Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat mij toch wel het meest tegenviel is dat een jongen van 18 het uitmaakte op dezelfde idiote manier als toen hij 12 was.... ![]() Nee, maar jongens zijn soms echt gewoon VEEL kinderachtiger, echt waar..... |
![]() |
|
![]() |
Jongens/mannen maken onderling vaker van dat soort opmerkingen. Geloof het of niet, maar ik 'scheld' me vrienden ook wel eens uit zonder reden
![]() Veel jongens hebben alleen niet zo door dat de meeste meisjes wat gevoeliger zijn voor die lompe taal. Tis dus (meestal) niks persoonlijks, maar juist iets 'mannelijks'.
|
![]() |
Ik wou al zeggen... er zijn gewoon van die types die graag bot en tactloos zijn onder het mom van 'oh, wat ben ik toch eerlijk' of 'wat ben ik toch een flapuit', dat verschijnsel komt zowel onder mannen als onder vrouwen voor en ik vind het een erg irritant trekje.
Er is een heel groot verschil tussen eerlijk zijn en ronduit bot en beledigend zijn, ik las hier laatst nog een aardig topic over op een ander forum. |
![]() |
|
Mmmmz, ik krijg vaak te horen dat ik juist heel anders ben dan jongens van mijn leeftijd of heel anders ben dan andere jongens ofzo... me tijd vooruit ben enzo... dus misschien kan ik wel zeggen dat er nog wel jongens van 17 rondlopen en die wel psychisch volledig ontwikkeld zijn... maar ik vind het jammer dat mensen weer zo zwaar tillen aan leeftijden... mensen die 15 zijn kunnen veel meer meegemaakt hebben dan mensen dan 40 bv en daardoor zelfs volwassener zijn... ik vind dat je voor een meisje dat psychisch ver ontwikkeld is mensen al snel in tja... vakjes plaatst...
maar goed heb je voor de rest ook niet veel aan, het is zo dat er dus nog wel psychisch ontwikkelde jongens van 17 rondlopen.... |
![]() |
|
Het gaat natuurlijk niet om "mannen" of "vrouwen" in het algemeen (dat dat nog gezegd moet worden
![]()
||
![]() |
Citaat:
maarja, d'r zullen ook wel zulke meisjes zijn, niet waar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mh, ik vind het toch niet leuk. Nou ja, ik ken twee jongens die me eerst hebben lopen beledigen en shit en later verliefd op me werden... Jongenslogica... ik vat het niet. |
![]() |
|
Waarom accepteer je niet gewoon dat ze zo zijn? Alsof meisjes zo perfect zijn. Gewoon accepteren, kan je er gewoon veel lol om/mee hebben... Het is ook typisch meisjes om te reageren zoals jij, en je hebt geen idee hoe leuk zij dat vinden. Tja die dingen als afvallen menen ze niet echt, je moet je gewoon beetje inleven in de jongen en beetje hun opmerkingen relativeren, dan is er helemaal geen probleem...
|
![]() |
[QUOTE]ABrules schreef:
ik vind dat je voor een meisje dat psychisch ver ontwikkeld is mensen al snel in tja... vakjes plaatst... Emm, mijn vraag was dus of de jongens die ik ken gewoon af en toe last hebben van voorgenoemde eigenaardigheden, of dat jullie allemaal zo zijn en het dus normaal is. Heb dus ook nooit beweerd dat ikzelf psychisch ver ontwikkeld ben... ![]()
||
Citaat:
Herkenning!!
|
![]() |
Guttegut, wat een ontzettend onzinnige discussie... Het heeft niets met volwassenheid te maken, jongens gaan gewoon anders met elkaar om dan meisjes en dat merk je ook als jongens en meisjes met elkaar omgaan. Het is complete onzin dat meisjes volwassener zijn dan jongens van de zelfde leeftijd, tenzij giechelende, fluisterende meisjes van 17/18 jaar tegenwoordig als het toppunt van volwassenheid wordt gezien
![]() "Vrouwen komen van Venus, mannen komen van Mars"
|
![]() |
hmmmm, ben ik dan misschien een uitzondering ofzo.
