Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is niets mensonwaardigs aan seks hebben, en ook niet aan seks zonder liefde, want sommige mensen vinden dat nou eenmaal wel lekker. |
![]() |
|
tja ik vind dat ook wel gemeen ja, als je met iemand zoent/naar bed gaat voor 1 keer terwijl die ander verliefd op jou is..
Je geeft zoiemand dan hoop dat je hem/haar ook leuk vindt en dan zeg je gewoon keihard dat je er verder niks van moet hebben.. Doe het dan gewoon met iemand die niet verliefd op je is, maar wel zin heeft om ff 1 keer met je het bed in te duiken..
||
Citaat:
Maar ik denk dat er ook wel mensen zijn die er "misbruik" van maken dat iemand verliefd op ze is.. Ze weten dan dat ze die verliefde persoon kunnen krijgen, zoenen/gaan naar bed voor een avondje en dumpen ze daarna... Dat is wel echt gemeen.. dan vind ik dat je die persoon gewoon hebt gebruikt en dat je misbruik hebt gemaakt van de gevoelens die die persoon voor jou heeft..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik doe dat liever niet, omdat ik graag een beetje een 'clean record' wil houden. Ik zou het alleen doen als ik die persoon al langer kende en überhaupt al goed met haar op kon schieten, zodat we in ieder geval elkaar recht in de ogen kunnen kijken als we elkaar daarna nog een keer tegenkomen. Maar zelfs dan is de kans klein.
|
![]() |
|
![]() |
Als ik in die situatie zou zitten dan zou ik het sowieso gewoon NIET doen, ook al weet hij dat het maar voor één keer is, het blijft lullig. Als jij toch geen gevoelens voor hem hebt dan kun je net zo goed iemand anders zoeken om een one night stand mee te hebben, iemand die ook verder geen gevoelens heeft.
Iemand die verliefd is grijpt het toch aan als soort laatste strohalm, om toch maar bij zijn liefde te zijn, al is het maar voor een keertje, ik denk dat het voor hem achteraf heel pijnlijk is, al schat hij dat van tevoren niet zo in. Jij kunt beter anticiperen op de gevolgen dan hij omdat hij zijn verstand er minder bij heeft. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou het wel doen op een aantal voorwaarden:
- wilsbekwaamheid (dwz niet lam) (geldt voor beide personen) - ik moet haar minstens leuk/aardig vinden, niet zodat ik de volgende ochtend denk: brrrr wat een heks...ik wil er geen spijt van krijgen - ik moet op dat moment niet iemand anders leuk vinden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sex is iets speciaals dat deel je met iemand op wie je verliefd bent, bij wie je speciale gevoelens koestert... sex hoort bij liefde, en anders word sex lust...en dat vind ik een hele achteruitgang ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het ook welleens gehad dat die jongen smoor verliefd op me was ![]() Dus ik af en toe zoenen met hem (ik dacht gewoon voor de lol! ) en we hebben het 1x gedaan in een auto.. maja.. toen hoorde ik later dat hij verliefd op me was.. Maargoed.. ik heb best wel wat one night stands gehad.. en die jongens waren niet verliefd op mij en ik niet op hun.. puur lust. En met zoenen het zelfde.
|
Dus in principe kun je gewoon zeggen tegen iemand die je tegenkomt waarmee je alleen sex wilt voor een avondje:
"hey ik wil graag sex met je, maar je moet me beloven dat je niet verliefd op me wordt, of zal worden" ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
zoiets heb ik ook:
een vriendin van mijn zusje (ze is nu 14 en ik 17) is dus smoor op mij maar ik dus niet op haar..ik bedoel ze is wel aardig enzo en ik doe ook gewoon tegen haar. af en toe komt ze ook gewoon bij me zitten, verder nix.. als ik zou willen zou ik sex met haar kunnen hebben.(ik ben nog maagd btw...dat je het effe weet) maar dat doe ik niet want ik voel nix voor der en om daar misbuirk van te gaan maken....vind ik erg ![]() ik heb haar eens enorm verdriet gedaan omdat ze mij wou zoenen en ik hield haar op afstand.....omdat ik mij daar zo lullig bij voelde.... btw dit is al ong 1.5 jaar aan de gang...hoe ze het volhoudt geen ideee....
||
Citaat:
|
Ik vind dat zoenen voor 1 keer wel kan, als je het er allebei mee eens bent en zo... ik heb het zelf wel eens meegemaakt dat ik niet verwachtte dat het maar voor 1 keer was, toen voelde ik me wel kut, maar jah ik denk sowieso te snel van alles
![]() Naar bed gaan met iemand voor 1 keer ligt echt wel een stuk moeilijker. Ik denk niet dat ik dat zomaar zou doen, misschien als ik wat ouder was, zo'n one night stand als ik toch al meerdere jongens heb gehad dan is het niet meer zo erg... lijkt me ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoenen met iemand waar ik nix voor voel vind ik alleen maar ranzig...
![]() En verder dan zoenen zou ik sowieso niet eens kunnen als het maar voor 1x zou zijn. Verder vind ik dat iedereen vooral zelf moet weten wat ie doet, je beslist zelf wat er met je eigen lichaam gebeurt en anderen hebben niet het recht om daar negatief over te oordelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sex is iets waardoor je je kunt voortplanten...mannen vallen eigenlijk op vrouwen waarvan ze denken dat deze goed kinderen kunnen baren, als deze vrouwen achteraf dus geen kinderen kunnen baren dan heeft de man gefaalt ( oerinstinct ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar, ik denk dat je je daar dan gewoon bij neer moet leggen. Die verliefdheid gaat wel weer over. En misschien is het wel je enige kans dat je met die gene 'all the way' kan gaan. Niet dat ik dat zou doen, want zo ben ik niet... Maar stel dat ik één van die mensen zou zijn die het graag zou willen doen. Dan zou ik eerder kiezen voor een mooie meid die verliefd op me is, dan voor iemand die dat niet is. Alhoewel...'k denk trouwens dat het me weinig zou uitmaken dan. Ik zou niet eerst informeren of ze verliefd op me is, 'k zou dan meer zoiets hebben als "graag, of niet graag". Maar als ik mocht kiezen zou ik voor het verliefde meisje gaan, misschien wel heel gemeen van mij in jullie ogen, maar ik denk dat dat de sex 'explosiever' maakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |
na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje) Verwijderd | 67 | 14-05-2004 18:42 | |
Liefde & Relatie |
vervangen voor een andere jongen Verwijderd | 8 | 20-06-2003 16:01 |