![]() |
|
ARNHEM - Een 21-jarige Amsterdammer heeft dinsdagmiddag in Arnhem geschoten op een 26-jarige inwoner van Heteren, omdat diens inhaalmanoeuvre hem niet aanstond.
Uit politieonderzoek is gebleken dat de Amsterdammer zijn pistool met scherpe patronen had geladen. De man uit Heteren bleef ongedeerd. Opzij Het slachtoffer reed op zijn scooter op een fietspad. De Amsterdammer fietste met zijn 19-jarige vriendin voor de scooterrijder. De twee wilden niet opzij gaan toen de man uit Heteren wilde passeren. Gericht schoot Toen dat uiteindelijk toch lukte ontstond een woordenwisseling, waarbij de Amsterdammer een vuurwapen tevoorschijn haalde en volgens het slachtoffer gericht op hem schoot. Daarna gingen beide fietsers er vandoor. Onderwijl schoot de man uit Amsterdam nog een keer in de richting van de scooterrijder. Broekzak Passanten gingen achter het fietsende tweetal aan, terwijl de politie ondertussen meldingen kreeg van het voorval. Agenten hielden de fietsers even later aan. De man bleek scherpe patronen in zijn broekzak te hebben. Op zijn aanwijzing vond de politie het pistool en twee hulzen in de buurt van het fietspad. Doodslag De man en de vrouw zitten in de cel. De vrouw mag waarschijnlijk dinsdagavond weer naar huis. De Amsterdammer wordt waarschijnlijk beschuldigd van poging tot doodslag. http://nu.nl/document?n=60851 yeaah!!!! lang leve zinloos geweld ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vandaag zat ik op me werk met een collega te praten komt er een mannetje en die begon zomaar tegen me te schreeuwen, iets van 'vuile snotjongen' of zo dus ik zei ik ben niet vuil en ik heb geen snotneus dus wat lul je nou wou hij vechten ![]() echt zon adhd mannetje |
![]() |
|
![]() |
Maar die scooterrijder zal het wel hebben uitgelokt.
Veel van die scooterjochies gedragen zich ZO extreem a-sociaal en gevaarlijk, dat ik, als ik een pistool zou hebben, niet garant sta voor mezelf in zo'n situatie! Best grappig: zoiets gebeurd in Arnhem misschien, maar dat moet je niet proberen bij een Amsterdammer, die word kwaad. ![]() Weet niet aan wiens kant ik zou staan in zo'n situatie, ik sluit niets uit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|