Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja zag ik ook ja.. ook stukjes van die banden..
Ook banden waarop ze een mens onthoofden.. in de zin van zo doe je dat ofzo?? mja, dr is toch ook weer dan een groepering actief onder een andere naam in Koerdistan waar ze dan het willen maken zoals het in Afghanistan was? En dr schijnen toch allerlei Al Quada strijders nu daarin te zitten, die via die banden geidentificeerd konden worden? Mja.. CNN gaat ook stukken uitzenden.. aan de ene kant ben ik nieuwschierig, aan de andere kant hebbik zoiets van what's the use echt? Het zaait alleen maar paniek en dergelijke, wie heeft er nu echt iets aan?? |
![]() |
|||
Citaat:
Van veel mensen krijg ik te horen dat het dierenmishandeling zou zijn.... die mensen zouden er goed aan doen om uit te zoeken hoeveel dieren er jaarlijks in proefdierencentra omkomen.... Citaat:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat deze gifgasaanvallen echt veel uit kunnen halen (Misschien het idee van de gifgasaanval in die Japanse metro, maar meer ook niet) ik ben zelf dan banger voor de 'dirty bombs' |
![]() |
|||
Citaat:
Weet je wanneer dat is? Citaat:
die banden dan toch niet van Al Qaida.... (conspiracy!) Vindt het persoonlijk nogal idioot dat ze het uitzenden,.... je kunt er immers van leren? Ach,... een blote tiet in een film dekken ze af, maar het grofste geweld vinden ze blijkbaar ok. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
naja, wel aangevallen kunnen worden maar het is gewoon wijd vertakt. In tientallen landen... als je t mij vraagt is het westen gewoon dik de lul. ik durf met veel vertrouwen te zeggen dat in de usa en europa genoeg mensen zijn geďntegreerd die een aanslag kunnen plegen. Ook al zou je Osama doden of gevangen nemen, schiet je er nog geen reet mee op, er staan toch meteen 10 mannetjes klaar die zn werk overnemen, en praten zal ook geen optie zijn omdat "wij" niets hebben om ze terug te pakken, je kan ze niet pakken op een land dat ze bezitten zoals in Irak wel het geval is... bedankt voor jullie aandacht |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() let maar niet op hem, check z'n WEBSITE en dan begijp je wat ik bedoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind die ene grote plaatje ook mooi |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, ik vind het ook echt onnodig uit te zenden. Stel je voor je bent een klein kind en je ziet die beelden per ongeluk en je woont in amerika, hoe bang wordt je daar dan van echt!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, het is hierin gewoon dat het meer maar hopen is dat ze niets doen, en als ze iets doen dat op tijd voorkomen wordt want pakken kan je ze niet. Ze zitten over de hele wereld verspreid, dus een land of iets dergelijks er op aanvallen heeft geen nut. En inderdaad, ookal hebben ze bin laden, dan staat dr zo weer een nieuwe leider klaar.. Mja, tussen al die banden zaten ook instructievideo's voor hoe kaap je een vliegtuig. Nja, die is uitgevoerd. Dan zijn er nog een heleboel te gaan als je het op die manier gaat bekijken.. Sja, Amerika ms toch niet zo gigantisch machtig eh ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar nu ff ontopic ![]() ik denk dat de Amerikaanse regering allang wist of weet wat Bin Laden en zijn legertje allemaal kunnen.... ik denk eigenlijk dat ze nog verder zijn dan op de video banden word laten zien... niet dat ik alle 30 banden al heb gezien, maar ik neem aan dat ze niet hun grootste geheimen op video zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die geheimen zullen ze idd niet op video zetten nee, volgens mij is het meer publiciteit want, van wat ik heb gezien en gehoord werden op zon persconferentie die op tape staat, journalisten uitgenodigd uit t oosten en 1tje uit Azie... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En overigens; echt lachwekkend hoe simpel mensen reageren op dat hondje wat de dood vindt. Jaarlijks sterven er duizenden mensen aan honger. In Afghanistan zijn vast ook kilometers onschuldigen gesneuveld in de strijd tegen het terrorisme. Maar nee, nou het een hondje betreft, is het huis spreekwoordelijk te klein. Ook vind ik het inderdaad erg raar dat CNN dat zomaar uit gaat zenden. Dat geeft mij toch een vreemde bijsmaak. Wat is daar het nut van? -- Dat ze gifgassen e.d. hebben en beheersen is toch al geen nieuws meer, lijkt me. D'r zit geld zat daar (denk aan die rijke Sjeiks) en geld is potentiele kennis. M.a.w. is dit niet gewoon stemmingmakerij versus Arabische landen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar normaalgesproken staat CNN toch wel redelijk cynisch tegen Amerikanse acties "jegens terrorisme". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
beetje student met een beetje kennis van natuur- en/of scheikunde kan denk ik in een paar jaar álles leren over het maken van goede chemische, biologische of nucleaire bommen denk ik persoonlijk. Die informatie is naar mijn mening best beschikbaar.
Over de dirty bombs kan ik nog niet helemaal oordelen want ik weet er het fijne niet van.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
De uizendingen van CNN vielen zeer tegen. Men zond hooguit enkele selectieve stukjes van 5 minuten met wat commentaar van Westerse experts, die niks nieuws te melden hadden. Het was beter geweest als ze de video's in hun geheel lieten zien, maar dat zou de Amerikaanse propaganda wellicht niet kunnen dienen.
|
![]() |
||
Citaat:
De reden dat deze beelden juist nu worden uitgezonden is simpel: de steun voor de Amerikaanse aanvallen (en de plannen om Irak aan te vallen) wordt steeds kleiner. Door deze beelden te laten zien, kan je de wereld laten zien waartoe Al Qaeda in staat zou zijn. (of deze beelden nou voor of na 9/11 zijn gemaakt, maakt voor veel mensen niet meer uit).
|
![]() |
|
|