| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Heej, mijn stiefvader is ook paranormaal begaafd en hij heeft bijna zijn opleiding paranormale psychologie af. Hij kan mensen genezen door ze op een speciale manier aan te raken, maar bijvoorbeeld ook door een foto te behandelen of door nog wel meer dingen. Het is echt heel raar als je het hoort, maar ik weet gewoon zeker dat het waar is!
Als je meer informatie wil ofzo, dan mail me maar okee! En nog iets: geef die jongen niet het gevoel dat ie vreemd is of een aansteller ofzo, het is voor hem zeker niet makkelijk om zoiets te hebben! En wat hij zegt is trouwens waar: iedereen heeft de gave, maar de een is er gevoeliger voor dan de andere dat het ook naar boven komt (snap je t een beetje?) MENSEN VRAAG MAAR RAAK! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Daarom RE hij zat bij mij op een psychiatrische afdeling). zei je.Waarom zat je daar dan eigenlijk??? Omdat je gezond was?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar jouw stiefvader kan dus psychometrie, is hij nog maar een beginner?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, ik ga er nu maar vanuit dat hij niet durft -> charlatan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Mjah, ik ga er nu maar vanuit dat hij niet durft -> charlatan. [/B][/QUOTE]
Denk dat dan lekker. Ik weet wel beter. En hoe zie je dat dan voor je? Dat ie aan al die mensen die 'willen zien of hij t wel echt kan' zn 'kunstjes' laat zien? Dan houdt ie geen tijd meer over aan mensen die het echt nodig hebben. Maar goed, heb geen zin in deze discussie, beetje zinloos.
|
|
|
|
Maar jouw stiefvader kan dus psychometrie, is hij nog maar een beginner? [/B][/QUOTE]
Hij heeft nog geen eigen praktijkruimte, maar er komen mensen bij ons thuis als wij naar school zijn. Hij doet nu het laatste (4e) jaar van de hbo-opleiding. Hij weet dus hoe hij er mee om moet gaan, en ieder 'geval' is anders en heeft een andere aanpak nodig. Hij krijgt echt heel veel goede reacties, heeft echt al veel mensen geholpen.
|
|
||
|
Citaat:
excuses van crash bash.
|
|
||
|
Citaat:
groeten van crash ps hou je goed.
|
|
||
|
Citaat:
zij zegt dat ik dit ook kan, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
|
|
|
|
Ik ken ook iemand die paranormaal begaafd is. Hij zit bij mij in de klas en die weet dus vaak vantevoren wat wij op een toets krijgen. Heel raar is dat, maar wel handig. Hij heeft het haast nooit fout en heeft altijd een 9 en het is echt geen stuutje ofzo. Ook heeft hij met mijn overleden tante gepraat en hij vertelde echt dingen over haar die niet gewoon verzonnen konden zijn. Heel scary
|
|
|
|
Jaman..shiit dat had ik ook eerst, toen ging ik naar de laatste wedstrijd van NAC aan de beatrixstraat (5-1 winst) ...er zat een rare man naast me die zei dat het stadion af ging fikken, en dat NAC met 5-1 ging winnen..ik geloofde hem natuurlijk niet (Heerenveen kwam al na 45 seconde op 1-0 voor) maar toen wonnen ze toch met 5-1..ongelooflijk..de man zei ook tegen me dat hij altijd veel geld won met de voetbaluistlagen bij de Toto
|
|
|
|
||
|
Citaat:
) Misschien kan je het trainen, of een keertje met je oma erover praten en vragen wat zij er dan mee doet...
|
|
|
|
Ik ben best wel paranormaal begaafd, al zeg ik het zelf.
