Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2001, 12:00
cabbierettie
cabbierettie is offline
Ja we leerden elkaar een maand of 4 geleden kennen en na een paar gesprekken leek het alsof we elkaar al jaren kenden.
Jij had wat problemen met je vriend, je wilde het uitmaken maar durfde het niet, dus ik zei dat het anders zo lullig voor hem was om aan het draadje gehouden te worden.
Jij dacht daar inderdaad hetzelfde over en maakte het uit. Zo waren we vrienden en konden elkaar alles zeggen tot dat die ene dag kwam en we tegen elkaar zeiden dat we wel wat meer dan vriendschap voor elkaar voelden, dit was niet rechtstreeks dus de volgende keer dat we elkaar zouden zien moesten we maar niet al te raar reageren en dat deden we ook niet, we gingen gewoon als normaal met elkaar om, maar die dag daar op waren we even alleen en we waren aan het praten over eigenlijk helemaal niets en toen halverwege een zin gaf jij mij die eerste zoen, maar we moesten wel uitkijken want nog niemand mocht het weten hoewel er al veel langer werd gezegd dat we toch iets hadden was dat toen nog niet waar, maar nu wel en van mij mocht iedereen het wel weten maar ja jij vond dat we het beter even stil moesten houden want jij mocht eigenlijk nog niets met een ander beginnen want dan kreeg je zown naam.... ik had er alle respect voor en vond het ook niet erg, na 2 weken wisten onze wederzijdse kennisen het van ons allemaal, beetje bij beetje... maar jou vriendinnen niet.. die zouden het doorlullen... en dan had jij een naam.... na van alles meegemaakt te hebben met zijn 2-tjes waaronder een paar hele mooie bijzondere dingen kon jij het niet meer aan om zo te liegen tegen je ouders, maar ze mochten het nog niet weten... toen werd jij steeds afstandelijker en ik kreeg maar niet te horen wat ik nu wel weet... het kon zo niet verder gaan.... voor jou niet en ook zeker voor mij niet dus we besloten de relatie die we hadden te beïndigen, een laatste kus was het gevolg.. een knuffel en een goed gesprek... maar jij was de eerste voor wie ik ook echt wat voelde en nog steeds voel ik veel voor je, ik hou nog steeds van je maar dat komt waarschijnlijk omdat we nog steeds dikke vrienden zijn gebleven door dik en dun... het enige wat ik eigenlijk zeggen wilde.... Je bent een topwijf...
Oud 26-12-2001, 12:03
Secreet
Secreet is offline
hort dit niet op het forum 2 dingetjes onder DoP?
Oud 26-12-2001, 12:08
cabbierettie
cabbierettie is offline
Citaat:
Secreet schreef:
hort dit niet op het forum 2 dingetjes onder DoP?
da weet ik nie, ben ook maar nieuw hier maar als je het kan verplaatsen voor me vinnik dat best

Oud 26-12-2001, 12:14
Secreet
Secreet is offline
Ik ben geen forumbaas

Maar dit hoort op literatuur forum...

word vanzelf wel verplaatst....

kun je zelf trouwens oowk...
Oud 26-12-2001, 12:49
cabbierettie
cabbierettie is offline
hoe dan ?
Reageren