Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik heb een vraagje aan jullie allemaal. IK heb nog nooit vriendinnen gehad en ga na de vakantie naar 4 havo. Tot nu toe heb ik me best wel zonder vrienden en vriendinnen gered. Maar nu begin ik me erg bezorgd te maken. In 4 en 5 havo moet je natuurlijk veel dingen samen doen of in groepjes en ze hebben ook een reisweek gepland bij mij op school waar mijn ouders al voor hebben betaald dus IK MOET MEE! Ik ben nu bang dat ik zometeen helemaal alleen ben. Ik denk dat ik met klasgenoten van vorig jaar toch geen vriendinnen meer kan worden. Maar er zullen ook leerlingen van andere klassen of andere scholen bij mij in de klas komen. Mijn vraag is nu hoe kan ik vriendinnen met hun maken. Ik heb geen idee waar ik met hun over moet praten en hoe ik contact kan krijgen met hun. Zou iemand mij dat uit kunnen leggen? Ik zou jullie zeer dankbaar zijn. Je mag me ook mailen: urmilamatondker@yahoo.com.au Bedankt! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
ga stoppen met mbo en nu havo doen, maar welke? davidv | 2 | 21-05-2012 10:42 | |
Studeren |
Welke school na terugkeer Nederland Jan-Paul | 7 | 04-07-2010 10:17 | |
Algemene schoolzaken |
Welke school is leuker? weetweinig | 19 | 08-04-2008 00:00 | |
Algemene schoolzaken |
Welke Toneelacadmies zijn 1Goede Keuze? *Finding*Niki* | 2 | 27-02-2005 16:46 | |
Studeren |
Welke Toneelacadmies zijn 1Goede Keuze? *Finding*Niki* | 1 | 26-02-2005 15:23 | |
Algemene schoolzaken |
welke SCHOOL?? faye | 2 | 11-11-2001 16:49 |