Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2012, 12:41
ralph94
ralph94 is offline
Hallo,

Sinds een dag blijft me voorhuid telkens op de helft aan de eikel vastplakken en als ik hem er dan helemaal overheen heb is t onderste randje dat bobbeltje zeg maar blauw.. Wat is dit?

Groetjes
Oud 13-06-2012, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Zoiets is op het internet een beetje moeilijk te beoordelen. Misschien kun je het beste even langs je huisarts gaan (je hoeft je er ook niet voor te schamen). Doet het pijn? Ben je seksueel actief? Andere klachten?

Als je last hebt van een te nauwe voorhuid kun je proberen met oprekoefeningen je voorhuid helemaal terug te trekken, en als dat niet goed lukt kun je ook bij je huisarts terecht. Verder is het ook erg belangrijk bij een nauwe voorhuid om goed op de hygiëne te letten.
Oud 13-06-2012, 14:54
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht, jij hebt toch ook al dat topic op seksualiteit geopend? Ga gewoon naar de huisarts jongen, bel morgen even op voor een afspraak.
Oud 13-06-2012, 16:15
ralph94
ralph94 is offline
Nou kijk, het is me binnen 2 weken gelukt hem er helemaal over te krijgen met de oefeningen. Dat lukt nu nog steeds alleen hij lijkt dunner te zijn ofzo of een beetje vast te plakken. En t randje is blauw, dat randje in t midden van mn lul zeg maar. En schoonhouden lukt ook goed en hij is niet echt nauw want het lukt vaak heel goed en net zat ik in bad en lukte t ook goed en nu weer het zelfde met dat vastplakken
Oud 13-06-2012, 16:30
Martiño
Martiño is offline
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt of welk blauw randje je bedoelt. En je hebt al een topic over je voorhuid op seksualiteit wat eigenlijk ook nergens op uitloopt, het is wel goed geweest.

Ga naar je huisarts als je je zorgen maakt. Als je daar bent geweest en dan nog vragen hebt, kun je terugkomen.
Oud 13-06-2012, 17:18
ralph94
ralph94 is offline
Nee ik maak me geen zorgen vraag me gewoon af wat het is. Nou dat randje waar je voorhuid overheen moet waar ie niet meer verder kan. Dat is een beetje blauw
Oud 13-06-2012, 17:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ga naar je huisarts als je je zorgen maakt. Als je daar bent geweest en dan nog vragen hebt, kun je terugkomen.
Oud 13-06-2012, 18:11
ralph94
ralph94 is offline
Dit is toch een forum om vragen te stellen? En deze vraag heb ik nog niet gesteld dus waarom zou ik hem niet mogen stellen? Het kan ook zonder huisarts
Oud 13-06-2012, 18:33
Verwijderd
Ja, maar jij blijft een beetje hangen in hetzelfde cirkeltje, altijd iets met je voorhuid waar je je kennelijk zorgen over maakt. Als je je er zoveel zorgen over maakt dat je om de haverklap van dit soort topics moet openen, is het verstandiger om gewoon naar de huisarts te gaan.
Daarnaast is het via internet niet mogelijk om te zeggen wat je moet doen, ik snap niet welk randje je bedoelt, of waar je het uberhaupt over hebt. Je kunt gewoon beter naar de HA gaan.
Oud 13-06-2012, 19:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dit is toch een forum om vragen te stellen? En deze vraag heb ik nog niet gesteld dus waarom zou ik hem niet mogen stellen? Het kan ook zonder huisarts
Wat Ingegerd zegt: het gaat constant over hetzelfde. Je hebt trouwens hier al een topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1860331, dat eigenlijk over hetzelfde gaat, dus deze gaat op slot en je kunt daar terecht met je vragen!
Verder wil ik je toch op het hart drukken om nu eerst eens een keer naar de huisarts te gaan, want we kunnen je hier niet verder helpen dan we nu al hebben gedaan!

Als je daarna nog vragen hebt mag je gerust terugkomen, tot die tijd gaat er een slotje op dit topic

Laatst gewijzigd op 14-06-2012 om 10:32.
Topic gesloten

Regels voor berichten