Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2002, 16:28
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Het viel me eerder een keer op dat ik en andere jongens automatisch 1 van de eerste blikken op een meisje (meestal vluchtig) op de borsten werpen.

Ik lijk dat btw niet meer te doen... - viel me ineens op dat ik helemaal niet meer wist hoe groot borsten van bepaalde meisjes waren... en later ook dat ik er niet meer automatisch naar keek. - is dit ongezond .

Maar volgens mij kunnen meeste jongens hier toch wel bevestigen dat je vrij snel enzo naar borsten kijkt?

ow, en extra vraag... - het lijkt me irreëel dat meisjes nooit naar borsten andere meisjes kijken. Wanneer kijken jullie naar borsten van andere meisjes en wat denken jullie er dan bij?
Oud 21-09-2002, 16:42
Lateralus
Lateralus is offline
nou nee, meestal kijk ik naar het gezicht van meisjes, is belangrijker vind ik. beter iemand met een mooi gezicht en mindere borsten dan omgekeerd
maar soms let ik er wel eens op jah
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Wanneer kijken jullie naar borsten van andere meisjes en wat denken jullie er dan bij?
Als ik een meisje met een open truitje zie, kijk ik zeker. Wat ik dan denk, ligt eraan wat voor borsten ze heeft. Zijn ze groot/stevig, dan kijk ik nog wel een tweede keer (en een derde... ) maar als ze hangzakjes heeft, denk ik meer : Ach gut...Trek dan een wat minder onthullend topje aan!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:49
illch84
illch84 is offline
Meisjes kijken naar andere meisjes om te vergelijken dunkt me. Ik kijk naar meisjes, omdat ze me opwinden. Alleen beperk ik me niet tot de rondingen.
Oud 21-09-2002, 16:51
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb werkelijk nog nooit op borsten gelet zomaar in het normale leven. Tijdens de sex let ik er natuurlijk wel op,

*'I'he Prophet, die blijft volhouden geen homo te zijn*
Oud 21-09-2002, 16:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
illch84 schreef:
Meisjes kijken naar andere meisjes om te vergelijken dunkt me. Ik kijk naar meisjes, omdat ze me opwinden.
Om die reden kijk ik ook hoor, je hebt ook nog zoiets als biseksuele meisjes.. Maar natuurlijk ook een beetje om te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:02
illch84
illch84 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Je hebt ook nog zoiets als biseksuele meisjes..
Goh.
Oud 21-09-2002, 17:07
Roos
Roos is offline
Mwa, ik let niet op borsten van een ander, behalve als ze opvallen door een laag truitje, dan zie je ze wel natuurlijk. Maar het is niet zo dat ik 'vergelijk' ofzo.
Oud 21-09-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Om die reden kijk ik ook hoor, je hebt ook nog zoiets als biseksuele meisjes.. Maar natuurlijk ook een beetje om te vergelijken.
nee ik zet denk ik toch op 1) vergelijken en 2) opwinding, maar dat is niet echt opwinding te noemen eigenlijk...meer dat ik het gewoon geen onprettig uitzicht vind
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:26
Bor
Bor is offline
tjah, het is aangeboren denk ik

Ik heb het soms echt niet door dat ik het doe , maar ja soms heeft iemand zulke grote borsten dat je ogen er naartoe worden gezogen, omdat het niet hoort dat er zoiets groots op een vrouwenlichaam hoort
Oud 21-09-2002, 17:27
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bor schreef:
tjah, het is aangeboren denk ik

Ik heb het soms echt niet door dat ik het doe , maar ja soms heeft iemand zulke grote borsten dat je ogen er naartoe worden gezogen, omdat het niet hoort dat er zoiets groots op een vrouwenlichaam hoort
Ja ok, maar dat hebben vrouwen ook wel (misschien iets minder)
Oud 21-09-2002, 17:30
Bor
Bor is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ja ok, maar dat hebben vrouwen ook wel (misschien iets minder)
naar die van jou heb ik trouwens niet goed gekeken
Oud 21-09-2002, 17:32
Roos
Roos is offline
Citaat:
Bor schreef:
naar die van jou heb ik trouwens niet goed gekeken
Ik ga van de week een webcam kopen
Oud 21-09-2002, 17:33
Bor
Bor is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik ga van de week een webcam kopen

