Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ruzie met de buren
hoelang gaat dit duren> ik gooide een zakje met melk en limonadesiroop met daarin een stevige knoop kan ik er wat aan doen dat hij door het raam heen ging toen en dat de muur onder de rotzxooi zat nu is de buurman kwaat haha ik ben morgen vet het bokje en aan de muur hangtty een klokje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahahahahaha ![]()
|
stoned ben ik heel erg
ik voel me net een dwerg ik ga slapie doen jaw dat is zo fijn dat ik niet kan. rijm nu rijmt het tog wel goed het zit niet in me bloed maar die thc zit er wel ik ben stoned zeg dat wel! zo stoned als een garnaal! punica is het helemaal!!!!(deze laatstse 2 regels zijn van de heiderroosjes-punica) |
![]() |
|
![]() |
Ik zit stoned achter de computer
dus nou ff geen gesodiemieter anders ga je maar naar de forum bazen Wasp en Doc die is een kok en op wasp rijmt niks dus deze rijm doe in een een fix want ik bent te stoned and i am all alone
||
Citaat:
ach.......
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
gisteravond heb ik een gedicht geschreven met Bart (AKA DrEVil op internet) en Arno na het oproken van 4 pito's en na het drinken van heel wat beugels. maar we konden niet meer typen dus hebben we t maar even opgeschreven (moeilijk te ontcijferen hoor):
Yoyoyoyo Stronken doe je zo Eerst rook je een blow Daarna zuip je alcohool Wawawawa Daarna wat vla Ik eet nu sla En kijk nu ik sta Daarna konden we niet meer zo goed schrijven want dat valt niet te ontcijferen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ook ![]()
|
zup rix kben niet onder de invloed
maar ik draag wel een hoed of eigenlijk een pet een groot vliegtuig is een jumbojet ik pak maar ff een peuk want dat vind ik leuk kga toch niet deale in praag want die politie is me daar een beetje te vaag dit gedicht slaat op poep een lepel gebruik je voor soep ik ben nu niet zo gedreven mischien had ik met n joint op iets beters geschreven piece!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Lelijk gedicht? Verwijderd | 28 | 15-09-2005 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameltopic: school is lastig, dichten niet :) ILUsion | 21 | 19-07-2004 16:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 |