Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2001, 10:53
bracelance
bracelance is offline
Er zullen nu vast wel mensen juichen en andere vinden het niets, en andere zal het niets interesseren maar Bracelance stopt met gedichten plaatsen op het forum.

Dit komt door het feit dat B. vooral negatieve/depressieve gedichten plaats omdat ie niet zo geweldig is in vrolijke gedichten (in depressieve ook niet maar je moet toch iets )

De vriendin van B. voelt zich aangesproken met deze gedichten wat natuurlijk terecht is. Maar als B. zegt dat het niet over haar gaat maar dat hij zich gewoon in een situatie (meestal verzonnen) inleeft die niet gezellig/vrolijk is.

Voor de mensen die nu snikkend op de computerstoel zitten (1tje denk ik).... sorry

Ik wens jullie nog een prettige tijd toe op dit Dichtforum. Ik heb veel gelezen en geleerd op dit forum van bijvoorbeeld de wat 'grotere' zoals Dreampoët, Internationalist, Dying Bride, Woodstock e.d.

Jongens (en meisjes), bedankt voor de gezellige tijd en tot ziens....

Oud 12-12-2001, 13:01
bracelance
bracelance is offline
Dus daarom heb ik mijn gedichten samengezet en er een bundel van gemaakt. Als er iemand interesse heeft moet ie maar ff posten met het antwoord: "Ja, ik wil"
Oud 12-12-2001, 13:34
ekki
ekki is offline
Citaat:
bracelance schreef:
Dus daarom heb ik mijn gedichten samengezet en er een bundel van gemaakt. Als er iemand interesse heeft moet ie maar ff posten met het antwoord: "Ja, ik wil"

ok, hierom laat ik 'm staan, maar zou je in het vervolg (die er niet meer is, maar dan maar voor andere mensen) toch nog ff één of ander gedicht neer kunnen zetten?
Oud 12-12-2001, 13:39
TNT Dynamite
TNT Dynamite is offline
Citaat:
ekki schreef:
ok, hierom laat ik 'm staan, maar zou je in het vervolg (die er niet meer is, maar dan maar voor andere mensen) toch nog ff één of ander gedicht neer kunnen zetten?

Zal ik even doen.... ziehier....

Tranen in je ogen

ik zie de tranen in je ogen
ik zie de wanhoop erin staan
schat ik heb je nooit bedrogen
daar denk ik zelfs niet aan

waarom draai je om de vragen heen
als ik ze aan je stel
denk ik dat dan alleen
ik denk het niet, jij waarschijnlijk wel

hoelang nog zal de wereld draaien
voordat ik dit gevoel verlies
zal er ooit een andere wind gaan waaien
zodat ik liefde boven onzekerheid verkies
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 14:48
Troffee
Troffee is offline
Oud 12-12-2001, 18:13
misspretty
misspretty is offline
ik mis je nu al
ik hoop dat ik nog een keer met ej kan praten via msn

xxx een droevig meisje
Oud 12-12-2001, 19:59
prinsesje
prinsesje is offline
heb t er nog over gehad vandaag met haar, jammer, dichten is een manier van uiten ookal ben je dan niet zo goed in 'positieve' gedichten schrijven, maakt toch opzich niet veel uit, als jij je lekker voelt bij deze manier van schrijven... maar ik las ze af en toe en dan dacht ik ook wel van 'wow, dat gaat slecht tussen hun...' dus ik kan me haar gevoel ook wel voorstellen. achja, jammer dat het niet op een andere manier kan, ik ben daar eigenlijk wel van overtuigd dat er altijd een andere manier is...
doeg
Reageren

Regels voor berichten