www.webcammeiden.nl
Oud 21-09-2002, 17:34
GRRR
GRRR is offline
kinders geen smerige dingen op het forum bespreken aub

ben het eens met bor. als een meisje van die enorme borsten heeft dan moet ik moeite doen om niet naar haar borsten te gaan staren. zeer onbeleefd tijdens een gesprek ja
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 17:35
the 6th gate
the 6th gate is offline
k kijk eerst naar t gezicht, en als het me bevalt kijk k meestal even n fractie van n seconde omlaag
gaat niet altijd zo maar goed
Oud 21-09-2002, 17:55
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik kijk er over het algemeen niet naar.. Maar als een meid cup DD heeft, houdt 't toch voor een paar seconden m'n aandacht vast als ik me bewonder over het feit dat ze een strak shirt durft aan te trekken (omdat niet alleen d'r borsten erg groot zijn)..

Maar verder niet, gezicht is het allerbelangrijkste. Daarnaast wil ik nog wel eens naar 't kontje kijken maar verder boeit 't me niet zo.
Oud 21-09-2002, 17:56
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
kinders geen smerige dingen op het forum bespreken aub

ben het eens met bor. als een meisje van die enorme borsten heeft dan moet ik moeite doen om niet naar haar borsten te gaan staren. zeer onbeleefd tijdens een gesprek ja
maar als je geluk hebt geeft ze je een mep
Oud 21-09-2002, 18:18
Verwijderd
haha inderdaad ik kijk wel eens naar andere borsten. meestal denk ik: goh, die zijn groot. of goh die zijn klein. maar veder dan dat gaat het niet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 18:20
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Als ik een meisje met een open truitje zie, kijk ik zeker. Wat ik dan denk, ligt eraan wat voor borsten ze heeft. Zijn ze groot/stevig, dan kijk ik nog wel een tweede keer (en een derde... ) maar als ze hangzakjes heeft, denk ik meer : Ach gut...Trek dan een wat minder onthullend topje aan!
die meid heeft zelfvertrouwen so..
Oud 21-09-2002, 18:24
LM
LM is offline
Ik ben lekker wel normaal
*kijkt namelijk altijd eerst naar kont*
Oud 21-09-2002, 18:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Eerlijk?

Ja. Let ik wel op, is dan ook natuurlijk en heel normaal.

Maar ik heb geen (puur seksuele) voorkeur.

Behalve dat ik grote borsten (groter dan B/C 75 ofzo) echt lelijk vind.
Mooi? Klein. A, B, of kleine C, alles tot 75 ofzo.

Grote borsten = lelijk!

Edit: gezicht is ook voor mij het allerbelangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:26
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Grote borsten = lelijk!

eerlijk gezegd kijk ik niet zo snel naar borsten (of naar mensen in het algemeen, eigenlijk), maar soms de meisjes van die shirtjes aan met leuke teksten/opdruk, en dan moet je dat wel even lezen he?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:43
Verwijderd
Tip: niet in jezelf zeggen 'niet naar haar borsten kijken'. Dan doe je het júist.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:53
STP
STP is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
als ze hangzakjes heeft, denk ik meer : Ach gut...Trek dan een wat minder onthullend topje aan!
Oud 21-09-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Tip: niet in jezelf zeggen 'niet naar haar borsten kijken'. Dan doe je het júist.
Dat komt me verschrikkelijk bekend voor
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 19:57
Goezz
Goezz is offline
Jaja,...

tussen de titten neuken,... lekker...

Goezz
Oud 21-09-2002, 19:58
Severus
Severus is offline
Bij een eerste ontmoeting, met zowel een jongen als meisje, let ik alleen maar op het gezicht. Als ik zo'n persoon vaker ga zien en ook vaker zie langslopen, ga ik het hele lichaam eens even inspecteren. Bij de jongens bekijk ik vooral hun lichaamsbouw, manier van lopen, kontje, hun... eh, ja... ''voorkant'', etc. Bij de meiden valt mijn blik regelmatig op de borsten en op de kont en op hoe zij zich gedragen.

