Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 19:52
Verwijderd
hallo allemaal,

kzit een beetje met een probleem.. Ik ben er al een tijdje 8er dat ik op meisjes val en dat vind ik zelf absoluut niet erg. Op kamp hebk een meisje ontmoet waar ik verliefd op ben geworden, ik d8: dat gaat wel weer over als ik haar niet meer elke dag zie. Niet dussss.... We bellen/mailen/smsen/msnen nog bijna elke dag en ik geloof ook nie dat deze vriendsgap zomaar over gaat. dus nu da issue: moet ik haar vertellen dat ik verliefd op haar ben? is dat iets dat zij moet weten, of kan ik het bter 4 m houden. Want stel j 4 dat ze nix meer met m t make wil hebbe?! ze reageert vast super, want dat IS ze gwoon , maar tog...

I could use some good advice>>?
Wat zouden jullie doen>?
Hoe zouden jullie reageren als jullie dat meisje waren??

xxx mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 19:55
icegirl.com
icegirl.com is offline
Is ze eigenlijk bi/lesbi??
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:56
Angeles
Angeles is offline
Misschien kun je er beter eerst achter proberen te komen of zij ook op meisjes valt of niet. Je bent het haar in elk geval niet verplicht om het te vertellen, maar als zij niet op meisjes valt of het is niet wederzijds, kun je dan nog wel met haar om blijven gaan zonder pijn in je hart? Dat moet je wel voor jezelf bepalen. Als je het voor je houdt, is het dan niet heel moeilijk om te doen of er niks aan de hand is? En wat als ze een vriendje krijgt, is dat dan niet heel pijnlijk? Misschien kun je het dan even niet opbrengen om 'normaal' met haar om te gaan en dan zal zij dat niet kunnen begrijpen.

Eerlijkheid heeft dus ook z'n voordelen, zeker als je denkt dat zij er wel normaal op zal reageren. Maar je moet het voor jezelf bepalen. Je 'moet' niks in elk geval, het is maar waar jij je prettiger bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:05
Verwijderd
nej, kweet bijna cker da zij nie op meisjes valt en anders al helemaal nie op mij!! maja, z had ook iets met een jongen van kamp, dat was wel kut maar das nu weer uit... sja ik weet gwoon nie...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:09
Angeles
Angeles is offline
Dan moet je zelf de afweging maken. Is er geen andere vriendin met wie je erover kunt praten? En vind je het nu niet heel pijnlijk om met haar om te gaan, nu jij verliefd bent en je weet dat het niks kan worden? Kun je daarmee om blijven gaan of niet?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:37
Dminor
Dminor is offline
Het zou wel schadelijk kunnen zijn voor de vriendschap.
Oud 31-08-2002, 08:32
_koetje_
_koetje_ is offline
Ze heeft het recht het te weten, maar je vriendschap met haar kan erop verminderen...ik zelf zou enorm schrikkem maar er wel begrip voor tonen. Het ligt aan jou, je gevoelens tonen of ze laten zijn waar ze zitten...raar gezegd moja

*kussies beu*
Oud 31-08-2002, 10:36
Verwijderd
ik heb 1000000000000 keer liever 'hardace' dan dat de vriendsgap kapot gaat geloof ik ....

maja als ze er tog ooit 8er komt is z maybe wel boos dat ik het nooit heb gzegd...

Kzzz
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 10:47
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik weet niet hoe lang je r al precies kent, maar ik zou even wachten tot jullie elkaar wat beter kennen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:38
miekmuis
miekmuis is offline
Als ze een echte vriendin is zal ze respecteren dat jij op meisjes valt en in dit geval op haar. Als jij er verder niet al te veel moeite mee hebt gewoon vrienden met haar te blijven tenminste...
Als ik dat meisje was en een van mijn vriendinnen zou verliefd op mij woren zou ik absoluut niet haar in de steek laten. Ze is nogsteeds dezelfde persoon... en die gevoelens kan ze ook niks aan doen..

Ik zou het dus gewoon vertellen....

*succes*
Oud 31-08-2002, 12:44
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
_koetje_ schreef:
Ze heeft het recht het te weten,
Hoezo heeft dat meisje er het recht toe om het te weten?? Ze mag haar gevoelens net zo goed voor zich houden vind ik! Als jij verliefd bent op een jongen ga je hem dat toch ook niet doodleuk vertellen "want daar heeft hij recht op"?

Maar goed.. Ik weet niet hoe goed je dat meisje kent en hoe lang, als je haar pas net hebt leren kennen zal ik niet gelijk zeggen wat je voor haar voelt eerlijk gezegd, denk dat je haar er wellicht mee af zult schrikken terwijl tussen jullie een mooie vriendschap aant ontstaan was..

Als je haar al langer kent, als het al een hele tijd een vriendin van je is, dan zou je eerst eens kunnen peilen hoe ze over homoseksualiteit denkt.. Als ze er niet afkeurend tegenover staat dan zou je het haar eens kunnen vertellen..
Reageren

Regels voor berichten