Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je maakt een scheiding dan zet je een kam met de punt op het beginpunt van de scheiding.. als et goed is dus op je voorhoofd dan maak je van die zigzag bewegingen over de scheiding heen. Op het eind maak je de kam los van je haar en trek je je haar uit elkaar.. EN VOILA een zigzag-scheiding, Ik hoop dat je et een beetje snapt.. maar zo, is wel handige manier... Gewoon ff proberen ![]()
Laatst gewijzigd op 23-09-2014 om 11:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga me haar helemaal wit doen, in stekels... misschien ook iets voor jou?
![]() neej, kweet nie, doe er een kleurtje in ofzo, of kraaltje (ben je alto: paperclips of wasknijpers).. koop zo'n strak doekje voor om je hoofd is meestal ook wel leuk, maar tmoet dan net leuk staan bij een meis. of knip het kort, steek het met veel gel in van die punten naar achter... vraag anders aan de kapper wat advies, mogelijkheden genoeg |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
whahaha zoals jij het beschrijft een echte REVO, ZWARTE KOUSEN LOOK je weet wel van die kerkgangers! met een lange rok aan die hebben meestal ook zo'n kuifmet speld hahaha Maar ik denk dat je zo'n fancy kuifie bedoelt. Van die meisie in de fancy die hebben weleens zo'n kuifje
|
![]() |
Maar goed ik wil zelf ook nog wat tips geven.
2 vlechtjes. 2 rommelige knotjes opgestoken met speltjes heel netjes met speld alles omhoog gedraait of de helft van je haar los en dan een spelt voor het bovenste gedeelte van je haar. IPV die speld kun je ook een vlecht voor de helft van je haar maken. een scheve vlechtdie je dan over je schouders draagt krulletjes maken kneden met mouse
|
![]() |
|
![]() |
StefanLovertje schreef:
hoge staart lage staart twee staartjes twee vlechtjes een vlecht met een speld omhoog doen gewone kleine speltjes erin douwe opsteken een staartje maken en dan alle plukken er in de rondte vastzetten met speltjes (moeilijk uit te legge) maar als je dan langs voren kijkt zie je allemaal plukken vanachter je hoofd uitsteken. ziet grappig uit haarband erin half staartje... los zigzag scheiding erin... allemaal kleine vlechtjes vavoren en dan los ('t zelfde effect als haarband) datzelfde maar dan met staartjes.. een staart maken en daar allemaal vlechtjes in doen. gekleurde plukjes in je staart pff als ik nog op iets kom zeg 'k het wel.. ohja rechte scheiding en dan om de 4 cm een vlechtje naar beneden maken.. -------------------------------------------------------------------------------- zijn leuke ideeen maar het lukt niet allemaal. heb dik krullend haar en ik kan er alleen iets in doen als ik net uit de douche kom. meestal zit het dan wel redelijk maar heb dan ook altijd hetzelfde gaan weer eens vragen of iemand mijn haar weer eens wil doen. |
![]() |
|
weet je wat je moe doen als je ga douchen moe je je haar naar voren en dan zow wassen en dan pak je een handoek en dan
in je haar draaien en dan weer naar voren buigen en dan heel lang wachten en dan ga je weer naar voorover buigen en dan fohnen en als heel je haar droog is dan je haar normaal doen en dan zit het echt regtop heb je gelijk dikker haar doe ik ook altijd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() gewoon groenverven, dooh ![]() ![]()
|
ik weet ook neit echt wat ik met mijn haar kan doen. Ik had eerst veel pijpenkrullen en dat wordt nu steeds minder, daarom heb ik het tot iets boven mijn schouders geknipt, zodat het weer wat op kon krullen, maar nu kan ik er dus niet echt iets mee
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|