En ik ben gewoon een hetero-meid.... Maar ik ben véél te observerend van karakter (ik bekijk zelfs de schoenen van personen aandachtig! ), dat is het bij mij.

Ripper
Oud 21-09-2002, 20:14
Mephisto
Mephisto is offline
Ik kijk eerst naar gezicht, dan naar borsten en daarna heb ik staarneigingen indien kontje lekker is... Ik ben niet zo'n borstenfan...
Oud 21-09-2002, 23:38
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Ik kijk eigenlijk alleen naar gezicht. Na een tijd pas de rest van het lichaam en ik heb nog nooit naar borsten (buiten groepsgedrag: 'Kijk die heeft dikke tieten! Oh goh, ja inderdaad je hebt gelijk')
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 04:49
1337
1337 is offline
Hmmzzz,

laten we even een situatie voorschotelen;
ik loop op station naar mn bus toe, komt er een dame van de andere kant aanlopen, als ze dichterbij komt kijk je eerst naar dr gezicht, dan verder naar beneden, borst en rest v lichaam in een oogopslag.

en weer op naar de volgende ...

zaak is natuurlijk wel dat je zorgt dat dat meisje niet naar je kijkt als jij een blik werpt op haar lichaam ehh
Oud 22-09-2002, 05:36
Verwijderd
Ik moet bekennen dat ik daar best vaak naar kijk, ben mezelf meestal constant aan het vergelijken. Waarbij borst en achterwerk, en gezicht toch wel de favoriet zijn. Dus ja
Zie meestal wl of se groot/klein/stevig/hangerig zijn.
Gewoon niet om sexueels, voel er verder niks bij. Maar om de vergelijking. Beter dan ik of niet.. klinkt stom zo.. kweet. Maar heeft ook met zelfvertrouwen te maken, ben ik dus bij een groep mensen die ik verder niet ken en ze zien eruit als van een plaatje voel ik me meteen minder.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 09:13
Rerisen Phoenix
ik evalueer eerst gezicht ja, en sinds kort ook lichaamsbouw

ik keek naar zo'n meid in de klas, errug aantrekkelijk - was al bijna verliefd - staat ze op en zie ik dat die enkels niet groter zijn dan mijn polsen en spontaan verandert aangetrokkenheid in walging - dus om me te beschermen tegen zulke voorvallen

en borsten pas vrij laat... - maar ze zijn wel goed als ze niet groter dan D zijn en niet te klein zijn. - ik weet niet echt wat minimum grootte is maar zegmaar dat je nog wel duidelijk van borsten kunt spreken die je vast zou kunnen pakken mochten beiden dat willen
Oud 22-09-2002, 10:50
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Ik moet bekennen dat ik daar best vaak naar kijk, ben mezelf meestal constant aan het vergelijken. Waarbij borst en achterwerk, en gezicht toch wel de favoriet zijn. Dus ja
Zie meestal wl of se groot/klein/stevig/hangerig zijn.
Gewoon niet om sexueels, voel er verder niks bij. Maar om de vergelijking. Beter dan ik of niet.. klinkt stom zo.. kweet. Maar heeft ook met zelfvertrouwen te maken, ben ik dus bij een groep mensen die ik verder niet ken en ze zien eruit als van een plaatje voel ik me meteen minder.
klinkt helemaal niet stom, komt zelfs bekend voor ik heb soms van die dagen dat ik mijn borsten echt klein en lelijk vind en dan kijk ik soms ook naar andere meisjes om te vergelijken. dan gaat het van: "ok, die zijn kleiner... lap, die zijn groter...mmm, die van mij zijn toch mooier..." ik weet het, 't is misschien belachelijk, maar meestal helpt het wel als ik zie dat er meisjes zijn met een nog vele kleinere cup als mij.
Oud 22-09-2002, 13:10
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik kijk er zo wel eens naar
maar das meer hormonaal bepaald denk ik
heb der niet echt bijbedoelingen bij
maar meestal kijk ik ook helemaal naar iemand
en dat meer voor erachter te proberen te komen wat voor iemand het is
maar denk dat iedreen wel eens naar borsten kijkt
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 13:20
DutchGirl
DutchGirl is offline
ik kijk er wel eens na ofsow, maar dat doe ik dan echt per ongeluk..dan loop je langs en dat is gewoon automatisch ofsow.. kvoel er geen fuck bij, ga ze ook niet vergelijken..
Oud 22-09-2002, 13:44
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Mjah, ik kijk meestal eerst naar schoenen , dan naar het gezicht en daarna naar het lichaam, bij jongens en meiden. En dan vooral idd naar borsten en billen

