoenen, maar ik ging dus negens op in.
Toen hij naar huis ging had ik het gevoel dat hij eigenlijk seks wouw maar weet het dus niet zeker daarom vraag ik het aan jullie en als jullie denken dat hij seks wil is het verstandig om het dan te doen op 15 jarige leeftijd?

Alvast bedankt.''
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 14:24
Elin3
Elin3 is offline
Ga hier over in gesprek met je vriendje. Hij moet niet zomaar aan je zitten, zeker niet in het zwembad. Geslachtsdelen aanraken is iets waar jullie allebei mee moeten instemmen!

Regels voor berichten