Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mwa kep pas nieuwe oordoppen gekocht. Maar natuurlijk heb je wel gelijk het is niet zo'n dure. Maar toch zit er in dat geluid van die gitaren van bush iets dat ik niet vaak hoor. hmm ja, weet je waar ik het over heb of niet?
||
Citaat:
16 stone is veruit de beste cd. my engine is with you vink nie zow geweldig..wel leuwk om 1 keer te horen maar meer niet.. euhm probeer greedy fly van razorblade suitcase es. of disease of the dancing cats van the science of things. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar 4 goeie nummers maken het nog geen goeie cd naar mijn mening.. ik ben een zeikerd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bush is gwn een gave band... Ik vind het zo koel dat ze naast de hardere rocknummers, ook rustige nummers als Letting the cables sleep en Glycerine maken.
Disease of the dancing cats is idd ook een erg koel nr. Rustige en mooie nummers van ze vind ik ook Bonedriven (razorblade suitcase), en 40 miles from the sun (the science of things) Nog een gaaf nr. : Alien (staat op 16 stone) ![]()
||
Citaat:
40 miles from the sun is oowk wel gaaf aardig jah. vergelijkbare bands: nirvana, rival schools, silverchair van voor diorama, my vitriol meer schiet me ff nie te binnen |
![]() |
|
|