En ik moet zeggen dat het best vervelend begint te worden, daarom wil ik nu ook een cursus gaan volgen om me er van af te kunnen sluiten als ik dat wil. som krijg ik namelijk te veel invloeden binnen, of op momenten dat het me helemaal niet uitkomt. Ook krijg ik soms hele vervelende invloeden binnen, en das ook niet zo geweldig moet ik zeggen. Mensen zeggen steeds dat ik er wat mee moet doen, die zien het allemaal als gave, maar als je nog jong bent is het vaak meer een last dan een gave. Al weet ik echt wle dat ik er eigenlijk ergens dankbaar voor moet zijn. Maar ik voel nu nog niet de behoefte er echt iets mee te gaan doen. Ok ik geef toe, soms is het wel heel handig
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(Onzin dus)
|
|
||
|
Om te beginnen vermeld ik ff dat ik me bij Morgan's argumenten aansluit.
En je moet als volgt werken bij het verklaren van verschijnselen: zoek de eenvoudigste sluitende oplossing. Dan hebben we dus een aantal mogelijkheden: 1) Die gast deed een al dan niet bewuste overdachte gok (zeker als je bovenin wat minder lekker bent dan kan je ook dingen verzinnen waarvan je denkt dat ze echt zijn). Als je iemand kent is het zo moeilijk niet. - meest waarschijnlijke 2) Hij heeft haar bespioneerd - minder waarschijnlijk, waarom zou hij? 3) Hij is paranormaal begaafd en heeft op een manier waarvan we nog geen enkel vermoeden hebben hoe het mogelijk is haar 'bezocht' - omdat we geen flauw idee hebben hoe dit kan is dit hoogst ONwaarschijnlijk en ik vergat nog dat iemand het vertelde enz... Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk dat hij je gewoon heel sterk aanvoelt. Maar hij zal dat wel niet bij iedereen hebben en daar is helemaal niks paranormaal aan!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
allow allemaal!
ik weet niet precies hoe het zit met de wereld waar wij in leven maar paranormale dingen werken meestal in de astrale wereld (spiritueele wereld) ik heb wel eens gehad dat ik een aantal beelden van mensen die ik net voor 5 minuten gezien had hoe die zich gedoegen als ze zich niet goed voelde maar zoiets heb ik nog niet echt gehoord. t kan zijn dat ie wel bij je is geweest. kun je misschien afvragen hoe ik dit weet, ik ben zelf paranormaal begaafd net als mijn moeder en oma, heb er dus wel een klein beetje verstand van. Kus Malou
|
|
||
|
Citaat:
Als ik vanaf dat ik nog heel klijn was al aura's en geesten zie en weet ik veel wie allemaal als ik langsloop op een paranormaal beurs mij aanspreken en bla bla bla. Hoe dan ook je gelooft me dus toch niet. Achja, dan niet he. Kan d'r toch ook niks aan doen. Ik ben echt geen persoon dat dingen verzint.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Je kunt me geloven of niet.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Dit gaat niet om massa, beter lezen.
Het gaat om alles wat we wetenschappelijk hebben ontdekt. Er is geen enkele aanwijziging dat een intelligente entiteit van energie mogelijk is die rondzwerft en vanalles bekijkt. En we gebruiken niet altijd dezelfde 10-15%. Maar dit heb ik al eens uitgelegd en ik quote het wel ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-10-2002 om 20:45. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar als ze dat echt kunnen dan zou ik me dat ook aan kunnen leren dus ik zou dat niet doen .En doe eens wat anders dan me constant weg proberen te jagen kleintje.
|
|
|
|
Als een goede kennis ofzow graag toch iets van bewijs wil wil ik dat best leveren, maar dat vind ik iets heel anders.
