Advertentie | |
|
![]() |
|
Duidelijk Waterreus! Asl Zoetebier beter was zou ie wel opgeroepen worden. Maar hij is ook heel goed.
En Babos en Wapenaar kunnen er ook wel wat van. Boschker was vorig seizoen wat minder. Stekelenburg is op dit moment het grootste keeperstalent denk ik.
|
1 zoetebier
2 de vlieger 3 vonk 4 babós 5 wapenaar 6 moens 7 waterreus 8 boschker 9 van dijk 10 stekelenburg 11 timmer 12 lobont 13 jevric 14 aerts 15 beuenkamp 16 gentenaar 17 kujovic 18 malkowski 19 van der werff 20 wevers
|
8 stemmen voor zoetebier,hier mijn top 20
![]() 1 zoetebier 2 waterreus 3 babos 4 wapenaar 5 moens 6 stekelenburg 7 boschker 8 de vlieger 9 lobont 10 gentenaar 11 vonk 12 timmer 13 van dijk 14 malkowski 15 ten rouwelaar 16 jevric 17 roorda 18 kujovic 19 aerts 20 lodewijks
|
Ok ik zal nu es een heel 'objectief' antwoord geven, zonder me te laten leiden door mijn toch wel erg duidelijke voorkeur voor een bepaalde club.
1) Waterreus (mits hij geen enorme blunder maakt) 2) Zoetebier 3) Babos 4) Bosker Stekelenburg wordt nog een grote, maar moet nog groeien! |
![]() |
||
Citaat:
Omdat jij voor F'noord bent misschien...? Verder vind ik de redenatie 'is een arrogante klootzak' DUS 'hij is niet goed' nogal waardeloos. Barthez is ook tamelijk arrogant maar daarom nog niet meteen een slechte keeper... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
1 Zoetebier
2 Waterreus (hij is veel beter geworden dan vroeger!) 3 Babos 4 Wapenaar Wapenaar is niet de beste, maar wordt wel steeds genoemd in al die top 5jes. REIE
|
![]() |
Wapenaar, Gentenaar, Zoetebier, Babos zijn meer dan redelijke keepers. Ook Stekelenburg wordt nog heel wat.
Waarom zijn er zoveel mensen fan van Waterreus? Alleen omdat ze voor PSV zijn? Ik vindt hem namelijk ondanks zijn ervaring nog regelmatig erg onzeker overkomen bij voorzetten ed.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten. EmilioFCG | 500 | 04-07-2004 12:32 | |
Vrije tijd |