![]() |
|
Ik heb werkelijk nog nooit op borsten gelet zomaar in het normale leven. Tijdens de sex let ik er natuurlijk wel op,
*'I'he Prophet, die blijft volhouden geen homo te zijn*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kijk er over het algemeen niet naar.. Maar als een meid cup DD heeft, houdt 't toch voor een paar seconden m'n aandacht vast als ik me bewonder over het feit dat ze een strak shirt durft aan te trekken (omdat niet alleen d'r borsten erg groot zijn)..
Maar verder niet, gezicht is het allerbelangrijkste. Daarnaast wil ik nog wel eens naar 't kontje kijken maar verder boeit 't me niet zo.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Eerlijk?
Ja. Let ik wel op, is dan ook natuurlijk en heel normaal. Maar ik heb geen (puur seksuele) voorkeur. Behalve dat ik grote borsten (groter dan B/C 75 ofzo) echt lelijk vind. Mooi? Klein. A, B, of kleine C, alles tot 75 ofzo. Grote borsten = lelijk! Edit: gezicht is ook voor mij het allerbelangrijkste. ![]() |
![]() |
|
Bij een eerste ontmoeting, met zowel een jongen als meisje, let ik alleen maar op het gezicht. Als ik zo'n persoon vaker ga zien en ook vaker zie langslopen, ga ik het hele lichaam eens even inspecteren. Bij de jongens bekijk ik vooral hun lichaamsbouw, manier van lopen, kontje, hun... eh, ja... ''voorkant'', etc. Bij de meiden valt mijn blik regelmatig op de borsten en op de kont en op hoe zij zich gedragen.
En ik ben gewoon een hetero-meid.... Maar ik ben véél te observerend van karakter (ik bekijk zelfs de schoenen van personen aandachtig! ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
Hmmzzz,
laten we even een situatie voorschotelen; ik loop op station naar mn bus toe, komt er een dame van de andere kant aanlopen, als ze dichterbij komt kijk je eerst naar dr gezicht, dan verder naar beneden, borst en rest v lichaam in een oogopslag. en weer op naar de volgende ... zaak is natuurlijk wel dat je zorgt dat dat meisje niet naar je kijkt als jij een blik werpt op haar lichaam ehh
|
Verwijderd
|
Ik moet bekennen dat ik daar best vaak naar kijk, ben mezelf meestal constant aan het vergelijken. Waarbij borst en achterwerk, en gezicht toch wel de favoriet zijn.
![]() Zie meestal wl of se groot/klein/stevig/hangerig zijn. Gewoon niet om sexueels, voel er verder niks bij. Maar om de vergelijking. Beter dan ik of niet.. klinkt stom zo.. kweet. Maar heeft ook met zelfvertrouwen te maken, ben ik dus bij een groep mensen die ik verder niet ken en ze zien eruit als van een plaatje voel ik me meteen minder. |
![]() |
|
ik evalueer eerst gezicht ja, en sinds kort ook lichaamsbouw
ik keek naar zo'n meid in de klas, errug aantrekkelijk - was al bijna verliefd ![]() ![]() en borsten pas vrij laat... - maar ze zijn wel goed als ze niet groter dan D zijn en niet te klein zijn. - ik weet niet echt wat minimum grootte is maar zegmaar dat je nog wel duidelijk van borsten kunt spreken die je vast zou kunnen pakken mochten beiden dat willen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kijk altijd wel even naar het totaalplaatje. Verder vind ik het irritant dat meiden een kop kleiner zijn als mij. Kijk je automatisch naar de borsten als ze met je praten.
Maar ik kijk voor het totaalplaatje. Ik heb borsten kijken wel wat afgeleerd sinds een vriendin van me cup F heeft. Die zit daar heel erg mee, bla bla...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
rode vlekken bij borsten scholier206 | 6 | 07-04-2013 09:50 | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Liefde & Relatie |