Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
als k op café n water vraag ofzo wordt ik dikwijls met groot ogen bekeken, van... 'doe jij nou raar' x
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alleen, gezond zijn hangt toch niet alleen daarvan af? ![]()
||
Citaat:
Maar iedereen leeft ongezond: hoeveel mensen eten te vet, drinken koffie, roken een sigaretje/joint, enz. .
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben ook weleens flink aangeschoten.. maar ik zie de lol er niet zo van in..
|
![]() |
ik rook niet (okay, heel soms wel een beetje zodat de sigaretten van anderen dan opeens heel snal opgaan
![]() ik blow niet ik drink helemaal geen alcohol (geheelonthouder) ik doe wel heel af en toe aan smartshopdingetjes: af en toe een ephedra'tje en nog af en toe-er paddo's verder leef ik naar jouw standaard eigenlijk teringgezond ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend zegt dat ik op zijn kosten dronken mag worden! Nou, geef me dan maar een leuk cadeautje of neem me maar mee naar de bios want ik beleef daar echt geen lol aan!! Je weet er zelf niets meer van, bent anderen tot last en je bent er ziek van... vreselijk!
|
![]() |
alsof cola zo gezond is???
maar nee ik rook niet, blow niet en drink ( afgezien 1 champagne met oud en nieuw) niet ik vind het eigenlijk heel normaal, niets raars aan. Het gaat er ook net een beetje om met wie je omgaat. Of dit nou gezond is?? daar doe ik het dan ook niet om.
||
Citaat:
geen sigaret aangeraakt, drugs ook niet en ook nog nooit een druppel alcohol op... en ook niet nodig, geen behoefte aan dus waarom zou ik hé.. ![]()
|
Dan meldt ik me ook eventjes.
Ik heb alles gedaan, maar drink, rook, snuif allang niet meer. Overigens maakt het niet uit met wie je omgaat. Mijn vrienden roken zich suf, drinken zich dood en leggen toch ook zeer regelmatig een goed gecoördineerd lijntje neer. Zolang ze mijn manier van leven respecteren kan ik hun manier van leven ook respecteren. Van het leggen van een lijntje hoef je trouwens niet 2 dagen naar de klote te zijn, dat vertellen ze gewoon op het Klokhuis etc. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Overmatig gebruik. Dat is het sleutelwoord.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
niet roken, geen drugs, geen alcohol,iemand? the_conquer | 196 | 04-07-2005 23:18 | |
De Kantine |
Op welk forum zou jij echt niet FB moeten worden? Thomas | 67 | 23-09-2003 11:21 | |
Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 15:04 | |
Lifestyle |
Straight Edge(sXe) dr martens | 101 | 08-10-2002 20:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Geef 3 van je 'gezondste' gewoontes Spirit | 42 | 02-08-2002 20:15 | |
Drugs & Alcohol |
StraightEdgers Gezocht!! xXx[virtue]xXx | 38 | 29-12-2001 10:42 |