Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2017, 17:45
Verwijderd
Help

Laatst gewijzigd op 23-05-2018 om 06:07.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2017, 18:20
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Niks. Het is compleet normaal om een stijve te hebben tijdens het zoenen op die leeftijd. Het is een reactie van het lichaam. Je kunt er ook weinig aan doen. Als ze het voelt, zal ze er waarschijnlijk ook niet naar vragen. Het is gewoon normaal en jij kan er niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2017, 18:22
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Niks. Het is compleet normaal om een stijve te hebben tijdens het zoenen op die leeftijd. Het is een reactie van het lichaam. Je kunt er ook weinig aan doen. Als ze het voelt, zal ze er waarschijnlijk ook niet naar vragen. Het is gewoon normaal en jij kan er niks aan doen.
Dit. En je kan eventueel vooraf zeggen dat je een stijve gaat krijgen. Maar ik neem aan dat ze snapt dat dat een normale reactie is.
Oud 25-12-2017, 18:23
Elin3
Elin3 is offline
Dat je een stijve krijgt betekent dat je lijf reageert, maar het zegt weinig over of jij ook echt seks wil hebben of niet. Dat je lijf reageert is normaal en natuurlijk, en niet iets waar jij iets aan kan doen. Hoe jij je verder gedraagt als je opgewonden bent is wel jouw verantwoordelijkheid. Push je haar, of respecteer je haar grenzen en doe je rustig aan? Dat is belangrijker dan dat jij toevallig een stijve krijgt tijdens het zoenen.

Zorg dat seks een onderwerp wordt waar je open over kunt praten binnen je relatie, zelfs als je weet dat jullie voorlopig nog geen seks zullen hebben. Door er open over te kunnen praten hoef je niet meer bang de te zijn dat ze iets zomaar raar zal vinden, je kunt immers uitleggen hoe jouw lijf reageert en wat jij wel of niet wil.
Oud 25-12-2017, 19:40
bierkoning
bierkoning is offline
Ik denk dat laatste. Maar praat erover met haar. Heeft ze al eens eerder vriendjes gehad en daarmee gezoend? Dan snapt ze wel dat dat gebeurt
Oud 25-12-2017, 20:05
bierkoning
bierkoning is offline
Praat met haar dan. En zeg dat dat kan gebeuren maar dat je er niet meteen seks mee wil gaan hebben. En dat ze dat kan opvatten als compliment, en dat jullie voor nu het zoenen gaan ontdekken.
Oud 25-12-2017, 20:18
Verwijderd
"Sorry ik vind je sexy en ik word opgewonden van je, kan er niets aan doen "
Met citaat reageren
Oud 25-12-2017, 20:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En je denkt niet dat ze het raar zal vinden ofzo?
Nogmaals, maak seksualiteit bespreekbaar. Seksualiteit, naar elkaar verlangen, opgewonden raken, dat is namelijk allemaal heel erg normaal. Daar samen open over kunnen praten is super fijn!

Er is een kans dat ze het ongemakkelijk vind, maar ze zou het ook als compliment kunnen zien (als je helemaal niet opgewonden van haar zou raken zou dat ook niet best zijn, je wil je ook lichamelijk aangetrokken voelen tot je partner).
Oud 25-12-2017, 20:55
Verwijderd
Citaat:
En je denkt niet dat ze het raar zal vinden ofzo?
Nee, het zou mij verbazen als ze niet stiekem ooit een beetje nat geworden zou zijn terwijl ze aan jou dacht
Met citaat reageren
Oud 26-12-2017, 22:32
Darrell
Darrell is offline
En als ze het wel raar vindt is dat meer haar probleem, want jij kan er niks aan doen. Het is normaal en als ze het ongemakkelijk vindt is ze wss nog lang niet klaar voor meer.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten