Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 19:12. |
![]() |
|
Op het rooster voor volgende week staat steeds: "Oriëntatie vak." Dat vind ik een beetje ingewikkeld, welke boeken zou ik daar dan voor moeten meenemen? Volgens mij geen, voor zover ik weet hebben ze op de introductie niet iets gezegd over volgende week.
Of is het zo dat ze in de eerste week beginnen met oriënteren, en daarna pas echt beginnen met de lessen? ![]() Ach, ik weet het niet. Ik neem maandag dan maar geen boeken mee (ik ga niet mijn tas volproppen met alle dikke boeken die ik heb!) en zie dan wel. Desnoods kijk ik dan wel mee in iemands boekje. Volgende week vrijdag gaan we direct al met z'n allen naar Maastricht, om de stad daar op de fiets te leren kennen. ![]() ![]() Ripper
|
Hi, heb gisteren ook net mijn introductie dag gehad en zometeen nog 1 (en heb daar niet zo'n zin in) Maar het viel me reuze mee het was erg gezellie en de klas is opzich wel oke, helaas zitten er maar 7 meiden in de groep van 30.. maar ja dat overleef ik ook wel weer (hoop ik) Het enige nadeel was, dat toen ik op school kwam, ze mij vergeten zijn in te delen in de klas en toen gingen ze mij echt zo aankijken van: heb je je wel optijd ingeschreven (allang gedaan en voor de vakantie was een kennismakings dag en ten was ik er ook al
![]() ![]()
|
![]() |
Ik kom net terug van m'n intro, (3 dagen, overnachten in een grote circustent met ongeveer 375 man op een soort camping-achtig iets... ) en het was echt toppie!! Ik zag er ook best tegenop, maar wist dat ik er 'dan maar gewoon het beste van moest maken'. Het begon niet zo lekker, ik was 50 minuten te vroeg.. ik stond niet op de lijst, was niet in een klas en/of introgroepje ingedeeld, het computersysteem van de school lag plat, dus ze konden niet opzoeken of ik wel ingeschreven stond. *zenuwen!!!!*
Maar alle problemen zijn vrij snel opgelost, ik heb wel een minuut of 35 moeten wachten, maar goed. Niets aan te doen. Eenmaal binnen raakte ik al snel aan de praat met 3 meiden, waarvan er 2 in m'n klas bleken te zitten. M'n klas was erg leuk, gezellig en vooral spraakzaam, en ook m'n introgroepje was super. De introductie was sowieso erg leuk, ik heb heel veel nieuwe mensen leren kennen, flink gefeest en ik heb ook heeel veel zin in volgende week!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een decembersprookje in drie delen Verwijderd | 9 | 20-12-2008 18:59 | |
Films, TV & Radio |
Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel) DanielC | 500 | 06-04-2007 10:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Fleur & Meike Anneee | 110 | 08-09-2004 13:23 | |
Psychologie |
ook een topic over pesten spitmymindout | 46 | 19-04-2004 22:18 | |
Liefde & Relatie |
de "Introductie" It's me Mexx | 33 | 09-04-2003 13:22 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 |