![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik vind seks ook normaal mja.. hun zijn misschien beetje ouderwets ofzo... ja zij deden het ook ja.. wanneer weet ik niet... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ------- en hoe mijn ouders erop reageeren?, m'n pa zou alleen lachen (maar dan niet vriendelijk maar meer dat je er bang van word ![]() |
![]() |
|
De moeder van m'n vriend die had een keer tegen m'n vriend gevraagt zoiets als: wil ze wel sex hebben...en gebruik je haar niet..Maar ik denk dat m'n ouders het wel weten dat wij sex hebben....we hebben nu bijna 6 maanden duss...en m'n vriend z'n moeder die had alleens een condoom gevonden die we niet hadden opgeruimt duss.....
|
Verwijderd
|
Hmm, ze hebben er eigenlijk nog nooit over gepraat... ja, min of meer als iets heel gewoons.. Ik had een blaasontsteking en mijn moeder zegt super gewoon:'Dat kan goed komen door sex hoor, moet je altijd even plassen naderhand..'
Tja de ouders van mijn vriend heb ik er nooit over gehoord (misschien omdat hij niet meer thuiswoont? ![]() ![]() Tja... ze reageren dus gewoon ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn ouders...ohwwww hou op
![]() Ik heb veel jongens als vrienden. En iedere keer als mn moeder vraagt: Waar ga je heen? en ik zeg dan: Jah naar een vriend blablabla Gelijk is dr reactie: Ohw is het je vriendje????? arghhhhhhh zooo hatelijk!! En aangezien ik pas aan de pil ben begon me moeder laatst over sex...ik had echt zoiets van: wat krijgen we nou ![]() Maarja...de conclusie is nu: Als je het maar veilig doet Ik heb toch geen vaste vriend dus waar maken ze zich druk om ![]()
|
hm....heb nu 3,5 maand met mn vriend...
ik mocht gister voor het eerst bij hem blijven slapen van mn ouwe... ook alleen maar omdat ik nergens anders meer over liep te zeuren ![]() volgens mij telt het ook wel mee dat ik 16 ben en mijn vriend volgende week 20n word....ze vinden hem wel heel aardig enzoow ma ze hadden hem liever een jaartje of 3 jonger gezien... als het aan zijn ouders lag sliepen we elke n8 bij elkaar bij wijze van spreken, die hebben daar egt geen problemen mee ( kan bien sur ook aan zijn leeftijd liggen...)
|
Ik heb al ruim 9 maanden verkering met mijn vriend en we mogen van mijn ouders nog steeds niet bij elkaar slapen
![]() ![]() Ik word er soms helemaal depri van ![]()
|
![]() |
Ik heb nu al 19 maanden een relatie met m'n vriend en toen we zeg maar zo'n 9 maanden hadden begon ik erover of ie bij mij mocht blijven slapen. Maar helaas, daar mocht ik de komende 2 jaar nog niet aan denken
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik een vriendje zou hebben zou ik waarschijnlijk meteen bij hem mogen slapen en hij ook hier.. mn ouders vertrouwen me genoeg, en ze weten wel dat als ik met hem naar bed zou willen, en ze zouden het verbieden, dat we het dan ergens anders doen.. en dan liever veilig thuis dan ergens in een of ander bosje ofzoow..
|
![]() |
|
bij mijn andere vriendjes heb ik het geen eens over gehad.. Maar toen ik mijn vriend leerde kenden sliep ik al het eerste weekend bij hem
![]() En zo ging het door van oktober tot december.. en toen heb ik het maar eens gevraagd (ook een beetje toevallig elk weekend bij een vriendin slapen en mijn vriend die me dan weer ophaalde en thuisbracht ![]() mam? ja? mag ik bij niels slapen? *denkt na* Ja ik vertrouw je en ik weet dat je verstandig bent OKay dank je.. Maar maak er geen gewoonte van ![]() ![]() ach moeders ze moeten denk ik gewoon even aan het idee wennen.
|
Mijn ma: "Ik vind alles goed jongen, zo lang je het maar veilig doet... Heb je al condooms? Anders wil ik ze wel voor je kopen!"
En wat deed m'n ma, die ging elke keer m'n condooms tellen om te weten te komen of het nou eindelijk gebeurd was... Dus ik op een bepaald moment tegen m'n ma: "Nee, ze is pas 14, veel te jong" M'n ma: "Ow, vreemd, hoe kan het dan dat je doosje condooms bijna op is..." *bloos* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn ouders: Je doet wat je niet laten kan, zolang ik er maar niet wakker van wordt. en veilig aub, ik breng je niet naar het ziekenhuis als je niet meer kan fietsen
haar ouders: Je mag hem nooit meer zien, hij is uit op sex en daar ben je te jong voor, het is een viezerik. Als je hem dan persee wil zien, moet er iemand bij zijn die ik ken. En hij komt iig nooit het huis in hier ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
De ouders van jouw vriend(in)... CoveredEyes | 46 | 02-09-2003 17:40 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |