Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik bekijk vaak het forum dus zie ik de threads + spelfouten vaak als eerste! en waarom, nou omdat ik spelfouten erg storend vind. |
![]() |
|
![]() |
en van mij mag je, het gedicht word er alleen maar beter op als de grammatica en spelfouten eruit zijn, en aangezien ik zelf niet zo goed ben in de engelse grammatica... en ik heb et ook zellef gevraagd als iemand fouten zag of die ze dan ff wou melden...
(nog steeds geen titel ondertussen en wel iets verder met de melodie...)
|
![]() |
nou deze is waarschijnlijk voor een andere band waar ik zelf niet in zit (wel uitnodiging gehad om es te komen, kon ik misschien daar in die band zanderes worden, maar iedere zaterdag naar amsterdam zag ik ook niet zo zitten
![]()
|
![]() |
tnx allemaal
![]() oh jah wat ik nog ff wil zegguh: dit geloven jullie toch niet, maar ik heb dit geschreven in 15 tot 20 minuutjes ![]() is er hier dan niemand die een geschikte titel weet??? (ik zelf ook niet nee, ik weet ut... maar zou er toch echt 1 moeten hebben)
|
![]() |
YES!!! weet ut nu zeker, ut word een songtekst... er moet nog wel wat aan worden gesleuteld maar ut gaat in ieder geval wel gebeuren!!! 1 van die jongens uit de band aan wie ik em had gegeven die waz mie daar ook enthousiast! nog steeds niemand idee voor een titel??
|
![]() |
hmmm kreeg net ff een ingeving, maar wil ff weten wat jullie er van vinden:
Deep Shadows And The Diary of gewoon Deep Shadows... maar met die laatste kom je zo met de deur in huis vallen, vind ik iets minder geslaagd persoonlijk... [Dit bericht is aangepast door An0ukj3 (17-01-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Post deze topic gewoon ff op muziek...wie weet helpt het. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |