Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 19:43
punkrocker
punkrocker is offline
yow, mijn vriendin , nie mijn lief, is 16 en ik zen 14 en hopeloos verliefd, alleeen wetek nie of dak da wel kan make, een beke help zo wel welkom zijn KUS PUNKROCKER
Oud 29-08-2002, 19:47
alpha
alpha is offline
Dit leeftijdsverschil is zo klein! Ik vind dit echt wel kunnen en als jij nou echt heel erg verliefd op d'r bent? Ja natuurlijk is 10 jaar verschil te groot maar 2 jaartjes?? Waag je kans man!
Oud 29-08-2002, 20:28
Yamyam
Yamyam is offline
14-16 das toch nauwelijks wat! Als zij nou maar verliefd op jou is, geen probleem!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:42
Verwijderd
Het leeftijdsverschil qua getal is niet zoveel misschien, maar ik denk dat er qua (geestelijke) ontwikkeling wel verschil in zit. Natuurlijk kan ik dit niet zeggen, want ik ken jullie allebei niet, maar doorgaans is het zo dat meisjes sowieso geestelijker al verder zijn dan jongens van hun EIGEN leeftijd, dus ik denk dat het meisje sowieso een stuk verder is als zij zestien is en hij 14.. Ik denk dat dit kloof heel groot is.

Maar ik denk dat jehet maar gewoon moet proberen. Als jullie verliefd zijn en goed/normaal met elkaar om kunnen gaan, en als het verschil niet zo duidelijk te merken is (dus goed met elkaar kunnen praten. zelfs golflengte, zelfde verwachtingen), dat het dan best mogelijk is..

Zeg nooit nooit. Garantie dat het goed gaat heb je nooit, maar proberen kan altijd. Het kan namelijk ook wél goedgaan, toch?

Have fun
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 20:43
Verwijderd
Maarja, dan moet ze natuurlijk ook wel verliefd op jou zijn natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:03
Verwijderd
Ik vind persoonlijk het verschil tussen een jongen van 14 en een meisje van 16 nogal groot, niet zonodig om de leeftijd maar... *het gewoone blabla verhaal*

Ik zou zeggen ga ervoor, als het lukt dan lukt het en als het stuk loopt is het jammer.
ALs het goed voelt zeker doen... suc6
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:28
xsten
xsten is offline
Ik denk niet dat zoiets werkt sorry. Waarom niet, zal je zelf wel achter komen. "Het gaat gewoon niet..."
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:30
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
xsten schreef:
Ik denk niet dat zoiets werkt sorry. Waarom niet, zal je zelf wel achter komen. "Het gaat gewoon niet..."
Daar heeft hij echt wat aan, zeg.

Waarom zou het niet kunnen werken, zo groot is het leeftijdsverschil niet? Ik zou het gewoon proberen, zoiets moet je toch zelf uitvinden?

Het is natuurlijk onzin dat 'het gewoon niet gaat', dat verschilt per situatie, zeker als je er niet eens een fatsoenlijke onderbouwing voor hebt.

Probeer het gewoon zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 21:46
xsten
xsten is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Daar heeft hij echt wat aan, zeg.

Waarom zou het niet kunnen werken, zo groot is het leeftijdsverschil niet? Ik zou het gewoon proberen, zoiets moet je toch zelf uitvinden?

Het is natuurlijk onzin dat 'het gewoon niet gaat', dat verschilt per situatie, zeker als je er niet eens een fatsoenlijke onderbouwing voor hebt.

Probeer het gewoon zou ik zeggen.
pfff..... moet ik dit verhaal ook maar enigszins onderbouwen? nou sorry, maar ik kan mn tijd beter besteden............
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:42
Verwijderd
Mh, ik zou geen vriend van twee jaar jonger willen... Dus zou ik wel oppassen daarop verliefd te worden. Goed, als je er helemaal niks aan kan doen dan kan het gebeuren, maar soms kun je dat een beetje regelen en dan... tja.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:49
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
xsten schreef:

pfff..... moet ik dit verhaal ook maar enigszins onderbouwen? nou sorry, maar ik kan mn tijd beter besteden............
Waarom reageer je dan überhaupt? Aan zo'n reactie heeft de topicstarter nou echt 0,0. Als je je tijd dan toch beter kan besteden, wees dan ook consequent. Volgens mij kun je je verhaal gewoon niet onderbouwen, zeg dat dan gewoon eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:52
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
punkrocker schreef:
yow, mijn vriendin , nie mijn lief, is 16 en ik zen 14 en hopeloos verliefd, alleeen wetek nie of dak da wel kan make, een beke help zo wel welkom zijn KUS PUNKROCKER
Op zichzelf kan dat wel. Maar beste jongen... 14 jaar... Wacht toch nog 7 jaartjes!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:53
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Waarom reageer je dan überhaupt? Aan zo'n reactie heeft de topicstarter nou echt 0,0. Als je je tijd dan toch beter kan besteden, wees dan ook consequent. Volgens mij kun je je verhaal gewoon niet onderbouwen, zeg dat dan gewoon eerlijk.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:28
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Laat ze toch, als zij meent dat dit niet kan lukken, dan is dat toch haar mening, lijkt me.
Ikzelf zou het niet willen/kunnen, maar dat houdt niet tegen dat het wel mogelijk is..
Oud 29-08-2002, 23:30
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Laat ze toch, als zij meent dat dit niet kan lukken, dan is dat toch haar mening, lijkt me.
Ikzelf zou het niet willen/kunnen, maar dat houdt niet tegen dat het wel mogelijk is..
Ja, en dan mag ik toch wel om een onderbouwing vragen? Wat heeft iemand er nou aan om te horen: nee, dat werkt niet, punt. Als je zoiets vindt dan vind je dat toch om een reden, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 01:58
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
alpha schreef:
Dit leeftijdsverschil is zo klein! Ik vind dit echt wel kunnen en als jij nou echt heel erg verliefd op d'r bent? Ja natuurlijk is 10 jaar verschil te groot maar 2 jaartjes?? Waag je kans man!
dus 20 en 30 kan niet?
Oud 30-08-2002, 02:30
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ja
Oud 30-08-2002, 11:05
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Op zichzelf kan dat wel. Maar beste jongen... 14 jaar... Wacht toch nog 7 jaartjes!
Ik wil je uitspraak niet ontkrachten, maar...

Sorry, daar moest ik ff heel hard om lachen.

Een jongen van 14 en een meid van 16 lijkt op zich te doen, als je alleen let op gedrag en voorkomen... maar als je gaat denken op de lange termijn lijkt het mij gedoemd te mislukken. Zij loopt altijd nét iets voor op jou, zie dit:

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Doorgaans is het zo dat meisjes sowieso geestelijker al verder zijn dan jongens van hun EIGEN leeftijd.
Oud 30-08-2002, 14:20
iebke*
iebke* is offline
myn ex waar ik 7x mee heb verkeerd wordt er 16 en verkeert nu met een meisje dat 19 wordt dus why not ?!
Oud 30-08-2002, 15:48
PardonMe
PardonMe is offline
Tja natuurlijk kan het (veel kan..) maar op de langere termijn denk ik niet dat het echt stand zal houden..
Zij is toch net iets verder dan jou qua ontwikkeling en dat kan voor jullie allebei lastig zijn.. Voor haar omdat zij zich niet begrepen voelt bijvoorbeeld en jij omdat zij verder is dan jij..

Maar goed je bent nog jong, je kan het gewoon een kans geven. als het niet werkt dan merk je dat vanzelf..
Maareuhmzz jij moet nou eerst wel verliefd zijn op jou
Oud 30-08-2002, 16:29
girl18
girl18 is offline
kijk het is natuurlijk iedereen eigen keuze uiteraad maar als ik 16 was en een jongen van 14 is verliefd op me zou ik niet met hem nemen...en als ik 19 was zou ik het ook niet aanpappen met een 14jarige zoals iebke* dan denk ik vooral bij de laatste geval van hoe wanhopig ben je om met een 14 jarige jongen te nemen om je 19de.? over dat met 14 en 16 tja ik zou het niet doen maar ik zou als ik jou was het gewoon proberene en natuurlijk kan het niks worden maar dan heb je het in elk geval gebrobeerd he..
Oud 30-08-2002, 18:04
SuperS
SuperS is offline
op 'n ouwe fiets moet je 't leren he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten