Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik luister naar veel verschillende muziek, dus ja het komt weleens voor dat ik verschillende stijlen door elkaar heb staan in winamp.
maar vaak als ik echt een bepaalde bui heb wil ik wel een beetje dezelfde soort muziek horen, dus kies ik wel bijv. de ene avond alleen langzame liedjes, de andere keer alleen hard enzo. ligt aan mn bui. en af en toe dus allemaal albums door elkaar.. |
![]() |
|
heb 5 cd's van acda en de munnik, vind het erg goede nederlandse muziek, vooral de eerste en de live cd... (orangerie) schitterende nummers hebben ze, leuke songteksten, ook bewerkingen van simon and garfunkel zijn leuk.
IK GA ZWERVEN, das goed waarnaartoe... ![]() muiderberg. ik die met je mee ![]()
|||
AEDM zijn gweldig
![]() ik was bij hun openluchtconcert in bloemendaal, op 18 juli. met z'n allen die vijver in.. nog meer mensen daar geweest? Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
zijn dat uitersten? bij uitersten denk ik eerder aan: mozart en converge k3 en backfire godspeed you black emperor en dj tiesto ![]()
||
Citaat:
|
*meld*
Acda en de Munnik fan hiero... veel CD's en singles... ben naar deel III geweest en Triologie... 2x vondelpark... en over de 150 verschillende mp3-tjes van AEDM op de computer... (veel mooie live opnames... ![]() K's Choice kan ik zeer waarderen... ook heel veel van (voornamelijk MP3 slechts 1 CD) en Blink182 is wel leuk... maar ik loop er niet warm voor...
||
Citaat:
![]() ook bij deel3 gweest, na afloop hebben we een half uur voor de artiesteningang gestaan, toen aangebeld, we mochten na láng zeuren naar binnen.. een privésigneersessie, kheb overal handtekeningen ![]() ![]() ~welk aedmnummer vind je ut mooist? welke k's choice cd heb je? **is niet benieuwd hoor lijkt maar zo ^_^**~
|
![]() |
|
|