Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2002, 22:36
la vache qui rit
la vache qui rit is offline
sinds een tijdje heb ik een relatie (ik haat dat woord) met een hele leuke jongen, maar het is heel raar: in het bijzijn van anderen zit hij wel aan me, maar doet hij net alsof wij niets met elkaar hebben. Ik weet niet waarom hij dit doet. Als mensen vragen wat hij van mij vindt dan geeft ie wel eerlijk antwoord en hij zegt ook wel eens leuke dingen tegen me in het bijzijn van anderen, maar hij zou me bijvoorbeeld nooit zoenen in het bijzijn van anderen. Weten jullie wat dit is??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2002, 22:37
la vache qui rit
oja, ik ben dus gewoon een meisje...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 22:46
CryptapiX
CryptapiX is offline
ligt aan de andere..
als die andere ook allemaal een relatie hebben en ook niet zoenen zou ik dat ook minder snel doen...
tismaar net hoe de omgeving is
maar in bijzijn van mijn vriendenkring zou ik het wel doen
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 08:16
tacidvs
tacidvs is offline
Ben je toevallig famillie van 'la vache qui flot'?
Oud 03-09-2002, 11:12
la vache qui rit
nee de rest is zelfs een beetje klef als het erop aan komt.
ik snap er echt niets van.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 11:38
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb dit probleem ook gehad ,aleen bij mij was het zo dat als we bij ze vrienden waren dat ie zelfs aardigere deed tegen ze vrienden dan tegen mij, bij ons is dit steeds erger geworden en we zijn nu uit elkaar, maarja dat is bij iedereen anders, bij mij was dit probleem aan de extreeme kant, maar van jou valt het dan mee vind ik , want het is normaal dat je je een beetje aan de omgeving aanpast, mischien volet hij zich dan niet zo op ze gemak, of mischien vind hij het ongezellig om ze klef te doen..
Oud 03-09-2002, 11:39
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
maar das per persoon verschillend mischien moet je het er eens over hebben met hem..
Oud 03-09-2002, 11:50
PardonMe
PardonMe is offline
Hmzz zeg gewoon tegen je vriend dat je het niet leuk vindt dat hij zo tegen je doet in het bijzijn van anderen.. Bijvoorbeeld dat hij doet alsof je zijn vriendin niet bent..
Dat hij je bijvoorbeeld niet zal zoenen waar anderen bij zijn vind ik gewoon een kwestie van wat iemand zelf wel en niet wil.. Hij houdt er blijkbaar niet van dat iedereen naar jullie aan het kijken is als jullie aan het zoenen zijn, kan ik me iets bij voorstellen..
Maar zeg hem gewoon dat je het niet leuk vindt....

btw; verander ff bij je info dat je een meisje bent..
Ik dacht nu namelijk dat je een jongen was, totdat ik je tweede reply zag staan.. (je kunt het gewoon veranderen door op Mijn Profiel te klikken)
Oud 03-09-2002, 12:13
moedergans
moedergans is offline
Dit komt me heel erg bekend voor. Mijn vriend zit/zat het liefst helemaal niet aan me als er andere bij zijn en zodra we thuis zijn kan hij niet van me afblijven.
Het enigste wat helpt is met hem erover praten, hem ik ook gedaan en sinds dien is er een hoop verandert.
Oud 03-09-2002, 12:16
gizmo
gizmo is offline
Ik denk dat je er dan toch serieus met je vriend over moet gaan praten. En goed uitleggen hoe jeje voelt. En kijken wat zijn reactie erop is. Misschien dat hij daar wel een reden voor heeft waarom hji zich zo gedraagt. Ik denk niet edat wij kunnen beoordelen "wat" het is.

En van dat zoenen... ja.. dat vind ik persoonlijk ook niet helemaal kewl omdat nou in het bijzijn van vrienden of anderen te doen.... een kwestie van smaak zullen we maar zeggen!
Oud 03-09-2002, 17:11
la vache qui rit
ja, hij hoeft ook niet klef te doen waar anderen bij zijn, maar hij mag wel een klein beetje laten merken dat we iets met elkaar hebben. Veel vrienden van ons denken dat we gewoon goede vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:00
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
la vache qui rit schreef:
ja, hij hoeft ook niet klef te doen waar anderen bij zijn, maar hij mag wel een klein beetje laten merken dat we iets met elkaar hebben. Veel vrienden van ons denken dat we gewoon goede vrienden zijn.
ja dan kan ik het me goed voorstellen dat je dat niet leuk vindt!!
Ik zou er serieus met m over gaan praten..
Ik weet niet of jij het nodig vindt om altijd "klef" te doen in het bijzijn van anderen.. Maar een beetje dat kan dan wel vind ik, je mag toch wel laten merken dat je een stelletje bent..
Vraag gewoon hoe je vriend hier over denkt en kijk of jullie samen tot een oplossing kunnen komen. .
Reageren

Regels voor berichten