Maar uhm, ik kan zelf trouwens echt niks bedenken hoe ik me tegenover jou zou moeten bewijen. Ik ben niet super helderziend ofzow ![]() Maar zullen we d'r maar mee ophouden en weer gewoon ontopic gaan reageren.
|
|
||
|
Citaat:
Wat zijn dan je paranormale capaciteiten? - dan bedenk ik wel wat.
|
|
||
|
Citaat:
Geloof gewoon wat je wil geloven, maar zeg niet over iemand anders dat wat hij gelooft niet waar is. Dat is echt het laagste wat je kunt doen.
|
|
||
|
Citaat:
aan Phoenix: Jij kan niet aantonen dat jij gelijk heb, wij kunnen ons gelijk niet aantonen, fijn, dus iedereen kiest un kant, de goeie of duh foute, en klaar ben juh.... dus ga dan niet duh heilige spelen diej alleen "slechte" (de mensen diej wel geloven) naar de volgens jou goede kant over te halen, want als jij fout zit, dan trek juh hun alleen maar mee de fout in.... Dat jij niet geloofd vinnik allemaal best, van mij hoef jij helemaal niet te geloven, en ik ben niet continue bezig op dit forum jou om te lullen totdat juh wel geloofd, tog ? dus laat jij ons dan ook geloven wat wij willen...dank juh
|
|
|
|
Ik voel enige agressie opwellen als ik dit lees... is dat jullie doel?
Maar ff terug. Laten we zeggen dat ik er nu voor 2% in geloof. Als dat experiment succesvol is dan gaat er zo 10% bij op en bij het volgende weer enz. Maar kom maar op met wat je kunt en ik bedenk hoe dat te toetsen is. EN dan nog iets. Wat zou ik bereiken met alles ontkennen? Ik hang de volgende definitie van discusseren aan "gedachten uitwisselen om samen tot een beter inzicht te komen". i.a.w. ik wil de waarheid weten en de waarheid vertellen.
|
|
||
|
Citaat:
Als ik de topics hier moet geloven zijn er talloze mensen paranormaal begaafd en ervaren ze de meest onnatuurlijke zaken om de vijf minuten. Is dat werkelijk zo? 1 op de 100 personen is manisch-depressief. 1 op de 200 personen is schizofreen. Hoe groot is de kans dat de dingen die je ervaart helemaal niet zo buitengewoon zijn? Want langzamerhand kent iedereen wel iemand die begaafd is maar er niks mee kan. Ze ervaren soms zaken die ze vertalen als bovennatuurlijk, en is dat wel correct?
|
|
||
|
Citaat:
Gekwetst is het niet, omdat ik vrijwel niet te kwetsen ben. Alles richt zich naar buiten. Dus als een normaal mens gekwetst is wordt ik agressief.
|
|
|
|
Misschien is het ook wel niet de vraag of De Wetenschap ooit een antwoord geeft op het paranormale, maar of we het ook accepteren.
Ik verwijs ieder die serieus geinteresseerd is door naar een artikel over de pijnappelklier (voor de mystieken een chakra). Helaas in het engels, maar erg leerzaam. http://www.meridianinstitute.com/mh/pineal.html Saskia Bosman doet onderzoek naar de pijnappelklier. Een wat minder skeptische kijk op de mogelijkheden van de klier. http://www.spiralsofevolution.nl/nl/onderzoek.shtml Helaas dat veel artikelen (en andere sites) de pijnappel klier naar eigen hand zetten om bepaalde fenomenen te verklaren. We weten nog niet alles maar sommigen trekken we erg handige conclusies.
Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 11:59. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
dromen bedrog of niet Verwijderd | 78 | 06-07-2013 15:58 | |
| De Kantine |
Wat is het engste verhaal dat je hebt gehoord ? Verwijderd | 39 | 04-11-2011 00:29 | |
| Psychologie |
Paranormaal begaafd of gek? Verwijderd | 20 | 25-05-2006 14:03 | |
| De Kantine |
Test hier je paranormaal begaafdheid Fatal Exception | 180 | 09-02-2004 21:19 | |
| Psychologie |
Ze lezen m'n gedachten Rabbi Daniel | 38 | 12-05-2002 04:42 | |
| ARTistiek |
begin van een verhaal .."Dirk en zijn paranormaal begaafde dwergpanda" de wijze jodokus | 17 | 17-02-2002 16:10 | |