Ik ga echt niet anders om met meisjes dan met jongens. Dan zou ik me geen eens prettig voelen. Ik ga me niet anders voor doen dan ik ben. Ik moet ook toegeven, dat ik sowieso niet ben, zoals jij die jongens beschrijft. Maar ik, kan me niet echt voorstellen dat jij alleen maar zulke jongens kent. En geloof me. Waar jij het nu over hebt, over jongens, dat heb ik ook vaak genoeg met meisjes. Dan moet ik echt op een hele andere manier met ze praten. Dan heb ik soms echt het idee dat ik met een kleuter aan het praten ben. Ik denk dat ik echt niet de enige ben die dit zo heeft. En ja, misschien ben ik dan wel wat 'volwassener" ofzo. Ik zou het ook niet weten. Ik zou maar gewoon wat beter opletten. Die "normale" jongens zijn er echt.
|
![]() |
|
![]() |
Wel je hebt het nu wel over jongens van 17 hé!
Ik moet eerlijk zijn ... de jongens van 17 die ik ken, zijn allemaal nogal grof,ongevoelig,ruige,ondankbare, ... zakken! Ik heb er zo 5 in mijn klas zitten(en we zijn maar met 8)! En dan hebben we er nog een paar in de sportclub, en daar ken ik maar ene gast waar ik goe mee kan praten! Dus .. je stelling zou wel eens kunnen kloppen!
|
![]() |
Niet om't een of ander, maar. Als ik voor mezelf mag spreken.
Af en toe zeg ik dingen waarvan ik 2 seconden later denk: "Waarom???" Dingen die nergens op gebaseerd zijn en extreem pijnlijk voor sommige mensen. Als je zoiets tegen een meisje zegt... voel je je echt niet blij. Ook geen idee hoe je 'het dan weer goed kan maken'. Hoop dat het me vergeven wordt.
|
Dank voor het compliment, maar ik wil ff laten weten dat ik helemaal niet zo ben, integendeel....
![]() Maargoed, dat vinden de meeste meisjes 'saai'. Praktijk kan hopelijk anders uitwijzen, maargoed, je hebt goede ervaringen of je hebt 't niet! (ja, soms denk ik wel eens; veel mooie meisjes zijn breezerdrinkende, jongensverslindende, arrogante en onverschillige sletten..) Laat staan lief, intelligent, en zachtaardig ![]() |
![]() |
|
Gewoonlijk zijn meiden van 17 ook verre van verstandelijk ontwikkeld.
Volgens mij kijken meiden een beetje 'scheef' naar jongens, en voelen zich 'volwassener'.
|
![]() |
[COLOR=blue]He Miriam!!!
[COLOR=orangered]Hehe ik moet me dus aangesproken voelen joh :-P [COLOR=darkgreen]Laat ik maar zeggen: Zo af en toe mag ik jou ook wel, hehe ![]() [COLOR]mr.Eddie P.S.: Bart gaf nog het idee om het ook ff op mijn site erover te gaan hebben, maar dat doe ik (nog) maar niet:-D Aardig hè? [QUOTE] To Be mr.Eddie Or Not, That's The Question Of Live [ENDQUOTE] |
![]() |
||
![]() |
He Miriam!!!
COLOR=orangered]Hehe ik moet me dus aangesproken voelen joh [/COLOR] :-P Laat ik maar zeggen: Zo af en toe mag ik jou ook wel, hehe ![]() mr.Eddie P.S.: Bart gaf nog het idee om het ook ff op mijn site erover te gaan hebben, maar dat doe ik (nog) maar niet:-D Aardig hè? Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou, ik ben heeeeeeeel erg onder de indruk van je reactie hoor Ed
![]() En voor alle (mannelijke) personen die denken dat ik alle jongens van 17 gestoorde gekken vind: das dus niet zo. Maar toch leuk dat jullie er allemaal serieus op ingaan.
||
[QUOTE]mirtje schreef:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|