Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
mijn pa luistert vooral heel veel klassiek en soms ook wel iets anders (pink floyd, genesis, coldplay, radiohead, tool, counting crows, david bowie, king crimson, deftones, rhcp, live etc. ) en ma luistert weinig muziek.. maar als ze iets opzet jat ze wel een cd van mij
![]() ![]() en we houden allemaal heel erg van the smashing pumpkins ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() black no. 1 ookwel.. eigenlijk draai ik juist graag doom-metal als ik vrolijk ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() MDB is dan toch een stuk zwaarmoediger en wat minder toepasselijk voor een vrolijke bui ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() MDB is mooi, niet zozeer om depressief van te worden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn moeder luistert altijd naar Sky Radio enzo. Houdt van de Kast, Kelly's, Queen, Bryan Adams, Boyzone, Alessandro Safina, oudere nummers uit de jaren '60 t/m '80...En HIM vindt ze ook wel leuk, ze is zelfs met me naar een concert geweest.
![]() Mijn vader luistert naar alles, is vooral gek op Queen, maar vindt ook Rammstein, S-E Bextor en Las Ketchup leuk. Gewoon veel moderne dingen, evenals oude nummers van Kiss en Pink Floyd. Vind ik wel OK allemaal, heb er nooit commentaar op ofzo. |
![]() |
|
gewoon naar de muziek van nu luisteret trouwens vooral naar studio brussel en soms weet ze szelf eerder dan mij of er een nieuw lied uit is (rock natuurlijk) zo naar odue muziek lusiteren ze hier niet hoor
|
Verwijderd
|
Mama: luistert eigluk alles.. dr is nix wat ze echt heel erg leuk of heel erg stom vind..
Papa: jaren 60 en 70, blues, en soms wat nummers van Nickelback en Red Hot Chili Peppers ofzo.. en Live vind ie ook wel leuk geloof ik.. Ze hebben dus wel een redelijke smaak.. al zou mn vader wel wat meer punk of metal mogen luisteren, want dat scheelt weer wat in commentaar als ik een cd draai.. |
![]() |
|
Paps:
Pearl Jam vintie helemaal geweldig, evenals Guns 'n Roses. Sinds kort heeftie ook Nevermind van Nirvana ontdekt. Verder vintie Krezip, Counting Crows en Soundgarden erg gaaf... Mams: Sum 41, Blink 182 & Green Day en verder in principe alle vrolijke poppunk. Verder heeft ze in de auto 'n cd van Herman Brood...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders & privacy. Emmy91 | 3 | 16-01-2010 12:16 | |
Algemene schoolzaken |
vragenlijst voor ons profielwerkstuk toemp..bla | 39 | 18-12-2006 18:35 | |
Muziek |
vragenlijst voor ons profielwerkstuk toemp..bla | 3 | 28-11-2006 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |