Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2002, 16:50
musc
musc is offline
Mijn gezin bestaat uit 4 personen.Mama,papa,mijn broer en ik.Maar mijn oma komt ook dikwijls op bezoek.Mijn mama is 40 jaar ze heeft normaal bruin haar maar heeft het rood laten kleuren ze heeft groene ogen (hetzelfde als mezelf) en ze is normaal van groote.Ze is bediende in de aldi en heeft op dezelfde school als men broer gezeten (Vti).Mijn papa is 41 jaar heeft een snor en een kleine baard allebei zwart.hij heeft bruine ogen en is tamelijk klein.Hij transporteert bij abx en heeft op dezelfde school als mij gezeten,hij heeft ook een klein bierbuikje.Dan is er nog een iemand namelijk mijn broer.Ik kan er niet zo goed bij opschieten maar toch kunnen we soms met elkaar meeleven en helpen we elkaar.Hij is 17 jaar dat is 4 jaar ouder als mij.Hij heeft zwartbruin haar en heeft er een klein baardje aan laten groeien.(Maar hij eheft niet graag dat je erover praat.)hij volgt stw (sociaal technische wetenschappen) en is mager.Ik wou nog vlug iets zeggen over mijn hond zijn naam is sloeber en hij is 6 jaar dat is niet zo jong voor een hond maar hij si toch heel opgewekt en hoort thuis in ons gezellig gezin.
Oud 07-10-2002, 20:19
brent
brent is offline
Ma famille comprend 4 personnes. Maman, papa, mon frère et moi.
Ma grand-mère nous visite aussi souvent. Maman a 40 ans et normalement elle a les cheveux bruns mais elle les a fait colorier en rouge et elle a les yeux verts (même couleur que moi) et elle a une taille normale. Elle est employée au Aldi et elle a été dans la même école que mon frère( institut technique catholique).
Papa a 41 ans, il a une moustache et une barbe, toutes les deux noires. Il transporte chez ABX et il a été dans la même école que moi. Il a une bedaine. Alors, il y a encore quelqu'un: mon frère. Je ne m'entends pas bien avec lui mais cependant nous pouvons compatir et ainsi nous nous aidons. Il a 17 ans, ça fait 4 ans de plus que moi. Il a les cheveux noirs-bruns et il laisse pousser une petite barbe (mais il n'aime pas qu' on en parle). Il suit les techniques sociales scientifiques. Je voulais encore vite vous dire quelque chose au sujet de mon chien: son nom c'est Sloeber et il a 6 ans, ce qui n'est pas si jeune pour un chien mais il est quand même gai et il a bien sa place dans notre famille agréable.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 21:06
musc
musc is offline
ben je helemaal zeker ???????

oh ja normalisnet ofzoiets hoe spreek je dat uit
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 15:26
Verwijderd
precies zoals je het schrijft
ment: zoals in 'man' van manger
in het frans blijft (normalem)'EN'(t)hetzelfde klinken
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 17:57
musc
musc is offline
mijn mama haar hobby is zingen zij doet dit als sinds toen ze acht jaar was.Ze doet het met veel plezier.Ze heeft trouwens dezelfde dirigent als mij,meneer stultyens.Haar tweede hobby is knutselen.Met allerhande materialen ze is ook in een speciale hobbyclub.Mijn mama verzamelt heksen.Mijn mama kan je vergelijken met een ram omdat ze lie fis maar ze kan koppig doen.
dat is haar sterrenbeeld dna ook.

mijn papa:

mijn papa is 43 jaar,hij heeft een snor en een baard.Hij heeft bruine ogen,en zwarte haren zoals zijn baard en snor ook zijn.
hij is redelijk klein,zeg maar matig en heeft een klein bierbuikje.
Zijn beroep is bediende nmbs,hij is afdelingst hoofd op abx(bij het spoor).Zijn hobby is aquarium,wij hebben thuis veel vissen staan.Hij is ook in een speciale club voor aquariums.Een vriend van hem is driemaal wereld kampioen geworden met vissen.
Mijn mama zegt dikwijls dat hij wel eens kan grommelen.Maar je kan hem toch vergelijken met een teedybeertje.wat kan ik nog over hem zeggen?hij drinkt niet en rookt niet en zijn sterrenbeeld is stier.

mijn broer

Mijn broer is 17 jaar,hij heeft een baardje,waar hij niet graag over spreekt.Anders word hij weer driftig.hij heeft zwart haar kort gesneden.Hij is redelijk klein maar valt eigenlijk wel mee,hij is in ieder geval groter als mij.Hij heeft nog geen beroep.Hij zit nog op school.Hij heeft niet ehct hobby's maar hij doet wel een paar dingen vrij veel.Hij chat op het internet.Hij is een echte gamer net als ik.Hij voetbalt soms samen met mij en vechten met mij is ook een soort hobby voor hem,wat niet ehct aangenaam is voor mij.Zijn sterrenbeeld is ook ram en je kan hem als een ram beschouwen.

ik wil nog een paar dingetjes over mijn oma zeggen.

mijn oma

mijn oma is 73 jaar ze is niet zo jong meer maar kan toch nog veel dingen doen.Ze heeft gekruld haar en bruine ogen.haar hobby's zijn ook knutselen en ze zit in dezelfde vlub als mijn moeder.

voila dit was het
Oud 08-10-2002, 18:26
musc
musc is offline
pleas eimand
Oud 08-10-2002, 21:19
GroetjeZ
vertaal het eerst eens zelf...jij moet uiteindelijk frans leren....als je het dan zelf hebt gemaakt, wil ik er best of andere even naar kijken...succes!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:52
Madame Blanche
Madame Blanche is offline
zeg, is het niet een beetje naar dat je ons hier om vertalingen vraagt?? het isgeen kant en klare vertaalmachine!
naja, ik bedoel, je mag heus wel een tekst vragen, maar iedere keer zo'n hele lap is een beetje raar...

trouwens wel hoog niveau frans als je 13 bent zeg... das wel vervelend.
nouja, succes ermee

x mad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten