Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2017, 20:06
peter_538
peter_538 is offline
Hallo,
Ik hoop dat ik niet voor gek word verklaart maar tijdens de vakantie sliep ik op de zelfde kamer met me zusje. Helaas was er iets fout gegaan met boeken want we zouden eigelijk een eigen kamer krijgen.
Maar als je op de zelfde kamer slaap word je toch iets closer zoals bijvoorbeeld met omkleden enzo.
En daar is ook het probleem, als zij uit bed kwam en haar ging aan kleden en ik nog in bed lag werd ik daar opgewonden van. Ik heb haar niet naakt gezien ofzo alleen in ondergoed. Gelukkig heeft zij ook niet gezien dat ik daar opgewonden van raakte, kon het gelukkig onder de dekens verstoppen

Maar is dat heel gek dat het gebeurde of komt het vaker voor?
Want voel me er best wel raar bij.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 20:17
Elin3
Elin3 is offline
Hoe oud ben je? Als je nog volop in de puberteit zit is het helemaal niet zo gek dat je opgewonden raakt van een meisje die zich aan het omkleden is. Zolang je haar niet lastigvalt met je opgewonden gevoelens is er weinig aan de hand.
Oud 21-08-2017, 06:45
peter_538
peter_538 is offline
Ik ben 16 en zij is 14.
Ik val haar niet lastig nee, heb wel 1 keer stiekem proberen te kijken toen ze aan douche was maar heb toen niks gezien.
Merk wel dat nu wel vaker gebeurt de laatste tijd. Pas gingen we zwemmen en toen was ze in bikini en toen gebeurde het ook en gistere nog toen ze bukte en ik in haar thsirt kon kijken.
Hoe kan ik het beste hier mee om gaan dan en het gaat toch wel keer over?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 01:16
Vidji95
Vidji95 is offline
Kijken mag aankomen niet eens je ouder bent blijft dit gevoel maar kijk je naar andere meisje ipv je zusje maar momenteel is dit et enige meisje in je leven
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 06:46
peter_538
peter_538 is offline
Citaat:
Kijken mag aankomen niet eens je ouder bent blijft dit gevoel maar kijk je naar andere meisje ipv je zusje maar momenteel is dit et enige meisje in je leven
heb niet echt aan haar gezeten.
alleen we stoeien best wel vaak en soms kom ik met me kruis tegen haar aan en stiekem vind ik dat best wel een lekker gevoel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 01:14
Vidji95
Vidji95 is offline
Citaat:
heb niet echt aan haar gezeten.
alleen we stoeien best wel vaak en soms kom ik met me kruis tegen haar aan en stiekem vind ik dat best wel een lekker gevoel
Heb je ondertussen al iets gedaan ?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 06:17
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Heb je ondertussen al iets gedaan ?
Als je goed had gelezen zou je weten dat hij dat helemaal niet wil. Je hoort ook geen seksuele dingen te doen met je zus.

Regels voor berichten