![]() |
|
even een klein topicje hieraan wijden, aangezien ik tijd terug had vernomen dat Fear Factory toch doorgaat met muziek maken maar dan zonder Dino Cazares. Eigenlijk wel jammer, maar we doen et er maar mee
![]() nou staan er www.fearfactory.com 3 nieuwe demo's van elk ongeveer 40 sec. die je kunt downloaden ![]() ![]() ik zou zeggen, beluister en geef uw mening en wat vind je er sowieso van dat ze toch doorgaan?
|
![]() |
|
![]() |
Digimortal was klote, Absolete was hun beste, maar ik ben nu toch een beetje in de war.
Op een site, ik weet niet meer welke stond geloof ik dat Burton uit de band vertrok en niet Dino! En volgens mij was FF helemaal uit elkaar en gingen Dino en die bassist samen met die 2 van Cypress Hill een band beginnen...
||
Citaat:
Christian en Raymond zijn bezig met Stephen van Deftones en alleen B Real van Cypress hill een band begonnen, Kush, war je de demo op hun site van kan downen. Dino is eruit omdat hij nogal irritant aanwezig was en niet meer met hem viel samen te werken.
|
dat kush vond ik echt debiel klinken, denk je dat ze iets apart doen, dan klinkt het nog als fear factory.
maar goed, demo`s zijn best puik, van mij mogen ze zo wel een cdtje maken
|
Die zanglijnen op die demo vind ik een beetje belabberd klinken, maargoed.. dit is nog een demo.
En als je niet wist dat dino weg was zou je niet eens horen dat christian ook de 'dino' stukken vervangt. En ach, Digimortal was niet slecht, haalt het echter (bij lange na)niet bij Demanufacture.
||
Citaat:
maar ach, aan Demanufacture zal nooit getipt gaan worden
|
Nou ja, Christian is van nature volgens mij ook gitarist, het is dat Fear Factory nog een bassist zocht toendertijd (als ik me de DVD nog goed herinner)
Herrera heeft ook bas gespeeld, maar hij bleek er niets van te kunnen, toch maar goed dat ie dan is gaan drummen ![]()
|
oh op Digital Connectivity (DVD) staan een paar "zeldzame" tracks, waaronder echt gabber nummers van het iq van een stoeptegel.
Kan goed zijn dat dat soort handel ook op Remanufacture staat (ik ken die cd verder niet zo goed), maar ik vind bvb zo`n Junkie XL remix best te pruimen meestal.
||
Citaat:
Is geloof ik alleen maar uitgebracht op lp, en tja, ik vind die nummers wel grappig eigenlijk. Maar heb vroeger ook een tijdje naar gabber geluisterd, mischien dat het daar door komt.
||
Citaat:
Demanufracture was wel heel erg vet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|