Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 17:04
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Tja, t hielp me niets meer..

Ik had heel vaak ruzie met 1 vd groepsleiders, en ik kon gewoon echt niet aan mezelf werken, en daar kwam nog bij dat ze voortdurend waren aan t stoken tussen Miriam (me blackrose) en mij..

Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om met ontslag te gaan.. maar k kon t gewoon echt niet langer uithouden daar..

Ik weet niet wat er nu gaat gebeuren. K moet nog n keer op gesprek en dan hoor wat er nu nog allemaal gaat gebeuren..

Mn ouders zijn hier nie zow blij mee allemaal..

Wat zouden jullie gedaan hebben als jullie in mijn situatie gezeten hadden?

*kussje*

Laura
Oud 03-09-2002, 17:25
seann
seann is offline
Ik weet niet of je er iets aan hebt.
Maar als ik een beslissing moet nemen schrijf ik altijd alle voor - en nadelen op en een lijstje.
Ook schrijf ik op wat ik het belangrijkste vind (prioriteitenlijstje).

Zo maak ik een beslissing!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 19:27
Isa
Isa is offline
tja, wat versta jij onder ruzie?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:00
Verwijderd
hoi lau,
sorry maar ik snap het neit meer... jij zegt dat je met ontslag gaat, en jo zegt dat je volgende week weer terug komt voor een paar dagen per week...
in het geval dat je idd met ontslag bent, dat het zo niet verder kan is wel duidelijk denk ik. ik vond de tip van seann wel goed eigenlijk. voor als je wel nog komt denk ik dat we er goed aan doen om samen een keer een gesprek te hebben en daar oko afspraken maken ofzo dat voor iedereen duidelijk is wat we nou wel en niet mogen enzo. dan moet het natuurlijk niet zo zijn dat zij de regeltjes weer gaan opstellen want dan verandert er nog niks, ik hoop dat we daarin dan een compromis kunnen sluiten oid.
ik weet niet wat ik gedaan had als ik jou was, want ik zit niet in jou vel.ik weet niet hoe jij je voelt bij dit alles en ik kijk niet door jou ogen... onthoud 1 ding! welke beslissing je ook neemt/genomen hebt, ik sta altijd achter je!
knuffol,
mir
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
hoi lau,
sorry maar ik snap het neit meer... jij zegt dat je met ontslag gaat, en jo zegt dat je volgende week weer terug komt voor een paar dagen per week...
in het geval dat je idd met ontslag bent, dat het zo niet verder kan is wel duidelijk denk ik. ik vond de tip van seann wel goed eigenlijk. voor als je wel nog komt denk ik dat we er goed aan doen om samen een keer een gesprek te hebben en daar oko afspraken maken ofzo dat voor iedereen duidelijk is wat we nou wel en niet mogen enzo. dan moet het natuurlijk niet zo zijn dat zij de regeltjes weer gaan opstellen want dan verandert er nog niks, ik hoop dat we daarin dan een compromis kunnen sluiten oid.
ik weet niet wat ik gedaan had als ik jou was, want ik zit niet in jou vel.ik weet niet hoe jij je voelt bij dit alles en ik kijk niet door jou ogen... onthoud 1 ding! welke beslissing je ook neemt/genomen hebt, ik sta altijd achter je!
knuffol,
mir

Ik ben dus echt niet van plan om weer terug te gaan. En ik weet niet hoe Jo er bij komt dat ik weer voor een paar dagen terug kom, want op school gaat alles goed, en als dat zo was, dan hoefde ik sowieso niet meer de komen. Ik zou eigenlijk vandaag op gesprek zijn geweest om te vertellen hoe het gegaan was op school, maar omdat Jan ziek is ging dat niet, en blijf k dus sowieso gwoon naar school gaan

*knuffol*

Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 20:31.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 20:41
Reza
Reza is offline
ik zit met het zelfde probleem als jou...
ik wert hellemaal gek van mij psychologe enzo, ik heb steeds gezegt dat alles goed ging bla bla bla
ik ben er nu vanaf.. moet ook nog 1 x terug komen
me ouders willen dat ik er nog heen ga maar ik wil dat dus echt niet...
Oud 04-09-2002, 15:30
Kazanka
Kazanka is offline
ik wordt binnenkort opgenomen, zodra er plaats is... : \
Oud 04-09-2002, 16:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
ik wordt binnenkort opgenomen, zodra er plaats is... : \

Waar, dagbehandeling, gesloten- of openafdeling?
Reageren

Regels voor berichten