Mjah over het algemeen is het ook gewoon mooi toch
Oud 22-09-2002, 17:17
Rerisen Phoenix
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Mjah over het algemeen is het ook gewoon mooi toch
Vind ik ook ja
Oud 22-09-2002, 18:00
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
Vind ik ook ja
Oud 22-09-2002, 19:18
Verwijderd
Mh... ik kijk wel naar borsten, maar ik ben een vrij nieuwsgierig persoon en bovendien teken ik, dus ik kijk overal naar

Wat ik dan denk? Jezus... Euh... Mh, die heeft wel mooie borsten... Tering, wat groot, dat moet onhandig zijn! Mh, dan heb *ik* nog meer...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Wat ik dan denk? Jezus... Euh... Mh, die heeft wel mooie borsten... Tering, wat groot, dat moet onhandig zijn! Mh, dan heb *ik* nog meer...
Denk je dan nooit "damn ik wou dat die van mij zo waren"?
Dat denk ik nl vaak.....
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Denk je dan nooit "damn ik wou dat die van mij zo waren"?
Dat denk ik nl vaak.....
Mh... valt eigenlijk wel mee. Soms misschien, maar meestal maakt het me niet zoveel uit... Grote borsten lijkt me vrij onhandig, en ik heb eigenlijk nog nooit commentaar gehad (heb zelf A... misschien heel kleine B ) dus...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 19:44
ABrules
ABrules is offline
ik mag er nogal graag naar kijken ja... maar wat ik dan het liefste zie is als de borsten en kontje enzo... tja in verhouding staan... dat is gewooon mooi, ja en naar het gezicht kijk je altijd natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 20:09
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik kijk er ook wel vaak naar, waarom weet ik eigenlijk niet, gebeurd gewoon . eigenlijk weet ik het wel: omdat ze gewoon mooi zijn (meestal dan), ik heb ook niet echt een voorkeur ofzo, als ze maar bij het meisje passen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 20:27
verbal-violence
verbal-violence is offline
/me kijkt niet eens zo naar meisjes ik kijk altijd als ze zegmaar knuffelbaar zijn
Oud 22-09-2002, 20:34
Rioto
het gebeurd alleen perongeluk , ook vandaag weer sta ik bij een optreden gaan er veel kleinere meiden voor m,n neus staan en als ik dan naar beneden kijk ..tja
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik kijk altijd wel even naar het totaalplaatje. Verder vind ik het irritant dat meiden een kop kleiner zijn als mij. Kijk je automatisch naar de borsten als ze met je praten.

Maar ik kijk voor het totaalplaatje. Ik heb borsten kijken wel wat afgeleerd sinds een vriendin van me cup F heeft. Die zit daar heel erg mee, bla bla...
Oud 22-09-2002, 21:41
the 6th gate
the 6th gate is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
cup F
wow, wist niet dat dat bestond zowat
kan me eigenlijk moeilijk voorstellen hoe groot dat moet zijn
wel kut voor dr
Oud 22-09-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

ow, en extra vraag... - het lijkt me irreëel dat meisjes nooit naar borsten andere meisjes kijken. Wanneer kijken jullie naar borsten van andere meisjes en wat denken jullie er dan bij?
arme meid, of oeh wat klein
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
[B

Maar ik kijk voor het totaalplaatje. Ik heb borsten kijken wel wat afgeleerd sinds een vriendin van me cup F heeft. Die zit daar heel erg mee, bla bla... [/B]
is ook niet gek, is klote om een maat hoger dan een E te hebben..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten