Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf zou het niet willen/kunnen, maar dat houdt niet tegen dat het wel mogelijk is..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry, daar moest ik ff heel hard om lachen. Een jongen van 14 en een meid van 16 lijkt op zich te doen, als je alleen let op gedrag en voorkomen... maar als je gaat denken op de lange termijn lijkt het mij gedoemd te mislukken. Zij loopt altijd nét iets voor op jou, zie dit: Citaat:
|
Tja natuurlijk kan het (veel kan..) maar op de langere termijn denk ik niet dat het echt stand zal houden..
Zij is toch net iets verder dan jou qua ontwikkeling en dat kan voor jullie allebei lastig zijn.. Voor haar omdat zij zich niet begrepen voelt bijvoorbeeld en jij omdat zij verder is dan jij.. Maar goed je bent nog jong, je kan het gewoon een kans geven. als het niet werkt dan merk je dat vanzelf.. Maareuhmzz jij moet nou eerst wel verliefd zijn op jou ![]()
|
kijk het is natuurlijk iedereen eigen keuze uiteraad maar als ik 16 was en een jongen van 14 is verliefd op me zou ik niet met hem nemen...en als ik 19 was zou ik het ook niet aanpappen met een 14jarige zoals iebke* dan denk ik vooral bij de laatste geval van hoe wanhopig ben je om met een 14 jarige jongen te nemen om je 19de.? over dat met 14 en 16 tja ik zou het niet doen maar ik zou als ik jou was het gewoon proberene en natuurlijk kan het niks worden maar dan heb je het in elk geval gebrobeerd he..
![]()
|
|