![]() |
|
kunnen julie mijn site eens tsjekken http://www.geocities.com/fitnessboyklaas/
ik ben er al maandje mee bezig en hij is nog lange niet af als jullie dingen hebben waar ik wat mee kan, zeg dat ook maar hier ik wil graag al mijn hobies er laten zien ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"bin laden is een vuile eikel" leuke hobbie heb jij ![]() Ik wilde eerst zeggen: Dit is vast weer zo'n standaard geocities site bla bla.....maar nee zelfs die zijn beter dan jouw website. P.s Voortaan duidelijke topic titels aub. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://********.tsd-webservices.nl
Mijn site. Om even serieus op de jouwe te reageren: -> Er staat amper iets op. Je levert geen informatie die enigzins boeiend is. Als je op mijn site kijkt, zie je dat ik tutorials heb en informatie over mezelf geef. -> De fleurige achtergrond ondermijnt de leesbaarheid van de tekst. Het weinige dat er staat, is dus amper te lezen. -> De dingen die je schrijft, zijn niet beargumenteerd. Je kunt wel schrijven dat Bin Laden een vuile eikel en Bush in jouw optiek cool is, maar geef daar dan tenminste een beargumentatie bij. Ik zou dan juist een verhaal schrijven over de slachtoffers van 11 september en Bin Laden als terrorist van de vrije wereld demoniseren, gevolg is dat mensen je mening eerder tolereren en je niet voor een totale nitwit aanzien ![]() Need I say more? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed: als je heel eerlijk mijn mening wilt weten: 't spijt me zeer, maar ik vind hem erg lelijk
![]() - Structuur is niet te vinden in je site. Als je wat zoekt, alles staat op 1 pagina, wat ERG onpraktisch is. - Die achtergrond: erg vloekend bij je site, en bovendien: de bovenste regel is al bijna niet te lezen daardoor. - Zoals Scorpion3000 ook al aangaf... ik geloof niet dat iedereen ikenvriendin.bmp op z'n desktop heeft ![]() - Je URL (das het adres van je site, voor t geval je daar nog niet achter was ![]() - Je titel van je pagina ontbreekt, hij staat nu op "Nieuwe pagina 1". <title>Nieuwe pagina 1</title> - Vragenlijst onderaan. Tsja: vragenlijst? Welke? Waar is die te vinden? Leuk, zo'n cu2 plaatje trouwens ![]() Tsja. Om eerlijk te zijn zie ik het nut van je pagina niet echt in. Bin Laden is een eikel, je fitnesst veel, en er staan 2 cartoons op. Hm. Je bent er al een maand mee bezig. WTF doe jij dan in vredesnaam allemaal met Frontpage??? Zo'n pagina kan ik ook met Frontpage in 5 minuten maken... |
![]() |
||
Citaat:
Let dus in het vervolg op met wat je zegt ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Manuzhai: www.xavamedia.nl McLaren: www.**********.nl Scorpion3000: http://scorpion3000.endoria.net de rest laat ik maar achterwege, dit zegt genoeg ![]() ![]() edit: wtje teveel ![]() Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 11:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) In welke stad / dorp woon ik precies? 2) Zie jij ergens een telefoonnummer? 3) Waarom zou iemand mij stalken? Kortom: je kunt tamelijk weinig met de info die er staat. Ik heb het online gezet, zodat mensen een algemeen idee krijgen van wie ik ben, wanneer ze dat interessant vinden om te weten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() idd maarreh, McL, sinds wanneer heb jij een 'wwww' adres?
||
Citaat:
maar ik ben blij dat ik wat tips van jullieheb gekregen! ik zal er eens even wat aan doen! hartstikke bedankt!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
Nou mijn maten hebben dat dan denk ik verkeerd tegen me gezegd. beetje informatie kan misschien wel geen kwaa. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t is dus www.**********.nl, fyi |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Problemen en oplossingen:
MIDI-file op de achtergrond: Verwijderen, het is alleen erg irritant. Mensen luisteren liever naar hun eigen muziek dan naar deze herrie. De 'drukke' achtergrond: Je zou met een beeldbewerkingsprogramma de achtergrondafbeelding lichter kunnen maken of vager zodat de zwarte tekst beter afsteekt tegen de achtergrond. Titel in de titelbalk: In de TITLE-tag een GOEDE naam neerzetten voor jouw website. Niet werkende afbeelding: Maak een map images aan op de webserver en zet daar jouw afbeelding in. (Zorg er dus voor dat je deze map online zet!!) Maak dan een nieuwe verwijzing op jouw website naar images/ikenvriendin.bmp. Mensen kunnen namenlijk niet vanaf thuis foto`s van jouw bureaublad bekijken. (Tenzij je een ftp server hebt draaien.) Te grote letters: Font size naar '1' zetten. Onhandige navigatie: Een navigatieframe invoegen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ga eens hierheen. Daarlees je hoe je foto's kunt uploaden
![]() Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 13:44. |
![]() |
|
hallo ik heb nu een nieuwe site gezet op http://www.geocities.com/fitnessboyk...e_pagina_1.htm
maar mijn oude pagina doet het nou niet meer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() is dit al iets leesbaarder? chatfreak? wat is een navigatieframe? is dat gewoon een knopenbalk? heb ik daar een apart programa voor nodig of kan dat met frontpage? dankjewel. dutchek? ik kijk ook even naar die link van je dank je!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Je kan gewoon in kladblok oid een frameset aanmaken. Kijk maar eens op http://html.pagina.nl/ daar staat vast wel een link naar een goede website.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
MOUHAHAHAHAHAA Bedankt maatje je bezorgt me weer een prettig moment vanavond.. *veeg tranen uit ogen*
Doorgaan met die handel ![]() En als je denkt dat je wat vorderingen hebt gemaakt mag je t zeker nog eens komen melden! *nieuwe lachaanval* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
fitness boy, hoe ben jij eigenlijk aan het idee gekomen met die site te beginnen? en kan je ff uitleggen hoe je daar 1 maand over kunt doen? Ludootje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |