![]() |
|
![]() na de kut film JASON GOES TO HELL hebben ze nu weer een manier gevonden om Friday the 13th teverneuken starring Chuck Campbell, Lexa Doig, Todd Farmer, Kane Hodder, Peter Mensah, Jonathan Potts, Lisa Ryder written by Todd Farmer directed by Jim Isaac(House 3) Genres Comedy Horror Science Fiction trailer ![]() jason gets a make over wil de film best zien lijkt me wel geinig om jason half in ijzer tezien en ben gewoon nieuws gierig of ze nu echt bij het oude verhaal lijn blijfen niet zo als in jason goes to hell want in alle afleveringen van friday . kan jason in de laatste film lichamen over nemen echt vaag dat hij dat nooit eerder heb gedaan ,,, Jason x zit denk ik wel goed in 2010 wordt jason bij Crystal Lake getest door het leger hij ontsnap DUHH that a shock !!! maar jason wordt gevangen gezet in een Cryo-Tube in 2455 is aarde verwoost door vervuiling een onderzoek team vind [wie denk jij dat ze vinden ] jason in een Cryo-Tube bla bla jadda jadda ze nemen hem mee om hem tetesten en ja hor all hell breaks lose
Laatst gewijzigd op 27-08-2002 om 11:56. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zijn genoeg oude horrorfilms die zelfs NU nog eng zijn. Dat heeft niks met speciale effecten te maken of bloed, maar met SFEER, een GOED verhaal en daadwerkelijk ANGSTAANJAGEND zijn.
||
Citaat:
Echte speciale effecten waren er niet? De beste en meest realistische zijn nog gewoon puppets en latex. CGI mag me gestolen worden als het toegepast word om te imponeren, of gemakzuchtigheid -- subtiel gezien is het een perfect werkmiddel. Zolang het maar op de achtergrond word ingezet.
||
Citaat:
in syhco waren ze al geshockt van de BH scene nu krijg in films je elk standtje tezien die er maar mogelijk is
||
Citaat:
||
Citaat:
CGI effecten in zaken als voorwerpen of achtergronden (als luchten en andere 'achtergrond' praktijken) of om regen toe te voegen, of sneeuw (wat soms onherkenbaar toegepast kan worden). Tenslotte zijn achtergronden geen CGI effecten maar blue/green key effecten.
||
Citaat:
En alles vanuit bepaalde standpunten schieten is een irritante trend. Maar zo wie zo filmen veel onbekwame en bekwame regisseurs scene's uit allerlei hoeken -- biedt soms uitkomst in postproduktie én het valt leuk toe te passen in irritante DVD features.
|
Jason X... tja... fun time horror. Heb ik zelf ook liever iets engs. Maar goed, als tussendoortje vind ik een 'sit back and enjoy the ride' horrorfilm ook wel te doen.
||
Citaat:
Jason X is overigens geen "kwaliteitshorror", maar hij is een stuk vermakelijker dan vele andere vervolgen van tegenwoordig. |
![]() |
||
Citaat:
het was helemaal niet de bedoeling om het 1000 x op testaan na dat hij Die hard is afgemaakt maar anderen maken er een boven nattuurlijk iets van ok dat kan nog wel "met wat fantasie" want film is fictie en je moet nooit bij elke film gaan denken 'hoe kan dat hoe kan dat ??..'want dan is er geen reet aan . maar de laatste afleveringen slaan nergens op bij jason geos to hell had jason een worm in zig zitten en die neem elke x weer een lichaam over als het in elke film die worm was die jasons lichaam overnam had hij dat ook kunnen doen in anderen films maar in deze film neemt hij wel 5 lichamen over ????!!!! is gewoon verkrachten van films zelfde zo als die nieuwe halloween film H20 werdt er een goed ...punt.. achter gezet nee nu is de smoes dat die myers niet de echte myers was maar een gozer van die school die gek was geworden en michael is niet dood
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|